چهارشنبه هفته پیش پس از پنج ساعت مذاکره و یک تست پزشکی دقیق روی ایلکای گوندوگان، بارسلونا حاضر شد با ستاره آلمانی قرارداد ببندد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به علت ریزش 5 ساختمان در خلازیر ۴ نفر جان خود را از دست دادند و به سرعت از سوی دستگاه قضایی بازپرسی ویژه برای رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه انتخاب شد.
اینکه علی اوجی تهیه کننده این فیلم است نیز نشانه دیگری برای کارشناسان است که با یک اثر جدی مواجه نیستیم. تقریباً هیچ اثری با تهیه کنندگی اوجی در این سال‌ها تولید نشده که از کیفیت قابل توجهی برخوردار باشد و در گیشه موفقیت عظیمی به دست آورد یا دست کم منتقدین بر سر ارزش‌های هنری‌اش توافق داشته باشند اما مدیری ظاهراً ترجیح می‌دهد به هر قیمت ممکن با همان تیم سال‌های اخیرش کار کند؛ همکاری که در سریال پدر گواردیولا نیز اتفاق افتاده و...
پنکیک پرنده عجیب می توانست به بیشینه سرعت 222 کیلومتر بر ساعت دست یابد و تا 5 هزار پا (1500 متر) اوج بگیرد.
هواداران استقلال بعد از ساعت‌ها حضور معترضانه مقابل باشگاه سرانجام بعد از دیدار نیم ساعته یکی از هواداران با او، غرولندکنان به خانه برگشتند.
بدون شک زندگی حرفه‌ای کریستیانو رونالدو در خارج از مستطیل سبز، یکی از عوامل موفقیت او در زمین فوتبال بوده است.
روی دیوار این قهوه خانه متعلق به 52 سال قبل، اطلاعیه ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است. صاحب قهوه خانه اعلام کرده است که اگر کلی مسابقه را برنده شود، چای و قلیان برای همه رایگان خواهد بود. همچنین ساعت 5 صبح کله پاچه سرو می شود.
سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل، امروز توسط رئیس‌جمهوری رسماً افتتاح شد. ششصدمین سایت 5G ایران و توسعه دسترسی اینترنت پرسرعت در ۳۳۶ روستا، دیگر پروژه‌های ایرانسل بودند که امروز به صورت آنلاین توسط رئیس‌جمهوری افتتاح شدند.
فیلمی از هولناک‌ترین طوفان که میانمار را درنوردید، در فضای مجازی منتشر شده است. سرعت باد به 240 کیلومتر در ساعت می رسد. پیش از این، طوفان موکا به بالاترین رده طوفان ها (رده 5) رسیده بود.
فضای بازار ارز و طلا و سکه این روزها با هیجان زیادی همراه است و هر زمان، بازار تحت تاثیر یک خبر، فراز و فرود را تجربه می کند. نمونه آن روز گذشته مشاهده شد و دلار در بازار غیررسمی در یک ساعت 4 تا 5 هزار تومان تومان ریزش داشت. در این میان، حباب سکه در سطحی است که وضعیت پر ریسکی را بر بازار حاکم کرده است.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، به صورت آنلاین، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
در آیین گرامیداشت هفته پژوهش که با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نماینده تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، ۱۷ تفاهم‌نامه و قرارداد پژوهشی با شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رسید.
این گفت و گوی میرزاخانی بر روی وب سایت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده که عملاً به معنای تایید آنچه میرزاخانی «فاجعه» و «بحرانی اصلی» خوانده است. در واقع بنابر تاکید متولیان سینمای ایران، سینمای ایران در هشت ماه اخیر درگیر یک بحران و فاجعه بوده است.
برنامه دیدارهای تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت های جام جهانی 2022 مشخص شد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: 5 استان ایلام، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان طی 48 ساعت گذشته متاثر از سیل و آبگرفتگی شده است.
گروه خودروسازي سايپا در ادامه روند افزايشي توليد در سال جاري نسبت به سال گذشته، در ابتداي آبان سال جاري با توليد 253 هزار و ٧٦٢ دستگاه خودرو نسبت به ابتداي آبان سال گذشته با توليد 247 هزار و ٦٩٩ دستگاه خودرو به ميزان 6 هزار و ٦٣ دستگاه بيشتر توليد کرده است.
نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی (یکشنبه 17 مهرماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی رأس ساعت 8 و 5 دقیقه و با حضور 195 نفر از نمایندگان در حالی آغاز شد که رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود به هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی اشاره کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۷۶۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۶۸ تن از ایشان وخیم است.
چهارمین سایت 5G ایرانسل در شهر تبریز، به نمایندگی از ۸۷ سایت جدید نسل پنج ایرانسل، توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات افتتاح شد.
پس از راه‌اندازی سه سایت نسل پنج ارتباطی در شهر تبریز توسط اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل امروز چهارمین سایت 5G تبریز را هم افتتاح می‌کند. با این افتتاح، تعداد سایت‌های تجاری نسل پنج تلفن‌همراه ایرانسل در کشور به ۱۰۶ می‌رسد.
آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات تابستانی است و چیزی به ساعت 23 روز 1 سپتامبر باقی نمانده است. باشگاه‌ها در سراسر قاره سبز در تلاش هستند تا آخرین خریدهای‌شان را انجام بدهند.
به نظر می رسد دیدار دوستانه تیم ملی در برابر سنگال در تاریخ 5 مهر در اتریش قطعی شده است به این خاطر که برخی از سایت های سنگالی به این خبر اشاره کرده اند.
مطابق انتظارات بازی دوستانه ایران و سنگال در ابتدای مهرماه نهایی شده و سادیو مانه و یارانش، دومین حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اتریش خواهند بود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شبندر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شبندر در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ