ابولا از طریق تماس مستقیم با مایعات بدن و محیط‌های آلوده بین انسان‌ها سرایت پیدا می‌کند. بیش از ۳۱ مورد ابتلا به ابولا در منطقه مرکزی اوگاندا در ناحیه موبنده شناسایی شده که از این تعداد ۶ نفر جان‌شان را از دست داده اند. با این وجود، ممکن است تعداد کشته شدگان بیش‌تر باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجرای کامل سبک زندگی مدیترانه‌ای می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان و مرگ زودرس کمک کند.
روزنامه ابولا در صفحه اول شماره امروز خود از ادامه تلاش میلان برای جذب مهدی طارمی خبر داد.
بررسی‌ها نشان داده خوردن این میوه به دلیل داشتن بتاکاروتن فراوان و به خصوص ترکیبی به نام کریپتوگزانتین، ریسک ابتلا به سرطان رحم را پایین می‌آورد.
ابولا، نشریه معروف پرتغالی، از زیرنظر گرفتن شرایط مهدی طارمی توسط یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا خبر داد.
رز‌های ماندگار یا جاودان اصولا به صورت تک شاخه به فروش می‌رسند و قیمت هر شاخه با توجه به سایز گل، رنگ، برند تولید کننده آن و جنس باکسی که در آن قرار می‌گیرد می‌تواند بین ۶۰۰ تا ۱ میلیون تومان متفاوت باشد.
پاهایی متورم با پوستی ضخیم که عفونت در انتظارشان است نشانه‌هایی از یک بیماری نادر و عجیب هستند که بیش از همه، مردمان محروم و فقیر برخی از کشورهای آفریقایی را مبتلا می‌کند و جان آنها را به خطر می‌اندازد.
روزنامه ابولا جزئیات جدیدی از پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان به مهدی طارمی منتشر کرد.
صحبت های مهدی طارمی پس از پیروزی برابر بوآویشتا در لیگ پریمیرا پرتغال سوژه ابولا، نشریه معروف پرتغالی شد.
بسیاری از ما در مورد سنگ کلیه و درد‌هایی که می‌تواند ایجاد کند، شنیده‌ایم، اما همه نمی‌دانند سنگ کلیه دقیقاً چیست، چرا برخی از افراد به آن مبتلا می‌شوند و این سنگ‌ها چگونه از بین می‌روند؟
زوال عقل یک بیماری به خصوص نیست، بلکه اصطلاحی کلی است که برای اشاره به بروز اختلال در به خاطر آوردن، فکر کردن یا تصمیم گیری گفته می‌شود که انجام فعالیت‌های روزانه را مختل می‌کند. تاکنون موارد بسیار زیادی از ابتلا به زوال عقل در سرتاسر دنیا شناسایی شده است، اما مبتلایان زیادی هم هستند که هنوز شناسایی نشده اند و بی خبر از بیماری خود با آن زندگی می‌کنند.
رژیم غذایی مدیترانه‌ای یکی از سالم‌ترین رژیم‌های غذایی دنیا است که به کاهش وزن و کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌ها کمک می‌کند.
افراد مختلف با توجه شدت و نوع بیماری و همچنین سطح سلامتی شان ممکن است علائم مختلفی را در اثر ابتلا به ورم معده تجریه کنند.
مصرف قرص جوشان ویتامین C باعث کاهش عوارض سرماخوردگی می شود و جذب آهن از دستگاه گوارش را کامل می کند؛ به همین دلیل مصرف آن به کسانی که مکمل های آهن مصرف می کنند، توصیه می‌شود. ویتامین C با بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، ابتلا به عفونت ها را کاهش می دهد.
علائم ابتلا به ویروس RSV چیست؟
روزنامه ابولا پرتغال از پیشنهاد فدراسیون فوتبال پرتغال به مورینیو برای جایگزینی سانتوس خبر داد.
سایت ابولا پرتغال در یک نظرسنجی از مخاطبین خود خواسته دلیل شکست تیم ملی این کشور مقابل پرتغال را بگویند.
در نظرسنجی که روزنامه ابولا پرتغال انجام داد بیشتر هواداران تیم ملی فوتبال این کشور خواستار نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو در دیدار برابر مراکش هستند.
در نظرسنجی که روزنامه ابولا پرتغال انجام داد بیشتر هواداران تیم ملی فوتبال این کشور خواستار نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو در دیدار برابر مراکش هستند.
رئیس اورژانس یبمارستان مسیح دانشوری گفت: اختلال بویایی و چشایی و از دست دادن بویایی بیشتر در کرونا دیده می‌شود؛ تب‌های ناشی از ابتلا به آنفلوانزا معمولاً تا ۴۸ ساعت ادامه پیدا می‌کند و بسیار سریع و حاد شروع می‌شود، اما در کرونا تب بیشتر در عصر و شب دیده می‌شود و عموماً بیش از ۴۸ ساعت طول می‌کشد.
سرفه بدون خلط یا با خلط، تب، کم‌اشتهایی، کاهش وزن، خستگی، تعریق شبانه، تنگی‌نفس و گرفتگی صدا، خلط خونی و درد ستون فقرات از علائم اصلی ابتلا به بیماری سل است. اغلب این علائم برای چندین ماه خفیف است بنابراین منجر به تأخیر در مراقبت و درمان بیماری و افزایش خطر گسترش عفونت به دیگران می‌شود.
روزنامه «ابولا» پرتغال با انتشار خبری مدعی شد آرسنال با هدایت «آرتتا» در حال آماده شدن پیشنهادی برای جذب مهدی طارمی است.
مرکز کنترل بیماری‌های نیجریه(NCDC)، با انتشار بیانیه‌ای به مردم این کشور درباره شیوع ویروس ابولا در اوگاندا هشدار داد.
بعد از ابولا، حالا رسانه معروف انگلیسی یعنی Football London نیز از علاقه باشگاه چلسی به جذب مهدی طارمی خبر داده است.
سالمندی یکی از مراحل طبیعی زندگی است که ویژگی‌های خاص خودش را دارد و میتواند با کاهش توانایی ذهنی و بدنی همراه باشد. ابتلا به بیماری‌های مزمن و حاد، مصرف همزمان چند دارو و احتمال تداخل‌های دارویی، بازنشستگی، از دست دادن شغل مناسب، کاهش منابع مالی و منزلت اجتماعی و از دست دادن دوستان همه عوامل استرس زایی برای سالمندان هستند که میتواند آن‌ها را با مشکلات روانی و بیماری‌های روانپزشکی روبرو کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ