پاسخ یک بومی آلاسکا که به مدیریت مسائل مالی قبیله خود در استفاده از سرزمین‌های غنی از نفت کمک می‌کند، این بود: «انگیزه ام دیدن موفقیت افراد به دلیل تلاش‌های من است. من به بهبود زندگی آن‌ها کمک می‌کنم. به آن‌ها امید می‌دهم.» آیا چنین شخصی را می‌توان برای پذیرفتن شغلی با درآمد بیشتر ترغیب کرد؟ بله، اما شغل جدید هم باید به همان اندازه ارزشمند باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«توئیتر در فرهنگ ارتباطات جهانی جای خود را باز کرده بود و نفوذ فرهنگی قابل توجهی را نیز به دست آورده بود. این مساله به خودی خود پولساز است. اهمیت این مساله زمانی مشخص می شود که توجه کنیم بنا بر ارزیابی تحلیلگران حوزه برندینگ، ارزش برند تجاری توئیتر در طی 15 سال فعالیت آن، به رقمی بالغ بر 15 تا 20 میلیارد دلار بالغ می شود که اقدام اخیر ایلان ماسک در تغییر نام شبکه اجتماعی توئیتر، عملا یک‌شبه این ارزش را دود کرد و به هوا فرستاد.»
این اثر باستانی زمانی پیدا شد که کارگران تحت نظارت حفاظت شهری شهرداری نِمی مشغول تمیز کردن دریاچه بودند. این مجسمه برای بررسی دقیق به متخصصان تحویل داده شد. مقامات شهر هنوز اطلاعات خاصی از جمله قدمت این مجسمه ارائه نکرده‌اند. با این حال، درباره اهمیت تاریخی آن گمانه‌زنی‌هایی شده است.
مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، بر اهمیت توجه به سلامت دهان و دندان از بدو تولد تاکید کرد.
اید قبول کرد، روند فعلی باعث شده تا مردم با ابهامات فراوانی مواجه باشند و احساس کنند که سیستم اهمیت مشارکت آن‌ها در انتخابات را درک نمی‌کند. بنابراین برای افزایش میزان مشارکت در انتخابات باید بستر‌های لازم برای این ارتقا را فراهم ساخت تا مردم مجاب به مشارکت بیشتر در انتخابات شوند. زمانی که این بستر فراهم نشود، نمی‌توان از مردم توقع داشت که وارد عرصه‌ای شوند که برای آن‌ها نفعی نداشته و مطالبات آن‌ها را محقق نمی‌کند.
همه ما اهمیت خواب را می‌دانیم، اما چقدر کافی است و چه زمانی باید بخوابیم. اگر پیرو قوانین هستید و می‌خواهید به هفت تا نه ساعت توصیه شده توسط متخصصان برای بزرگسالان زیر ۶۵ سال برسید باید زمان خواب خود را بر اساس ساعتی که باید از خواب بیدار شوید مهندسی معکوس کنید.
آخرین باری که برای چکاپ به یک پزشک مراجعه کردید چه زمانی بود؟ اصلاً جزو افرادی هستید که به خودتان اهمیت می‌دهید یا اینکه در گروهی قرار می‌گیرید که تا زمان بیماری به پزشک مراجعه نمی‌کنید؟
ما در زمان گذشته وابستگی شدیدی به تجهیزات و ماشین آلان وارداتی و خارجی در صنعت نفت داشتیم اما الان در حال حاضر با تکیه به توان داخل و تجربه موفق تولید بار اول اقلام راهبردی به جایی رسیده‌ایم که خودمان پالایشگاه می‌سازیم و به صدور خدمات فنی و مهندسی نیز می‌پردازیم.
سلیمانی با تاکید بر اینکه رخداد یک زلزله با بزرگای ۷ در میان کویر لوت اهمیت زیادی ندارد که یک زلزله با بزرگای ۶ در منطقه پر جمعیت رخ دهد، اضافه کرد: بررسی زلزله‌های بازه زمانی ۱۲۰ سال گذشته هم دستگاهی و هم تاریخی منطقه باختری ایران نشان می‌دهد که در این بازه زمانی در این منطقه که شهر‌های پرجمعیتی، چون ری و تبریز در آن قرار دارند، هیچ زلزله بزرگی رخ نداده است که این امر نشانگر طولانی بودن دوره بازگشت است.
پرداخت سود سهام عدالت برای سهامداران از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو زمان مرحله دوم سود سهام عدالت مشخص شده است. سهامداران چه زمانی منتظر واریز سود خود باشند؟
رئیس قوه قضاییه بر اهمیت متناسب بودن قرار‌های صادره برای متهمان تاکید کرد و افزود: گاهی مشاهده شده که فردی شرایط بازداشت موقت را ندارد، اما برای او یک وثیقه سنگین صادر شده تا در بازداشت بماند یا اینکه به نحوی برای او وثیقه صادر شده که تأمین آن، زمان‌بر بوده است؛ این موارد ممکن است مسئولیت شرعی و قانونی داشته باشد؛ بنابراین مسئولان دادسرا نسبت به صدور قرار‌ها و تناسب آن‌ها با اتهام انتسابی به متهم، اهتمام ویژه داشته باشند و چنانچه صدور قراری، منجر به بازداشت متهم می‌شود، این بازداشت باید در کمترین زمان ممکن باشد.
ماست یک غذای سالم و مفید است که حتی می‌تواند برای صبحانه غذای کاملی باشد. اگر به اندام خود اهمیت زیادی می‌دهید، این غذا تاثیر زیادی در لاغری و کاهش وزن دارد.
سرخی روبرتو اهمیت فتح سوپرجام اسپانیا برای بارسا را زیاد توصیف کرد و گفت که می خواهند به خاطر ژاوی جام را بالای سر ببرند.
تصویر جالبی از میهمانی شب یلدا در زمان قاجار باقی مانده است که نشان می‎‌دهد آخرین شب پاییز و طولانی‌ترین شب در طول سال از گذشته نزد ایرانیان اهمیت داشته است.
در وضعیت فعلی کشور که زمان احداث پالایشگاه در کشور بالاست، همکاری در پالایشگاه های فراسرزمینی در کشورهای دوست می تواند گزینه مناسبی باشد. می توانیم از طریق استفاده از تأسیسات پالایشگاهی دیگر کشورها با بازسازی و فعال کردن همه ظرفیت پالایشگاه فراسرزمینی کشور هدف، به تبدیل نفت خام خود به فرآورده ها اقدام کنیم و ارزش افزوده بیشتری نسبت به فروش نفت خام به دست بیاوریم.
در وضعیت فعلی کشور که زمان احداث پالایشگاه در کشور بالاست، همکاری در پالایشگاه های فراسرزمینی در کشورهای دوست می تواند گزینه مناسبی باشد. می توانیم از طریق استفاده از تأسیسات پالایشگاهی دیگر کشورها با بازسازی و فعال کردن همه ظرفیت پالایشگاه فراسرزمینی کشور هدف، به تبدیل نفت خام خود به فرآورده ها اقدام کنیم و ارزش افزوده بیشتری نسبت به فروش نفت خام به دست بیاوریم.
اینکه منطقه بعد از سفر رئیس‌جمهور چین به عربستان و حضور در دو نشست شورای همکاری و دولت‌های عربی به میزبانی ریاض چه صورت‌بندی جدیدی پیدا خواهد کرد؟ و ایران در کجای این معادله ایستاده است؟ دو پرسش کلیدی در اهمیت زمانی این سفر و رقابت چین و آمریکا در منطقه است.
جبار کوچکی نژاد با اشاره به اهمیت بسیار بالای بنادر شمالی برای اقتصاد ایران در مقطع زمانی کنونی، گفت: اتصال بنادر شمالی به ریل، لازمه توسعه ترانزیت در کشور است.
اهمیت آش به حدی بود که حتی ناصرالدین شاه هم آش نذری داشت که هر سال می‌پختند. این آش معروف به «آش ییلاقی» شهرت داشت. این شاه قاجار درباره اولین آش نذری‌اش در سال ۱۲۴۷ شمسی که به دستور وی پخته شد، نوشت: «برای شب آش آبگوشت غریبی به اختراع من پخته شد. دیگ را آقا ابراهیم بار کرد. علی‌رضاخان و محمدعلی‌خان خدمت می‌کردند. ۴۰ قسم ادویه و سبزی، گوشت و غیره، مخلوط به‌هم کرده، چیز غریبی شده است».
کره شمالی با هوشمندی ایالات متحده و متحدان اش را در شمال غرب آسیا نگهداشته است. کره شمالی در این زمینه دستورات چین را اجرا می‌کند. تا زمانی که کره شمالی شمشیر بازی می‌کند ایالات متحده نمی‌تواند تمام توجه و منابع خود را صرف حفاظت از تایوان کند.
منتظری با تاکید بر اهمیت دریافت نظرات کارشناسی درپرونده های قضایی به ویژه درپرونده‌های حوادث اخیرگفت: زمانی که مبانی کارشناسی بر پایه مبانی علمی باشد قاضی خودش را ملزم به تبعیت از آن می‌داند.
منتظری باتاکید بر اهمیت دریافت نظرات کارشناسی درپرونده های قضایی به ویژه درپرونده‌های حوادث اخیرگفت: زمانی که مبانی کارشناسی بر پایه مبانی علمی باشد قاضی خودش را ملزم به تبعیت از آن می‌داند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:‌ درباره اصلاح قانون انتخابات، فراتر از جزئیات قانون که شاید کم اهمیت هم باشد، چندین موضوع کلیدی وجود دارد که باید اول تکلیف آن را روشن کرد که این نکات در حد دولت و مجلس نیست. یعنی باید به سیاست‌گذاری کلان کشور سروسامانی داده شود تا تغییرات اساسی در قانون انتخابات انجام شود و تا زمانی که آن اتفاق رخ ندهد، تلاش دولت و مجلس که در سطح پایین‌تر قرار دارند به جایی نخواهد رسید.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: رقابت‌های جهانی به عنوان نخستین مرحله گزینشی برای المپیک پاریس برای ما بسیار مهم و دارای اهمیت است.
معاون گردشگری کشور با اشاره به اهمیت موضوع سامان‌دهی تعطیلات، بر هم‌افزایی ظرفیت دستگاه‌ها در راستای توزیع زمانی و مکانی سفر تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ