رئیس فیفا امروز تاکید کرد که قصد دارد با وضع قوانین جدید، از تلف شدن بیش از اندازه زمان در بازی های فوتبال جلوگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان در تحقیقی تازه دریافته‌اند که تغییر اندازه مردمک چشم احتمالاً می‌تواند نشان دهد که عملکرد مغز شما در اثر ورزش چه تغییری می‌کند.
انتشار فرم بودجه باشگاه گل گهر حاکی از قرارداد پانزده میلیاردی رضا شکاری با سپاهان است.
تراپیست-۱سی با دمای تقریبا ۳۸۰ کلوین در روز، خنک‌ترین سیاره فراخورشیدی سنگی به شمار می‌رود که تاکنون براساس انتشار حرارتی شناسایی شده است. دقت لازم برای این اندازه‌گیری‌ها، کاربرد تلسکوپ فضایی جیمز وب را در شناسایی سیارات فراخورشیدی سنگی نشان می‌دهد که از نظر اندازه و دما به سیاره‌های منظومه شمسی ما شباهت دارند.
رئیس ستاد انتخابات کشور از کمیته فناوری اطلاعات این ستاد خواست تا نسبت به راه اندازی سامانه های فنی و تکالیف ابلاغی، پیش‌بینی‌ها و اقدامات لازم را به عمل آورد.
مصرف بیش از حد آهن در زنان باردار سبب مشکلاتی همچون تولد نوزاد با وزن پایین، تولد نوزاد نارس و رشد ناقص جنین شود. میزان مصرف مکمل آهن به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن، ۲۰ میلی گرم است و مصرف بیش از حد آن سبب درد شکم، استفراغ، تند شدن نفس و حتی کما می‌شود.
وقتی ایران ناچار شود به راه‌های دیگری جهت حل تنش‌های آبی با طالبان روی آورد، بدون تردید به همان میزان به سمت تنبیه طالبان نیز به شکل هایِ دیگری پیش خواهد رفت. به عنوان مثال ممکن است که استفاده افغانستان از دریا‌های آزاد از طریق خاک ایران که به عنوان یک امتیاز به افغانستان داده شده، از بین برود و یا ممکن است در حوزه‌های اقتصادی، تجاری، سیاسی و حتی امنیتی، همکاری‌های لازم با طالبان صورت نگیرد. هر کدام از این گزینه‌ها به اندازه کافی، برای طالبان دردسرساز و تنبیه‌کننده هستند
فرمول جادویی برای کاهش چربی شکمی وجود ندارد، اما یک رژیم غذایی کم‌کربوهیدرات می‌تواند سودمند باشد، به خصوص اگر دیابت نوع ۲ هم داشته باشید. لازم نیست از همه کربوهیدرات‌ها پرهیز کنید- فقط مصرف آن‌هایی را محدود کنید که قند خون را به سرعت بالا می‌برند و بدن را وا می‌دارند که چربی ذخیره کند.
هیأت ایرانی در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: هیأت ایرانی در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیأت ایرانی در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.
تمساح‌ها از ریه‌های خود برای شناور ماندن بر روی آب استفاده می‌کنند و به دلیل ظرفیت بالای ریه‌های خود می‌توانند به راحتی روی آب شناور بمانند.
دو تا سه هفته قبل از شروع سال جدید، مقداری عدس را که به مدت زمان لازم خیس کرده‌اید، داخل یک ظرف مناسب بریزید و روی آن‌ها آب بپاشید. اجازه دهید عدس‌ها چند روز در دمای اتاق باشند. عدس‌ها را هر روز چک کنید و اگر آبشان تمام شده بود، به اندازه کافی به آن‌ها آب اضافه کنید.
محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: رییس جمهوری که ۲۰میلیون رای می‌آورد، فکر می‌کند به اندازه ۲۰میلیون نفر می‌فهمد! وی افزود: یکی از مشکلات اساسی ساحت سیاسی ما نداشتن چند حزب قدرتمند است. لازمه و ابزار اساسی انتخابات، مردم سالاری و بالا بودن رای مردم، نظام حزبی است. تمام رییس‌جمهورهای ایران دو الی سه ماه مانده به انتخابات اوضاع به طوری رقم خورد که رای آوردند. وقتی کسی رییس‌جمهور می‌شود، باید از یک تشکیلات قدرتمند بیاید و آدم‌های مجرب و عالم همراهش باشند. رییس‌جمهوری باید سیستم را اداره کند، نه اینکه صبح بلند بشود و بر اساس اخبار روز تصمیمی بگیرد یا فرمانی صادر کند.
بازرسی های میدانی بانک مرکزی از شعب بانکی در زمینه رعایت ضوابط این بانک در مورد نرخ سود سپرده های بانکی از روز گذشته آغاز و اقدامات تنبیهی لازم در مورد بانکها و شعبه های متخلف انجام شد.
یک شرکت دستگاهی ابداع کرده که با لمس سرانگشت فرد فشار خون فرد را می سنجد و نتیجه را روی نمایشگر و همچنین اپ موبایل نمایش می دهد.
دکتر علی رستمی در جلسه شورای معاونین با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت لازم و تأمین ماشین آلات معدنی به‌منظور تولید 1 میلیون تن کاتد تا سال 1406، بر تعامل بیشتر با شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید بهینه و پایدار و استقرار نخستین معدن هوشمند مس تاکید کرد.
روس‌ها در دوره پوتین باید از خود پرسش‌هایی مشابه معضلاتی که آلمانی‌ها در دوران رایش سوم با آن مواجه بودند را بپرسند. نقش آنان در جنگ رخ داده توسط کشورشان چیست؟ تا چه اندازه به خود اجازه می‌دهند که در این‌باره بدانند؟ آیا زمانی که لازم باشد نافرمانی خواهند کرد؟
آنچه اساسا چربی سالم را از چربی ناکارآمد متمایز می‌کند اندازه سلول‌های چربی است. هرچه سلول‌های چربی کوچک‌تر باشند بهتر است و به طور خاص لازم نیست وزن یا چربی را کاهش دهید تا چربی بدنی که از قبل داشته‌اید از نظر متابولیکی سالم‌تر شود.
احمد زیدآبادی نوشت: حوادث اخیر در کشور تا اندازه بسیاری نتیجه گسست نسلی است. آیا این حوادث تنبّه لازم برای تجدید نظر اساسی در سیاستِ جلوگیری از تماس نسل‌ها را به دنبال خواهد داشت یا اینکه با تداوم وضع فعلی شرایط به قدری تشدید خواهد شد که نه ما کلا درکی از آن‌ها داشته باشیم و نه آن‌ها از ما.
رئیس مجلس گفت: اگر امروز از ما بپرسند خروجی ۲۰ سال گذشته برنامه چشم انداز چه بوده است، همه ما باید سرهایمان را پایین بیندازیم، ضمن آنکه مردم از ما سوال می‌کنند که دولت و مجلس قرار است در برنامه هفتم چه افق روشنی را به ما نشان دهند؟ و این یعنی امید به آینده و باید به این مطالبه پاسخ بدهیم.
مربی گل گهر می گوید به اندازه ای که لازم بود برنده بازی شویم، موقعیت گلزنی ایجاد کردیم ولی در نهایت شکست خوردیم.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: این شیاد اینترنتی پس از حضور در پلیس فتا لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که با راه اندازی یک سایت فروش لوازم التحریر و یک درگاه جعلی از بیش از ۱۹ نفر از شهروندان بیش از پنج میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.
خرم‌آباد- سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه چشم انداز آینده پروژه راه آهن لرستان را باید به نحوی ببینیم که تا اندیمشک حتماً اجرا شود، گفت: مجلس در این راستا آمادگی لازم را دارد.
با وجود آنکه نسخه قاچاق رستاخیز هنوز در فضای اینترنت در دسترس است، سازندگان این فیلم که پس از فروش بخش اعظم آن به دولت، سهم حداقلی در آن دارند، همچنان با اصرار بر ایجاد یک VOD صرفاً برای عرضه این فیلم، زمینه لازم برای از دست رفتن فرصت فراهم ساخته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ