اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2023 مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد.
ارومیه - کاپیتان‌ تیم ملی‌ والیبال ژاپن گفت: دیدار سختی مقابل تایلند داشتیم اما خوشحالیم که توانستیم این رقابت‌ها را با برد شروع کنیم.
کاپیتان‌ تیم ملی‌‌‌‌ والیبال ژاپن گفت: در دیدار سخت مقابل تایلند به برتری رسیدیم و خوشحالم که مسابقات قهرمانی آسیا را با برد شروع کردیم.
محمدرضا اخباری در ترکیب گل گهر سیرجان تا اینجای کار عملکرد فوق العاده ای را به نمایش گذاشته است.
لیونل مسی در پی اس جی نتوانست روند خوبی را داشته باشد. فوق ستاره آرژانتینی با این امید راهی پاریس شد تا پنجمین قهرمانی اروپایی خود را کسب کند اما نتوانست در سطح انتظارات ظاهر شود و با انتقادهای زیادی از جانب هواداران مواجه شد.
آخرین تمرین تیم‌ ملی والیبال ایران پیش از دیدار مقابل آلمان در سالن اصلی مسابقات لیگ ملت‌ها در روتردام برگزار شد.
در حالت کلی سیاتیک به یک وضعیت فوق العاده دردناک شامل کشیدگی یا آسیب به عصب سیاتیک می‌شود که در ابتدا از ستون فقرات شروع شده و از پشت پا عبور می‌کند.
مهاجم تیم ملی درحالی موفق شد سومین گل بوندسلیگایی خودش را بزند که بازی را از روی نیمکت شروع کرد
یک فوق تخصص بیماری‌های ریوی کودکان به آثار آلودگی هوا بر سلامت کودکان اشاره کرد و گفت: از آنجایی که ریه کودکان تا حدود ۱۸ سالگی همچنان در حال رشد است، تک تک عوامل موثر در بروز آلودگی هوا می‌تواند بر ریه کودک و سلامت او اثرات سوء داشته باشد و آغاز برخی حساسیت‌ها و شروع آسم در کودکانی که زمینه بیماری را هم ندارند، ممکن است رخ دهد.
از نظر گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، این باشگاه هرگز نباید درهای خود را روی فوق ستاره ای چون کیلیان امباپه ببندد و خیلی زود باید دوباره پروسه جذبش را شروع کند.
دو گل در تور کره‌جنوبی، شروعی فوق‌العاده برای نماینده آفریقا بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که بازیکنانش برابر ولز یک روز فوق العاده را پشت سرگذاشتند گفت: این شروع کار ما بود و باید در دیدار با آمریکا کار صعود را تمام کنیم.
فوق ستاره فرانسه در نخستین بازی جام جهانی مقابل استرالیا درخشان ظاهر شد.
تیم ملی انگلیس در اولین بازی خود در شروع جام جهانی شروع مقتدرانه‌ای داشت و توانست تیم ایران را با ۶ گل مغلوب کند.
علیرغم شروع فوق العاده گراهام پاتر، چلسی در هفته های اخیر عملکرد اصلا خوبی نداشته است.
ویرژیل فن‌دایک انتقادها از لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، به دلیل قدش را بی پایه و اساس دانسته و می‌‌‌گوید او در یونایتد شروعی فوق‌العاده داشته است.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش درباره طرح برخی انتقادات از سوی معلمانی که احکام آن‌ها صادر شده و به جای عبارت «فوق‌العاده ویژه رتبه‌بندی» از عبارت «مزایای رتبه‌بندی» استفاده شده که برخی محرومیت‌ها را به دنبال دارد گفت: آن زمان رتبه‌بندی انجام نشده بود. در حقوق مهرماه به ۱۳ هزار و ۱۲۰ نفر از همکارانی که سوابقشان پایین بوده است، مزایای رتبه یک را پرداخت کرده بودند، ولی بلافاصله از شروع این ماه، نسبت به اظهار نظر و ارزیابی مشمولان اقدام شد.
میلاد عبادی پور شروع خوبی را در تیم جدید خود یعنی میلانو تجربه کرده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه دیدارهای پیش روی تیمش در انتخابی جام جهانی فوق‌العاده سخت است، گفت: برای تعیین ترکیب اعزامی به این پنجره نه از صفر شروع می‌کنیم نه وقت تلف می‌کنیم.
ویلفرد لئون با شروع فصل جدید سری‌آ نشان داده که به فرم خوب خود بازگشته است.
ژابی آلونسو روز گذشته در اولین تجربه مربیگری‌اش در سطح اول فوتبال اروپا نتیجه فوق العاده‌ای با لورکوزن کسب کرد. قطعا حالا سوسیداد، رئال مادرید، بایرن و لیورپول نگاهی جدی‌تر از قبل به او خواهند داشت.
چرخ لیگ برتر فوتبال ایران بعد از سه هفته و از فردا دوباره به حرکت در خواهد آمد.
محمد جواد معنوی نژاد آماده است تا در ترکیب پویتوین فرانسه فصل خوبی را پشت سر بگذارد.
ژول کُنده از اولین بازی خود برای بارسا کاملا راضی و خوشحال بود و پس از برتری 4-0 بر وایادولید، از روبرت لواندوفسکی هم تمجید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ