ارومیه - کاپیتان‌ تیم ملی‌ والیبال ژاپن گفت: دیدار سختی مقابل تایلند داشتیم اما خوشحالیم که توانستیم این رقابت‌ها را با برد شروع کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان‌ تیم ملی‌‌‌‌ والیبال ژاپن گفت: در دیدار سخت مقابل تایلند به برتری رسیدیم و خوشحالم که مسابقات قهرمانی آسیا را با برد شروع کردیم.
تیم ملی والیبال چین در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا به سختی تیم اندونزی را شکست داد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد دیدارهای تدارکاتی این تیم برابر روسیه و غیبت حامد حدادی در دیدار دوم توضبح داد.
تیم ملی والیبال ژاپن در نخستین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال به پیروزی سختی مقابل چین رسید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا پس از دیدار برابر ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران بسیار باکیفیت است و سابقه خوبی در والیبال جهان دارد.
شاگردان امیر قلعه‌نویی کار سختی در دیدار فینال کافا مقابل ازبکستان دارند.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: مسابقه با ایران قطعا بازی سختی برایمان خواهد بود، بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا پیروز این دیدار باشند.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم و می‌دانیم که فردا نیز دیدار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم و می‌دانیم که فردا نیز دیدار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.
سرمربی پرسپولیس دیدار سختی مقابل گل گهر در هفته بیست و نهم لیگ برای شاگردانش متصور است و از آنها خواسته تمام توان و تمرکز خود را معطوف به این بازی کنند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد که تیمش با وجود برتری 3-0 در بازی رفت کار سختی مقابل بایرن در دیدار برگشت خواهد داشت.
دیدار تیم‌های منچسترسیتی و بایرن‌مونیخ در چارچوب مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب در ورزشگاه اتحاد با قضاوت خسوس خیل برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.
نفرات منتخب سید مجتبی حسینی در دیدار برابر پیکان مشخص شدند.
رم در دیدار برگشت خود مقابل سالزبورگ کار سختی نداشت و با دو گل این تیم را شکست داد.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پس از دیدار مقابل فرانسه که با شکست ملی پوشان همراه بود، گفت: ما مقابل بهترین تیم دنیا کار سختی داشتیم، امیدوارم در مسابقه بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.
تیم ملی عمان در دیدار افتتاحیه بیست و پنجمین دوره جام خلیج فارس به مصاف عراق خواهد رفت.
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی با پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و نتیجه مطلوبی کسب کند.
فیفا اعلام کرد به خاطر تخلف تیم ملی صربستان در جریان دیدار اخیرش مقابل برزیل تحقیق خواهد کرد و ممکن است مجازات‌ سختی علیه صرب‌ها در نظر بگیرد.
پیشکسوت فوتبال و مربی کنونی تیم هوادار به تمجید از عملکرد شاگردان کی روش در دیدار با ولز پرداخت.
دروازه‌بان استقلال در دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل تونس شرایط سختی را سپری کرد.
بر اساس تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، فردا قادر به حضور روی نیمکت در دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون نخواهد بود.
بازی سختی را مقابل بهترین تیم آسیا انجام دادیم. پیش از این شاهد بوده ایم که ایران بازی‌های خوبی را مقابل حریفان بزرگ انجام داده است. در این دیدار سعی کردیم برنده شویم، اما به تساوی بسنده کردیم.
سرمربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند در دیدار با سپاهان نمایش خوبی داشته باشند.
سرمربی تراکتور معتقد است دیدار سختی مقابل آلومینیوم خواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ