تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2023 مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جنگ پیش‌رو نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک هدف راهبردی برای مقاومت مبدل خواهد شد.
استقلال در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سپاهان می‌رود.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران امروز در مرحله فینال رقابت‌های کاپ آسیا در سطح B باید به مصاف اندونزی برود تا در صورت برتری در این بازی، جواز حضور در سطح A آسیا را به دست بیاورد
از امروز رقابت‌های حساس و هیجان انگیز قهرمانی آسیا در ارومیه آغاز خواهد شد.
فردا قرار است تیبو کورتوا و ادر میلیتائو زیر تیغ جراحی بروند و اینکه عمل چطور پیش خواهد رفت، در روند ریکاوریشان تعیین کننده خواهد بود.
پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود.
تیم‌های لیگ یکی امروز حریفان خود در ۳۴ هفته این مسابقات را خواهند شناخت.
آردا گولر، ستاره تازه وارد رئال مادرید، به دلیل پارگی مینیسک تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.
شاخص کل بورس برای اینکه بتواند روند صعودی را حفظ کند نیاز به حجم و ارزش معاملات بالا دارد.
منچستریونایتد در یک بازی دوستانه در اولدترافورد موفق شد لانس فرانسه را 3-1 شکست بدهد.
فدراسیون بین‌المللی شطرنج با انتشار عکسی، به روز سخت جام جهانی ۲۰۲۳ باکو که با پیروزی بزرگ ملی‌پوش ایران در نبردی ۶ ساعته برابر استاد بزرگ روسیه همراه بود، اشاره کرده است.
طی چهار روز بیش از ۲ میلیون لیتر آب از سد پارالکوت (Paralkot) در هند تخلیه شد تا یک مقام رسمی این کشور گوشی تلفن سامسونگ خود را که هنگام سلفی گرفتن از دستش افتاده بود، از آن بیرون بیاورد.
پیام نیازمند سنگربان تیم فوتبال سپاهان یک روز فوق‌العاده دیگر را در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان تجربه کرد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو از تایید حساب وکالتی و موجودی حساب حدود ۳۰۰ هزار متقاضی شرکت در فروش فوق‌العاده در روز جمعه خبر داد.
در پی نگرانی‌های ایجاد شده در میان متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر ایجاد امکان ثبت‌نام برای تمام متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه تاکید کرد.
بلاژویچ یک مرد بزرگ و یک روانشناس فوق‌العاده‌ بود؛ او مرزهای فوتبال ایران را جابجا کرد و کاری را انجام داد که هیچکس شجاعت آن را نداشت.
با توجه به اختلالات ایجاد شده در سایت‌های اینترنتی، برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو به مدت یک روز تمدید شده و تا چهارشنبه این هفته ادامه خواهد داشت.
احسان اصولی از برگزاری دو مجمع فوق‌العاده برای قانونمندتر کردن فدراسیون خبر داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی، بهره‌مندی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان واجد شرایط از ارفاقات قانونی ظرف مدت ۵ الی ۶ روز را کاری فوق‌العاده و ناشی از برکت خون مطهر شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: این اتفاق مبارک که منجر به بهره‌مندی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان و رهایی از قصاص ۱۶ نفر از محکومان شد، به برکت وجودی شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدت‌های مخلصانه او در راه خدا بود.
دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ‌ELX با موتور XU۷ پلاس در طرح فروش فوق‌العاده برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده از شنبه ۲۶ آذرماه به مدت سه روز عرضه می‌شوند.
سخنگوی دولت از برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت دولت برای جمع‌بندی اصلاحات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در روز شنبه (فردا) خبر داد.
سازمان بورس اعلام‌کرد: در پی تصمیمات هیات مدیره سازمان بورس در جلسه فوق‌العاده روز گذشته، عرضه اولیه‌ها تا زمان پایداری شرایط بازار، متوقف خواهد شد.
سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی عصر روز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه ۱۴۰۱ رمزگشایی و برندگان معرفی خواهند شد.
عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال از احتمال تغییر دوباره در لیست نامزدها تا روز قبل از برگزاری مجمع فوق‌العاده خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ