ویلفرد لئون با شروع فصل جدید سری‌آ نشان داده که به فرم خوب خود بازگشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلیپی خنده دار در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که سقوط یکی از کارکنان هتل محل اقامت بازیکنان النصر را نشان می‌دهد. در این کلیپ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر دیده می‌شود که به دلیل این اتفاق درحال لبخند زدن است. با این حال، کارگر جوان به سرعت تعادل خود را به دست آورد و دوباره ایستاد و همه چیز به روال عادی بازگشت.
باشگاه قدیمی فوتبال عربستان که به تازگی به سطح اول این کشور بازگشته سودای بستن تیمی قدرتمند را در سر دارد.
مهدی قایدی به عنوان دومین گلزن برتر لیگ بیست و دوم در اردوی تیم ملی حاضر شد.
موندو دپورتیوو اسپانیا نوشت که رونالدو به دنبال فسخ قرارداد با النصر و بازگشت به فوتبال اروپا است.
خوزه آلوارز، خبرنگار نزدیک به بارسلونا در ال‌چیرنگیتو، خبر از پیشرفت مذاکرات لیونل مسی و بارسلونا داد و گفت لالیگا تنها مانع فعلی بازگشت فوق ستاره به جمع آبی و اناری‌هاست.
لیونل مسی در فرودگاه کاتالونیا دیده شد و اکنون خبرنگار معروف اسپانیایی، فوق ستاره آرژانتینی را بسیار نزدیک به بازگشت به نیوکمپ می‌داند.
ستاره جوان فوتبال آلمان با پشت سر گذاشتن دوران طولانی مدت نقاهت بعد از مدت‌ها در دیداری رسمی برای لورکوزن به میدان رفت.
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از اختصاص ۱۴ قطار فوق العاده تا ساعت ۲۰ امشب برای بازگشت مسافران و زائران از مشهد مقدس خبر داد .
فوق ستاره آرژانتینی در بازگشت به جمع هم باشگاهی های خود، خوش درخشید و ستاره میدان بود.
فوق ستاره آرژانتینی باشگاه پاری سن ژرمن یک ماه بعد از کسب قهرمانی جام جهانی در قطر، دوباره به این کشور سفر می کند.
تصاویری از تقدیر بازیکنان و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از مسی پس از بازگشت این فوق‌ستاره به تمرینات پس از جام جهانی را مشاهده می‌کنید.
قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن در تابستان پیش رو به اتمام می رسد و به نظر می رسد که فوق ستاره آرژانتینی قرارداد جدیدی با تیم پاریسی خواهد بست اما در این میان شایعاتی پیرامون بازگشت مسی به بارسا هم مطرح شده است.
فوق ستاره سلسائو در بازگشت به میادین خیلی زود مقابل کره گلزنی کرد.
تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در بازگشت فوق ستاره مصدوم خود موفق به شکست سان‌آنتونیو اسپرز در لیگ NBA شد.
در آمریکا ادعا می کنند که لیونل مسی پس از اتمام قراردادش با پی اس جی با اینتر میامی قرارداد امضا خواهد کرد و گزینه بازگشت او به بارسلونا منتفی است.
در آمریکا ادعا می کنند که لیونل مسی پس از اتمام قراردادش با پی اس جی با اینتر میامی قرارداد امضا خواهد کرد و گزینه بازگشت او به بارسلونا منتفی است.
این روزها اخبار ضد و نقیضی پیرامون فوق ستاره آرژانتینی درباره بازگشت به بارسلون شنیده می شود اما ظاهرا لیونل مسی در پاریس خوشحال است
این روزها اخبار ضد و نقیضی پیرامون فوق ستاره آرژانتینی درباره بازگشت به بارسلون شنیده می شود اما ظاهرا لیونل مسی در پاریس خوشحال است
امید ابراهیمی در بازگشت از قطر با همان هیبت همیشگی در تمرین تیم ملی حاضر شد.
فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به نوعی بابت رفتار خود در بازی با تاتنهام عذرخواهی کرد.
مقتدی صدر در بیانیه ای کناره گیری خود از صحنه سیاسی عراق را اعلام کرد که پس از آن، هواداران منسوب به جریان صدر اعتراض کردند و سطح تنش ها در برخی از شهرهای عراق افزایش یافته است. در پی این تحولات وزارت کشور ایران اعلام کرد زائران ایرانی تا اطلاع ثانوی به عراق سفر نکنند.
به نظر نمی‌رسد سرجیو کونسیسائو برای بازی مقابل ریو‌آوه فوق‌ستاره ایرانی خودش را در اختیار داشته باشد.
آنسو فاتی، مهاجم بارسلونا، شب گذشته با حضور در میدان برابر رئال سوسیداد، نتیجه این بازی را تغییر داد تا بازگشتی قدرتمندانه داشته باشد.
فاکوندو کنته، فوق ستاره تیم ملی والیبال آرژانتین بعد از مدتی دوری دوباره به این تیم بازگشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ