از نظر گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، این باشگاه هرگز نباید درهای خود را روی فوق ستاره ای چون کیلیان امباپه ببندد و خیلی زود باید دوباره پروسه جذبش را شروع کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوتی، اسطوره رئال مادرید، کیلیان امباپه را به پول‌پرستی متهم کرد و به او هشدار داد در صورت تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی رئال مادرید به دنبال ارلینگ هالند رفته و او را فراموش خواهد کرد.
گوتی، اسطوره رئال از جود بلینگام، به عنوان کامل‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا نام برد.
ایسکو در بخش دوم گفت و گوی خود با مارکا تاکید کرد که می خواهد دوباره در فوتبال بدرخشد و هنوز کم نیاورده است.
خویچا کواراتسخلیا، فوتبالیست گرجستانی از دوران کودکی طرفدار رئال مادرید بوده و گوتی الگوی اوست.
جک گریلیش از پیروزی پرگل سیتی برابر رئال بهترین استفاده را برد و گوتی را دعوت به سکوت کرد.
«روزنامه ترقی» تحت عنوان «محاکمه فاتح وردن» به تبلیغ چاپ شرح محاکمه مارشال پتن در شماره آتی‌اش پرداخت و «تهران مصور» به «آخرین روز‌های جنگ و اولین روز‌های متارکه» روی خوش نشان داد. مجله «ویکتوری» شماره سومش را با «۲۵۰ عکس» منتشر کرد و نشریه «فردا» موشکافی «علت روحی غلبه انگلستان و شکست آلمان» را برعهده گرفت با این شعار: «با سه ریال و نیم بخرید و بخوانید و اگر نپسندیدید بفرستید، ۵ ریال بگیرید»!
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است سیتی با پپ گواردیولا برابر رئال تیمی ترسو و دفاعی بود.
گوتی، اسطوره رئال مادرید، جرقه موج جدیدی از تنش بین دو باشگاه رئال و بارسا را روشن کرد و گفت بلوگرانا با مسی یا بدون مسی فاتح چمپیونزلیگ نخواهد شد.
گوتی، اسطوره رئال مادرید، ترسی از سیتی ندارد و معتقد است رئال امسال کار راحت‌تری برابر این تیم خواهد داشت.
گوتی هرناندز، اسطوره باشگاه رئال که در تمام رده‌های سنی این باشگاه توپ زده، صاحب نخستین نوه خود شد.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسیوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسیوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.
گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، پیراهن امضا شده‌اش را برای خویچا کواراتسخلیا فرستاد تا او را به آرزویش برساند.
تایباد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ تایباد طی سه عملیات، ۱۱۷ گوشی هوشمند سرقتی را به ارزش سه میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.
تایباد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ تایباد طی سه عملیات، ۱۱۷ گوشی هوشمند سرقتی را به ارزش سه میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.
خویچکا کواراتسخلیا از کودکی هوادار رئال مادرید است و تماشای بازی‌های گوتی او را عاشق فوتبال کرد.
کیلیان امباپه و اشرف حکیمی، دو ستاره پی اس جی، در مهمانی شامی که در آن حضور داشتند با گوشی مشغول تماشای بازی رئال مادرید بودند.
ستاره آلمانی رئال مادرید طی گفت و گویی مسی را شایسته قهرمانی در جام جهانی دانسته و از زیدان به عنوان بهترین گزینه جانشین دشان یاد کرد.
ستاره سابق رئال مادرید شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو گفت که بارسلونا به جای مقصر دانستن داوران در حذف احتمالی‌اش از لیگ قهرمانان باید، قبول کند که عملکرد بسیار بدی در این رقابت ها داشته است.
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرزند این شهروند بزه دیده در هنگام استفاده از گوشی وی برروی یک لینک جعلی با عنوان دانلود بازی کلیک می‌کند و برای دریافت بازی اقدام به پرداخت هزینه با استفاده از کارت بانکی مادر می‌نماید که با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی بلافاصله از حساب بانکی وی مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ریال برداشت غیرمجاز صورت می‌گیرد.
گوتی و ویکتور سانچس، دو بازیکن سابق رئال، معتقدند که باشگاه مادریدی هیچ نیازی به کیلیان امباپه ندارد.
گوتی، هافبک سابق رئال مادرید، به اظهارنظر اخیر لیونل مسی در مورد رئال واکنش منفی نشان داد.
گوتی، اسطوره رئال مادرید، مدعی شد انتقال احتمالی کریستیانو رونالدو به اتلتیکومادرید اتفاق عجیبی نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ