محمدرضا اخباری در ترکیب گل گهر سیرجان تا اینجای کار عملکرد فوق العاده ای را به نمایش گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به تعطیلی زندان رجایی شهر کرج، گفت: هفته گذشته یکی از بزرگترین مطالبات مردم البرز از قوه قضاییه در خصوص تعطیلی زندان بزرگ رجایی شهر کرج محقق شد و درب این ندامتگاه برای پذیرش زندانی برای همیشه بسته شد.وی افزود: تعطیلی زندان رجایی شهر بر آن بود تا این پیام به جامعه منتقل شود که مردم و وعده به آن‌ها برای قوه قضاییه اولویت اساسی است.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به تعطیلی زندان رجایی شهر کرج، گفت: هفته گذشته یکی از بزرگترین مطالبات مردم البرز از قوه قضاییه در خصوص تعطیلی زندان بزرگ رجایی شهر کرج محقق شد و درب این ندامتگاه برای پذیرش زندانی برای همیشه بسته شد.وی افزود: تعطیلی زندان رجایی شهر بر آن بود تا این پیام به جامعه منتقل شود که مردم و وعده به آن‌ها برای قوه قضاییه اولویت اساسی است.
سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: اخباری با واکنش‌هایش به تیم اعتماد به نفس داد.
سکوت رسانه‌های پرتغالی به اخبار منتشر شده درباره تلاش باشگاه الشباب عربستان برای جذب فرناندو سانتوس، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال، به این شایعات وزن بیشتری داده است.
پول ایران در بانک‌های عراقی، سنگین‌ترین سکوی پارس جنوبی نصب شدو تأمین حق‌آبه هیرمند دغدغه جدی دولت است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
دروازه بان باتجربه تراکتور بازهم در لیست نهایی تیم ملی قرار نگرفت تا این مساله برایش به یک کابوس تبدیل شده باشد.
برخی رسانه‌ها از وقوع یک انفجار نزدیک ساختمان پنتاگون در واشنگتن دی‌سی خبر می‌دهند؛ این در حالیست که وزارت دفاع آمریکا تا کنون این موضوع را تأیید یا رد نکرده است.
مادر کریستیانو رونالدو، دولورس آویرو که توسط برخی از خبرگزاری‌ها متهم به استفاده از جادو برای جدا کردن پسرش از جورجینا شده بود، سکوت خود را شکست و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از منابع اخبار کذب شکایت خواهد کرد.
سرمربی چادرملو در شرایطی موفق به کسب امتیازی طلایی از حریف مدعی خود شد که پیش از این نیز کامبک‌های جالبی را ثبت کرده بود.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: در حال حاضر انقدر شرایط نا معقول و نگران کننده است که چهره‌های اصول‌گرای منطقی و معتدل هم نسبت به سیاست‌های حاکم موضع منفی دارند و منتقد قدرت هستند.
فرزانه زمانی که قرار بود روی سکوی قهرمانی برود تا مدال طلایش را دریافت کند، بازهم پرچم ایران را همراه نداشت. او زمانی که روی سکو قرار گرفت، سرش را پایین انداخت، سرود ایران را نخواند و اشک امانش نداد. انتشار تصاویر ناراحت فرزانه فصیحی روی سکو کافی بود تا اخبار مرتبط با این ورزشکار به‌سرعت در فضای مجازی بچرخد و خیلی سریع، دو‌قطبی مرسوم و رایجی که اخیرا برای رفتار ورزشکاران ایرانی شکل گرفته، در رسانه‌ها رقم بخورد
سجاد شهباززاده مهاجم استقلال گفت در این مدت بخاطر سکوت خودم شایعات زیادی پیرامونم شکل گرفته است.
نه تأیید می‌شود نه تکذیب. پیگیری رسانه ای هم معمولاً به نتیجه‌ای نمی‌رسد. سکوت تا زمانی که خبر میان امواج اخبار دیگر فراموش شود، ادامه دارد. به تازگی، فیش حقوقی دختر ۲۰ ساله یکی از اعضای شورای شهر تهران در کانال‌های خبری منتشر شد. بر اساس تصاویری که از فیش حقوقی ماه آذر وی منتشر شده، میزان حقوق دریافتی او در این ماه، بیش از ۲۶ میلیون تومان است.
امباپه مجبور شد سکوت خود را بشکند و گفت: به هیچ وجه من درخواستی برای جدایی از پاری سن ژرمن ندارم و تمام اخبار مطرح شده در این زمینه شایعه است.
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، گفت:در این شرایط سکوت خیلی‌ها بهترین کمک هم برای آرام شدن فضا و هم برای کمک به مردم و هم برای کمک به نظام است.‌ای کاش به برخی از افراد مرخصی اجباری می‌دادند تا به خانه‌های خود رفته و پس از آرام شدن فضا مجددا اظهار نظر می‌کردند.
هر چقدر که بازی پرسپولیس و تراکتور آرام دنبال می شد، در دقایق پایانی با سوت بحث برانگیز موعود بنیادی فر به جنجال کشیده شد.
هر چقدر که بازی پرسپولیس و تراکتور آرام دنبال می شد، در دقایق پایانی با سوت بحث برانگیز موعود بنیادی فر به جنجال کشیده شد.
معلوم نیست چرا وقتی گفته می‌شود فلان بازیکن سرشناس بازداشت شده کسی این خبر را تایید یا تکذیب نمی‌کند. اگر طرف واقعا به صورت قانونی و با حکم دادستانی بازداشت شده باید همه بدانند و اگر هم بازداشت نشده باید جلوی شایعات گرفته شود.
انتظار، واژه ای آشنا برای فوتبال ایران است؛ از روزهایی که همه منتظر مشخص شدن رییس فدراسیون بودند و حالا همه‌ی اخبار حول محور تغییر یا عدم تغییر کادر فنی تیم ملی می‌چرخد.
تاسفانه منابع خبری در این باره، بیشتر منابع خبری خارج از ایران است و اخبار مذکور نشان می دهد که اتحادیه اروپا در عمل منعی در احیای برجام به عنوان واسطه مشاهده نمی کند. در آمریکا هم سکوتی که وجود دارد بیشتر نشاندهنده وضعیت داخلی ایران است یعنی دولت آمریکا در حال ایجاد فضای پذیرش داخلی است.
ایرانی‌جماعت از پیگیری اخبار دو عرصه سیر نمی‌شود؛ سیاست و فوتبال. ظهر هشتم شهریور ماه، یکی از باروتی‌ترین اخبار چند سال اخیر در فوتبال ایران در رسانه‌های رسمی و غیر رسمی منتشر شد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد باتوجه به افزایش تقاضا مجرد‌ها برای سکونت در اتاق‌های مجردی، تعداد این خوابگاه‌ها در شهر روزبه‌روز بیشتر از پیش می‌شود. شمال و جنوب‌شهر هم فرقی نمی‌کند؛ از ظفر، تجریش و جردن گرفته تا میدان انقلاب، مولوی و پامنار با موقعیت‌های دسترسی و امکانات مختلف.
رونالدو بعد از چند روز سکوت درباره این اخبار در نهایت صدایش درآمد و به رسانه‌ها حمله کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ