سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش درباره طرح برخی انتقادات از سوی معلمانی که احکام آن‌ها صادر شده و به جای عبارت «فوق‌العاده ویژه رتبه‌بندی» از عبارت «مزایای رتبه‌بندی» استفاده شده که برخی محرومیت‌ها را به دنبال دارد گفت: آن زمان رتبه‌بندی انجام نشده بود. در حقوق مهرماه به ۱۳ هزار و ۱۲۰ نفر از همکارانی که سوابقشان پایین بوده است، مزایای رتبه یک را پرداخت کرده بودند، ولی بلافاصله از شروع این ماه، نسبت به اظهار نظر و ارزیابی مشمولان اقدام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست مرکز تحقیقات شهر هوشمند ایران از طراحی سامانه رتبه‌بندی و تعالی شهر هوشمند ایران توسط محققان دانشگاه تهران خبر داد.
رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) از نتایج نظام رتبه‌بندی رؤیت‌پذیری پارک‌های علم و فناوری کشور رونمایی کرد.
وزیر آموزش و پرورش درباره اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، گفت: رتبه‌بندی در مرحله رسیدگی به اعتراضات و این کار در حال انجام است و ما از وعده خود عقب نیستیم.
نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: وزیر پیشنهای آموزش و پرورش اشراف لازم به مسائل دستگاه تعلیم و تربیت ندارد و رتبه‌بندی معلمان در برنامه‌های وزیر پیشنهادی جایی ندارد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان به اصلاح نیاز دارد.
صحرایی گفت: در بررسی اعتراضات اصل بر رتبه استحقاقی است و تلاش‌مان این است تا آخر اردیبهشت همگی معلمان رتبه دریافت کنند. این ماه طبق گزارشی که به من داده شده از بین این ۷۵ هزار نفر بیش از ۸۵ درصد آنان تعیین تکلیف شده‌اند.
رباط کریم- معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از تاثیر رتبه بندی در ۴۵ الی ۹۰ درصد آیتم های حقوق معلمان خبر داد.
احمدی لاشکی درباره افزایش فوق‌العاده ویژه فرهنگیان به ۵۰ درصد بیان کرد: افزایش فوق‌العاده ویژه در شورای حقوق و دستمزد مطرح شده است و منتظر خروجی آن هستیم برای این موضوع به ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است البته افراد در اولویت برای بهره‌مندی از افزایش فوق‌العاده ویژه، ۴۳۰۰ نیروی اداری و نیرو‌های خدماتی و سرایداران مدارس هستند. (هم‌اکنون فوق‌العاده ویژه فرهنگیان تا سقف ۳۵ درصد پرداخت می‌شود.)
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی معلمان تا پایان اردیبهشت امسال به اتمام می‌رسد و هنوز ۴۵ هزار نفر از معلمان رتبه دریافت نکرده‌اند و برخی از آنان در این حوزه بلاتکلیف مانده‌اند.
رتبه‌بندی کارخانجات خوراک دام و طیور با هدف ارتقای بهره‌وری، افزایش اعتماد به تضمین کیفیت خوراک آماده و جلوگیری از توزیع نهاده‌های خام در سال ۱۴۰۲ پس از پایش و پالایش اطلاعات اعلام می‌شود.
کرمانشاه- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از اتمام فرآیند رتبه‌بندی معلمان، اصلاح آئین‌نامه این رتبه بندی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
اکبری درباره وضعیت فعلی باغ وحش‌ها گفت: هنوز به دلیل مشکلات مالی و ناکارآمدی برخی از مدیران اجرایی موجود در باغ وحش‌ها شرایط ما قابل قبول نیست، اما سختگیری در زمینه باغ وحش‌ها را در سال جاری افزایش خواهیم داد تا به سطح استاندارد نزدیک شویم.
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز نقطه نظرات خود را درباره بررسی علل و عوامل تأخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ فرهنگیان مطرح کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آموزش و پرورش شهر تهران در فضای تعامل با شورای عالی آموزش و پرورش بحث رتبه بندی مدارس را دنبال می‌کند.
سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: زمان رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین باید از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ باشد و حتما مجلس شورای اسلامی بر اجرای صحیح این قانون نظارت می‌کند.
کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان مشمول قانون رتبه‌بندی معلمان از امروز، یکشنبه، ۲۳ بهمن اجرا می‌شود.
معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از نومعلمان و جاماندگان رتبه‌بندی معلمان خواست تا در اسرع وقت نسبت به تشکیل پرونده و بارگذاری مدارک و مستنداتشان اقدام کنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت:موضوع مهر آفرینان انجام شده است اما در مصوبه تامین اعتبار آنان ابهامی وجود دارد که آن ابهام باید برطرف شود
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور احکام رتبه‌بندی تمام معلمان مشمول خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه قانون رتبه‌بندی معلمان هر سال اصلاح می‌شود، گفت: قبول داریم که بسیاری از شاخص‌های رتبه بندی کیفی و قابل سنجش نیست.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز جمعه، ششم آبان ماه، دسترسی مدیران مدارس را برای اظهار نظر، ارزیابی مدارک و مستندات معلمان و مشمولان رتبه‌بندی باز کرده‌ایم و تا شب گذشته (دوشنبه، نهم آبان ماه)، مدارک و مستندات ۲۳۵ هزار نفر ارزیابی شد.
حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه برای علی‌الحساب برای رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین مبلغی برای آن‌ها واریز خواهد شد، درباره صدور احکام رتبه‌بندی معلمان گفت: هنوز احکام رتبه‌بندی برای تمام معلمان صادر نشده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون رتبه‌بندی معلمان را با خون دل دنبال کردیم.
سخنگوی دولت اعلام کرد: شعار هفته دولت امسال با توجه به اولویت‌های عملکردی دولت و گفتمان دولت سیزدهم «دولت مردم» انتخاب شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ