چرخ لیگ برتر فوتبال ایران بعد از سه هفته و از فردا دوباره به حرکت در خواهد آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم کبدی بانوان ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی زیر نظر مربی هندی در هند مهارت‌های خود را تقویت می‌کند.
طی نشست مشترک میان مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید با مسئولان کمیته ملی المپیک در حوزه بازی‌های آسیایی، گزارش روند آماده‌سازی این تیم ارائه شد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با حضور در وزارت ورزش و جوانان گزارش وضعیت کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی را در اختیار کیومرث هاشمی قرار داد.
رییس موسسه مطالعاتی دین و اقتصاد گفت: تصمیم گیرانی در کشور ابتدا شوک وارد می‌کنند و بعد از افزایش قیمت ابراز شگفتی و ناراحتی می‌کنند. یا اجازه جولان به بانک‌های خصوصی می‌دهند در حالی که طبق گزارش دستگاه‌های رسمی طی این دو دهه که از ظهور بانک‌های خصوصی در ایران گذشته است، ما در حالی رشد حدود ۳۶ درصدی تولید داشتیم که کشور با ۱۰ هزار و ۲۵۰ درصد رشد نقدینگی مواجه شده است!
سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری اولین دوره بازی‌های دریایی و ساحلی، گفت که این بازی‌ها آغازی برای میزبانی مسابقات چندرشته‌ای در کشور است.
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و نهم صنعت نفت آبادان در پی کسب پیروزی برای بقا در لیگ برتر است.
در اولین مسابقه دیدار های هفته بیست و چهارم مس کرمان میزبان آلومینیوم اراک است.
دو تیم پرمهره فوتبال ایران یکی از بازی‌های نزدیک و حساس این هفته را برگزار خواهند کرد.
فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی از نمادهای والیبال سالنی و ساحلی بازی‌های المپیک 2024 پاریس رونمایی کرد.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود و در نوار شرقی کشور وزش بادهای نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.
رئال مادرید پس از اولین شکست سال 2023 که روز گذشته برابر ویارئال متحمل شد، بازی‌های دشواری را در ماه ژانویه پیش رو دارد.
چهار دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در هشتمین روز خود توسط علیرضا علیفر، جواد خیابانی، محمدرضا احمدی و پیام بسیجی گزارش می‌شوند.
روز پنجم بازی‌های جام جهانی با جدال دو تیم سوئیس و کامرون از گروه G آغاز خواهد شد.
فردوسی‌پور بازی‌های ایران در جام جهانی را گزارش نمی‌کند.
محمدرضا احمدی دیدار حساس ایران و انگلیس را از دوحه گزارش خواهد کرد. جواد خیابانی گزارشگر دیدار فوق العاده حساس ایران و آمریکا خواهد بود و از بین پیمان یوسفی و فرشاد محمدی مرام یکی بازی ایران و ولز را گزارش خواهد کرد.
سه گزارشگر مختلف سه بازی ایران در جام جهانی را گزارش خواهند کرد.
ژاوی هرناندز پس از پیروزی امشب بارسا برابر مایورکا، رکورد بهترین شروع و شکست‌ناپذیری یک مربی در بازی‌های خارج از خانه لالیگا را به نام خود ثبت کرد.
برنامه بازی های بارسلونا تا شروع جام جهانی و تعطیلی رقابت های باشگاهی، بسیار فشرده و سخت است و باید دید ژاوی چگونه تیمش را مهیای این بازی‌های دشوار می‌کند.
روزنامه نیکی آسیا در گزارشی نوشت اتحادیه اروپا که به دلیل جنگ اوکراین در آستانه شروع فصل سرما قرار گرفته، مشتاقانه در انتظار ورود نفت ایران به بازارهای بین‌المللی است.
یوفا امروز قراردادی 1.5 میلیارد یورویی با سه شرکت آمریکایی برای فروش حق پخش بازی‌های لیگ قهرمانان و دیگر رقابت‌های این اتحادیه در ایالات متحده امضا کرد. قراردادی به ضرر سوپرلیگ اروپا.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام «شفاف سازی دارایی‌ها و بدهی‌های نهادهای عمومی غیردولتی و ارائه گزارش سالانه به دولت برای درج در ترازنامه مالی کشور» را تصویب کردند.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام «شفاف سازی دارایی‌ها و بدهی‌های نهادهای عمومی غیردولتی و ارائه گزارش سالانه به دولت برای درج در ترازنامه مالی کشور» را تصویب کردند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های خارجی مقیم ایران، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گروه صنعتی، برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده در حوزه‌های مختلف عملکردی را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ندری با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوک اول را به اقتصاد کشور در سالجاری وارد کرد، بیان داشت: با این اقدام شاهد افزیش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف بودیم که به تبع آن تورم نیز افزایش یافت، طبیعتا این وضعیت به منفی شدن بیشتر نرخ بهره در اقتصاد کمک که بعد از آن نیز رالی هجوم برای تبدیل ریال به کالا‌های سرمایه آغاز شد که این موضوع سرعت گردش پول در اقتصاد را افزایش داد که این موضوع به افزایش بیشتر تورم دامن زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ