ژول کُنده از اولین بازی خود برای بارسا کاملا راضی و خوشحال بود و پس از برتری 4-0 بر وایادولید، از روبرت لواندوفسکی هم تمجید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: شعار تیم این بود که در تمرین گریه کنیم و در روز مسابقه بخندیم. حالا می‌خندیم چون بهترین بازی خودمان را به نمایش گذاشتیم.
محمد موسوی در پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، ۱۲ دفاع مستقیم داشت و از این حیث بهترین دفاع کننده هفته دوم لقب گرفت.
لیمو، پرتقال و گریپ فروت سرشار از ویتامین C هستند. این ویتامین به طور طبیعی موجب سفید شدن رنگدانه‌های پوست شده و به روشن‌تر و درخشان‌تر شدن آن کمک می‌کند.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه دیپلماسی همچنان بهترین راه حل مسأله هسته ای ایران است، مدعی شد که ایران در این پرونده با حسن نیت رفتار نکرده است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه دیپلماسی همچنان بهترین راه حل مسأله هسته ای ایران است، مدعی شد که ایران در این پرونده با حسن نیت رفتار نکرده است.
آلودگی هوا ماجرای جدیدی نیست، سال‌ها است مردم تهران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کافی‌ست زمستان برسد تا دوباره هشدار‌های مدیریت بحران، هواشناسی و اورژانس پایتخت شروع شود، «از خانه خارج نشوید، هوا برای گروه‌های حساس آلوده است»، بعضی مواقع هم کار از هشدار به گروه‌های حساس می‌گذرد و حالا همه آدم‌های شهر باید خانه‌نشین شوند تا اثرات کشنده آلودگی هوا آن‌ها را نشانه نگیرد، اتفاقی که حداقل برای ۶ هزار نفر از ساکنین تهران در سال ۱۴۰۰ رخ داده.
سورفکتانت‌ها مواد پاک کننده اولیه در پودر‌های لباسشویی هستند. آن‌ها در انواع مختلفی مانند آنیونی، کاتیونی و غیریونی وجود دارند. سورفکتانت‌های آنیونی بیشترین استفاده را دارند، زیرا در از بین بردن کثیفی و لکه‌ها موثر هستند. سورفکتانت‌های کاتیونی اغلب به عنوان نرم کننده پارچه استفاده می‌شوند، در حالی که سورفکتانت‌های غیریونی در از بین بردن لکه‌های چربی و روغن خوب هستند.
کارلوس هرناندس نفرات آغاز کننده بازی برای نساجی مقابل پیکان را مشخص کرد.
پارس جنوبی دیروز در حالی در مرحله یک چهارم نهایی در برابر استقلال یک بر صفر شکست خورد که نمایش امیدوار کننده ای داشت و بازنده ای سربلند بود.
نفرات آغاز کننده بازی برای آلومینیوم مقابل مس کرمان مشخص شدند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هماهنگی‌های خوبی میان یگان‌های شرکت کننده در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ وجود داشت و تمرینات و تاکتیک‌هایی که پیش‌بینی شده بود به بهترین شکل انجام شد.
ژول کنده، مدافع بارسلونا، در کنفرانس مطبوعاتی بازی فردای تیمش مقابل منچستریونایتد می‌گوید بارسا با اعتماد به نفس بالا وارد زمین شده و بهترین عملکردش را به نمایش می‌گذارد.
ستاره تیم ملی کشورمان بهترین بازیکن آسیا در لیگ قهرمانان اروپا شد.
با احتساب دستمزد دریافتی مهدی طارمی بالاتر از کیلیان امباپه بهترین آمار را در لیگ قهرمانان دارد.
پدری در پایان بازی با بتیس عنوان بهترین بازیکن زمین را حق تراشتگن دانست که دو پنالتی حریف را مهار کرد.
پوریا فیاضی، دریافت کننده قدرتی پیکان این روزها در فرم قابل توجهی به سر می برد.
گیاهان در تصفیه هوا نقش مهمی ایفا می‌کنند؛ حتی ناسا نیز در این زمینه لیستی از گیاهان تصفیه کننده هوا را قبلا منتشر کرده است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: عوامل تاثیرگذار بر نقدینگی را به بهترین شکل کنترل کردیم.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: عوامل تاثیرگذار بر نقدینگی را به بهترین شکل کنترل کردیم.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: عوامل تاثیرگذار بر نقدینگی را به بهترین شکل کنترل کردیم.
دروازه بان سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است که در جام جهانی قطر بیشتر تیم ها به مالکیت توپ اهمیت بیشتری داده اند و به همین دلیل بازی ها کیفیت لازم را نداشته اند.
پس از تساوی 3-3 برابر اینتر که چیزی کمتر از شکست برای بارسلونا نبود، شاید بازگشت ژول کُنده و رسیدن او به ال‌کلاسیکو بهترین خبر ممکن برای ژاوی باشد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز ادعا کرد: «بایدن» معتقد است دیپلماسی و بازگشت به برجام بهترین راه حل است!
گوستاوو پویت، سرمربی سابق بوردو، خاطرات خوبی از کار کردن با ژول کُنده در این باشگاه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ