نکونام، سرمربی فولاد خوزستان در مورد جایگاه تیمش می‌گوید تازه چهار هفته از لیگ گذشته و تا پایان لیگ هزار اتفاق مختلف رخ خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: امروز از کیفیت بازی‌مان راضی نبودم و تمامی تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا در مسابقات بعدی بازی بی‌نقص و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم.
سرمربی شمس آذر از هواداران این تیم خواست تا با حضور در استادیوم و حمایت از تیم، زمینه‌ساز برتری تیم‌شان لقب گیرند.
سرمربی ملوان در اولین نشست خبری فصل از هواداران این تیم دعوت کرد تا در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
در طول سالیان اخیر هواداران متمول یکی از مسیر‌هایی بوده‌اند که باشگاه‌ها را در بزنگاه‌های خاص حمایت کرده‌اند؛ از انصاری برای آبی‌ها تا هدایتی برای پرسپوليس اما طی سالیان اخیر نامی جدید حول قرمزها مطرح شده است: محمد یوسفی!
در طول سالیان اخیر هواداران متمول یکی از مسیر‌هایی بوده‌اند که باشگاه‌ها را در بزنگاه‌های خاص حمایت کرده‌اند؛ از انصاری برای آبی‌ها تا هدایتی برای پرسپوليس اما طی سالیان اخیر نامی جدید حول قرمزها مطرح شده است: محمد یوسفی!
رضا میرزایی می گوید که حمایت هواداران از او، بهترین انگیزه برایش بوده تا هر چه سریعتر به میادین بازگردد.
انتظار می‌رود فردا شب 20 هزار هوادار کرواسی در ورزشگاه روتردام حاضر شوند تا تیم کشورشان را در فینال لیگ ملت‌ها برابر اسپانیا حمایت کنند.
ریو فردیناند و جف استلینگ پس از اینکه‌ آنتونی تیلور مورد آزار گروهی از هواداران رم قرار گرفت، به دفاع از داور انگلیسی پرداختند و هر دو از مقامات خواستند تا اقدامات جدی انجام دهند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از همه هواداران و پیشکسوتان این باشگاه خواست به حمایت از تیم بپردازند تا قهرمانی جام حذفی میسر شود.
نساجی مازندران با حمایت حداکثری هواداران خود تا کمتر از ۱۰ دقیقه به پایان مسابقه یک بر صفر بازی را واگذار کرده بود تا اینکه روی برخورد توپ با دست پورقاز نساجی صاحب ضربه پنالتی و گل تساوی شد.
سعید الهویی، از هواداران گل‌گهر درخواست کرد تا در هفته‌های پایانی برای حمایت از این تیم در استادیوم حاضر شوند.
هواداران الهلال عربستان با اتوبوس از ریاض راهی دوحه خواهند شد تا به حمایت از این تیم مقابل فولاد ایران بپردازند.
تارتار از هواداران ذوب‌آهن خواست تا این تیم را در دیدار مقابل ملوان حمایت کنند.
از دقیقه یک تا سوت پایان بازی به تشویق و حمایت هواداران نیاز داریم
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
محمدرضا اخباری به هواداران تراکتور وعده داد که این تیم با حمایت هواداران خود، به بالای جدول می‌رسد.
سرپرست تیم استقلال از هواداران و علاقه‌مندان به این تیم خواست که دست از حمایت برندارند تا نتایج خوب ادامه پیدا کند.
هواداران تیم ملی مراکش حضور گسترده‌ای در دوحه دارند تا تیم‌شان را در نیمه نهایی برابر فرانسه حمایت کنند.
اوایل آبان ماه و در فاصله چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال لباس هواداری تیم ملی ایران توسط شورای فرهنگ عمومی کشور با نام پیروز بچه یوز ایرانی رونمایی شد تا علاقمندان بتوانند از این تی شرت برای حمایت از ملی پوشان استفاده کنند. در طراحی این پیراهن از سمبل‌های نمادین با موضوع اتحاد استفاده شده است.
تا ساعتی دیگر بازی دوم تیم ملی ایران در جام جهانی آغاز می‌شود و هواداران تیم برای حمایت از تیم ملی در مسیر ورزشگاه قرار دارند.
مدیرعامل استقلال تاکید کرد: من چند روز وقت دارم تا دو مشکل باشگاه استقلال را برطرف کنم که تلاش خواهم کرد تا این مشکلات را از بین ببرم. هواداران استقلال نگران نباشند و صبور باشند تا این مشکلات را از پیش رو برداریم.
نکونام، سرمربی فولاد خوزستان در مورد جایگاه تیمش می‌گوید تازه چهار هفته از لیگ گذشته و تا پایان لیگ هزار اتفاق مختلف رخ خواهد داد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
نکونام امیدوار‌ است تا صد دقیقه تلاش شاگردانش به همراه حمایت هواداران فولاد باعث‌اولین برد تیمش در لیگ جاری‌بشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ