نساجی مازندران با حمایت حداکثری هواداران خود تا کمتر از ۱۰ دقیقه به پایان مسابقه یک بر صفر بازی را واگذار کرده بود تا اینکه روی برخورد توپ با دست پورقاز نساجی صاحب ضربه پنالتی و گل تساوی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا خوش شانس بود که در نیمه اول بازی با ختافه اخراج نشد.
فرزاد مجیدی، مربی، بازیکن و سرپرست سابق استقلال در خصوص اتفاقات اخیر و به خصوص دربی صحبت‌های جالبی مطرح کرده است.
رسول خدا فرمود، خدای تعالی فرموده است: «روزه برای من است و من پاداش آن را می‌دهم.» و امام صادق علیه السلام فرموده‌اند: «هر کس که در روز بسیار گرم برای خدا روزه بگیرد و تشنه شود، خداوند هزار فرشته را می‌گمارد تا دست به چهره او بکشند و او را بشارت دهند تا هنگامی که افطار کند‌».
مردم مسلمان و پاکباخته ایران اسلامی بارها نشان داده‌اند که برای حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از گزند ناهنجاری‌ها با کسی تعارف ندارند! بنابراین بعید نیست اگر به این نتیجه (ولو غیر واقعی) برسند که دست‌اندرکاران امور برای مقابله با کشف حجابِ برخی از خانم‌ها از توان لازم برخوردار نیستند! و یا خدای نخواسته در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند! احتمالا خود برای مقابله با این هنجارشکنی که باورهای دینی و عفت و اخلاق جامعه را تهدید می‌کند، دست به کار شوند! و از آنجا که مقابله با این ناهنجاری در شرح وظایف چند دستگاه از هر سه قوه تعریف شده است، پیامدهای این‌گونه اقدامات که بیرون از مدیریت هوشمندانه مراجع ذی‌ربط صورت می‌پذیرد‌، خسارت‌بار خواهد بود.
شاهرود- مراسم غبار روبی از مساجد در آستانه ماه رمضان و بهار طبیعت، با حضور جمع کثیری از مردم دلداده و عاشق اهل بیت(ع) استان سمنان با معنویت خاصی اجرا شد.
کریستوف دوگاری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، که یکی از بزرگترین منتقدان نیمار است از شنیدن خبر مصدومیت نیمار و اینکه او فصل را از دست خواهد داد، بسیار خوشحال است.
احمد مازنی نوشت: امیدوارم مسئولان تا دیر نشده دست آشتی به سوی مردم دراز کنند و قبل از کسب رضای حق در کسب رضای خلق بکوشند و بر دل‌های رنجیده بندگان خدا مرهم نهند، تا گره‌های بین ما و خدای مهربان نیز گشوده شود.
احمد مازنی نوشت: امیدوارم مسئولان تا دیر نشده دست آشتی به سوی مردم دراز کنند و قبل از کسب رضای حق در کسب رضای خلق بکوشند و بر دل‌های رنجیده بندگان خدا مرهم نهند، تا گره‌های بین ما و خدای مهربان نیز گشوده شود.
برخورد توپ به دست مدافع ذوب‌آهن یکی از دشوارترین صحنه‌های کارشناسی داوری است که مناقشات زیادی را به دنبال داشته است.
دو صحنه مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس، قضاوت وحید کاظمی را تحت تاثیر قرار داد.
آیت الله کاظم صدیقی گفت: بهترین فردی که نزدیکترین شخص به وجود امام زمان (عج) باشد، به عنوان، ولی فقیه جامعه، نیابت امام عصر (عج) را برای هدایت جامعه بر عهده می‌گیرد و فردی که نائب امام زمان (عج) می‌شود مورد عنایت خود حضرت خواهد بود و برای من یقین است این فرد را دشمن نمی‌تواند بشکند.
قهرمانی آرژانتین در جام جهانی مطابق انتظار تیتر یک تمام نشریات این کشور است.
ورزشگاه احمد بن علی در شب صعود آرژانتین به یک‌چهارم نهایی جام جهانی یک بار دیگر شاهد هنرنمایی و البته نمایشی از محبوبیت بالای لئو مسی بود.
دیدار دو تیم آرژانتین و لهستان یادآور یک خاطره ویژه برای آلبی سلسته است.
مارادونا قبلا گل «دست خدا» را ثبت کرده بود، و حالا رونالدو اصرار به ثبت گل «موی خدا» دارد.
توپی که دیه‌گو مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ با دست وارد دروازه انگلیس کرده بود تا صحنه مشهور به دست خدا را خلق کند در یک حراجی به مبلغ ۲.۴ میلیون دلار فروخته شد.
توپی که دیه‌گو مارادونا در جام جهانی 1986 با دست وارد دروازه انگلیس کرده بود تا صحنه مشهور به دست خدا را خلق کند در یک حراجی به مبلغ 2.4 میلیون دلار فروخته شد.
لوکاس اوکامپوس، ملی پوش آرژانتینی، که در فهرست نهایی لیونل اسکالونی برای جام جهانی قرار نگرفت، با انتشار پستی در اینستاگرام به این اتفاق واکنش نشان داد.
پناهیان با اعتقاد به اینکه دشمنان خدا، دشمنان احمد بن موسی(ع)، دشمنان علی بن موسی (ع) و دشمنان اهل بیت (ع) دشمنان ملت ایران هستند، گفت: دشمنان حتی اگر به ملت ایران دسترسی پیدا کنند به بندگی هم راضی نمی‌شوند. ببینید همین دواعشی که سلطه بر قسمتی از عراق پیدا کردند با این کشور چه کردند؟ هزاران دانشجو را در یک لحظه نابود کردند. مردم ایران باید باور کنند که دشمن دارند. این موضوع را خداوند با آیات خود برای ما جا می‌اندازد.
علی بن ناصر، داور معروف تونسی، قصد دارد توپ بازی معروف انگلیس و آرژانتین را به حراج بگذارد.
براتی: خدا نکند فوتبال ما دست کمیته انتقالی بیفتد
مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه برای حدود ۶ میلیون تن در کشور که بیمه سلامت نداشتند، اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان پیش بینی کرد؛ بنابراین، بیمه سلامت برای همه اشخاصی که در کشور هستند، مجانی و غیرحضوری فراهم شده است و دولت نیز بموقع کار را شروع کرد، لذا در سه ماه اول سال، بیش از ۳ میلیون تن تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.
رسول خدا فرمود، خدای تعالی فرموده است: «روزه برای من است و من پاداش آن را می‌دهم.» و امام صادق علیه السلام فرموده‌اند: «هر کس که در روز بسیار گرم برای خدا روزه بگیرد و تشنه شود، خداوند هزار فرشته را می‌گمارد تا دست به چهره او بکشند و او را بشارت دهند تا هنگامی که افطار کند‌».
رسول خدا فرمود، خدای تعالی فرموده است: «روزه برای من است و من پاداش آن را می‌دهم.» و امام صادق علیه السلام فرموده‌اند: «هر کس که در روز بسیار گرم برای خدا روزه بگیرد و تشنه شود، خداوند هزار فرشته را می‌گمارد تا دست به چهره او بکشند و او را بشارت دهند تا هنگامی که افطار کند‌.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ