محمدرضا اخباری به هواداران تراکتور وعده داد که این تیم با حمایت هواداران خود، به بالای جدول می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
شما باید با رفتار خود به گونه‌ای واکنش نشان دهید که مادر شوهرتان متوجه شود از چه چیز‌هایی ناراحت می‌شوید. هرگز موقع بی‌احترامی کردن و دخالت‌های او، شما برای جروبحث اقدام نکنید، چون این طوری او بیشتر به خود اجازه می‌دهد که حرمت شما را بشکند و جلوی پسرش شما را آدم بد داستان جلوه دهد. به طور کلی ضمن حفظ احترام باید کاری کنید که شخصیت شما حفظ شود.
یک مسئله که باعث شده هنرمندان با بی‌اعتمادی به واگذاری این نقش به صداوسیما بنگرند، موقعیت کنونی صداوسیما در مقابل «ذینفع» است که «تابناک» پیش از این پرداخته بود. منطق حکم می‌کند یک نهاد حاکمیتی که قرار است بر حوزه‌ای نظارت داشته باشد، خودش ذینفع نباشد، چرا که اگر ذینفع باشد هر تصمیمش به منزله تلاش برای تضعیف رقبا، تفسیر می‌شود. بنابراین صداوسیما در گام اول باید از موقعیت ذینفع خارج شود و وی او دی‌های خود نظیر تلوبیون را به طور کلی به بخش خصوصی واگذار کند و یا اگر صداوسیما بر حفظ نقش ذینفع اصرار دارد، باید در مصوبه‌ای تازه، این نقش نظارتی حاکمیتی به دستگاه بالادستی دیگری نظیر شورای عالی فضای مجازی و دبیرخانه آن واگذار شود.
باشگاه پرسپولیس با انتشار یک اطلاعیه کوتاه و در عین حال تند، استقلال را متهم به اغواگری در پرونده علیرضا بیرانوند کرد.
منصور قنبرزاده به اظهارات جواد نکونام در خصوص قانون سقف بودجه واکنش نشان داد.
«ویلیام بار» از کیفرخواست ۳۷ فقره بازرس ویژه ترامپ دفاع کرد و گفت: اگر ادعا‌هایی که می‌گویند رئیس جمهور سابق عمداً صد‌ها سند بسیار طبقه بندی شده را حفظ کرده، صحت داشته باشد، پس کار او تمام است.
دسانتیس همچنان به نظر اصلی‌ترین گزینه ریاست‌جمهوری است که ترامپ یا بایدن نیست. به‌رغم رأی پایین‌اش، زمان زیادی که هنوز در کارزار مقدماتی باقی مانده و اتفاقات متعددی که در این فاصله می‌تواند بیفتد امید او و هوادارانش را حفظ می‌کند. بررسی‌های فایوسرتی‌ایت هم نشان می‌دهد کسی که در این فاصله با انتخابات، این میزان حمایت را داشته است، شانس ۱ به ۳ برای پیروزی دارد و این، شانس کمی نیست.
اولین مدیر برنامه‌های لیونل مسی در بارسلونا معتقد است باشگاه توان مالی جذب او را ندارد و مسی باید با قراردادی سمبلیک و به شکل رایگان برای بارسا بازی کند.
اولین امپراتور کشور، جیمو، یک شخصیت افسانه‌ای است که گمان می‌رود از نوادگان الهه خورشید آماتراسو باشد. خانواده سلطنتی ژاپن به دنبال انتقال ژن‌های اجداد خود و حفظ پیوند الهی بوده‌اند. سرنوشت پرنسس توشی به محض تولد مهر و موم شد. او هرگز نمی‌توانست به تاج و تخت بنشیند و فقدان نجیب زادگان واجد شرایط برای ازدواج به این معنی بود که انتخاب ازدواج او عواقب تغییر دهنده بزرگی در زندگی او خواهد داشت. اگر پرنسس توشی تصمیم بگیرد که ازدواج نکند، باید یک دوشیزه مقدس شود.
در آن ایام سفارت آذربایجان در آلمان وسیله نقلیه نداشت و من یکی از اتوموبیل‌های سفارت ایران در آلمان را دراختیار سفیر گذاشته بودم که تنها اتوموبیل سفارت شان بود. سفیر آذربایجان دراین ملاقات ازمن خواست که اتوموبیل را به آن‌ها بفروشیم. به وی گفتم که تلاش میکنم هدیه باشد، چون میدانستم که پولی ندارند و سفیر آذربایجان هم قبلا وزیر خارجه بوده و باید شأن او حفظ میشد. نهایتا هم با موافقت تهران، اتوموبیل را به سفارت آذربایجان در آلمان هدیه دادم.
جریان اصولگرا و دولت فعلی برای ماندگاری در قدرت به شدت به اتفاق اخیر و پیامد‌های مثبت آن نیازمند بود. حال اگر توان حفظ و اداره آن را داشته باشد، می‌تواند به تثبیت و تقویت موقعیت خود در آینده از جمله انتخابات ۱۴۰۴ امید بالایی پیدا کند. این فرصت برای رییسی هم از آن جهت مغتنم است که می‌تواند کاندیدا‌های اصولگرا در انتخابات بعدی که رویای حذف او و استقرار در پاستور را دارند، سر جای‌شان بنشاند.
بی دلیل نبود که در ابتدای فصل جواد نکونام تاکید زیادی برای جذب دوباره آرش رضاوند داشت، اما ریکاردو ساپینتو که هیچ شناختی از بازیکنان استقلال نداشت، در نهایت به این نتیجه رسید این بازیکن را حفظ و از او در ترکیب تیم بهره ببرد و بدون شک امروز از اتخاذ این تصمیم خرسند است. بازیکنی که بدون ادعاست و در منطقه پشتیبانی به خوبی بازی می‌کند و حتی اگر لازم باشد دعوا هم می‌کند.
سردار چهارباغی گفت: حاج قاسم در یک مقطعی دید باید کمک بگیرد؛ لذا رفت و با پوتین صحبت کرد و به او گفت ما هم در سوریه منافع داریم، اما منافع شما، ابرقدرتی شماست. اگر امریکایی‌ها سوریه را بگیرند و یک رئیس جمهور امریکایی بر سر کار بگذارند شما دیگر ابرقدرت نیستید. پوتین هم وقتی فکر و مشورت کرد، دید حاج قاسم راست می‌گوید. او برای حفظ اقتدار خودش در جهان آمد. البته به گمان من تا الان هم خوب آمده و کمک کرده است.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد، پروردگار او را در جهان این گونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده، و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد پروردگار او را در دنیا اینگونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد
اگر ضعف در مدیریت داشته باشی، خداوند نظر خود را از ما برمی‌گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می‌فرماید: «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله»: کشوری که آب و خاک دارد، ولی نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد، خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوءاستفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین و همه و همه باید رعایت کنند.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشیم خداوند نظر خود را از ما بر می گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می فرماید «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله» کشوری که آب دارد، خاک دارد، نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوء استفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین وهمه و همه باید رعایت کنند.
با اینکه نگاه رسمی وزارت امور خارجه حفظ مصونیت اماکن دیپلماتیک است، اما ظاهرا نهادهایی همچون شهرداری به مدیریت علیرضا زاکانی چنین دیدگاهی را قبول ندارند و معتقدند آنگونه که آنها می‌اندیشند، باید اقدام شود. زاکانی فعلا شهردار تهران است؛ سوال اینجاست اگر او رییس جمهور بود، چه می‌کرد؟
مهاجم آلومینیوم امیدوار است روند گلزنی او در دیدارهای آینده تیمش تداوم داشته باشد.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، احتمال اینکه مانوئل نویر جام جهانی را از دست بدهد رد کرد ولی گفت که او در دو بازی بعدی تیمش غایب خواهد بود.
گفته می‌شد ادو یکی از همکاران کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود که هرگز این اتفاق رخ نداد. با این حال ارتباط طرفین همچنان حفظ شده و کارلوس کی‌روش هم همیشه نشان داده در حمایت از بازیکنان تیم ملی سنگ تمام می‌گذارد و هر جا که نیاز باشد، از آن‌ها به نیکی یاد می‌کند. شاید این بار هم مسئولان آرسنال برای قطعی کردن انتقال طارمی، سراغی از او گرفته باشند. بخصوص که دوست صمیمی کی‌روش، مدیر ورزشی آرسنال است و همه‌کاره این انتقال جذاب، بزرگ و رؤیایی.
سعید عزت‌اللهی می‌گوید دراگان اسکوچیچ تلاشش را کرد و زحمتش را کشید و باید احترام او به عنوان سرمربی تیم ملی حفظ شود.
نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان معتقد است اصلی‌ترین حریف او در رقابتهای جهانی، جردن باروز آمریکایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ