سرمربی شمس آذر از هواداران این تیم خواست تا با حضور در استادیوم و حمایت از تیم، زمینه‌ساز برتری تیم‌شان لقب گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید دقیقی از باشگاه سایپا و شهرداری همدان درخواست کرد شکایت خود از شمس آذر را پس بگیرند تا این تیم با شرایط بهتری در لیگ برتر رقابت کند.
وکیل سهند نورمحمدزاده گفت: هنوز حکم را دقیق به ما نداده‌اند، ولی قطعا درخواست اعاده دادرسی و اعمال مواد ۴۷۷ و ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری خواهیم کرد. برای ما غیرقابل باور است که یک شعبه دیوانعالی کشور، در یک پرونده و یک موضوع، ظرف ۲ سه ماه، دو حکم متفاوت صادر کرده است.
در سومین نشست خادمان فرهنگی از روحانیون خواسته شد نظارت دقیقی بر انجام درست و کامل اعمال توسط حجاج داشته باشند.
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:از دولت تقاضا کردیم ساعت آغاز به کار مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، تا ۸ و ۳۰ دقیقه شناور باشد.
رضا عنایتی می‌گوید حضور بازیکنان در تیم امید نیازمند یک قانون و برنامه‌ریزی دقیق است.
افشین پیروانی دقایقی پیش از آغاز دربی از مسئولان درخواست کرد تا بازسازی سکوهای استادیوم آزادی را هر چه سریع‌تر به پایان برسانند.
الهام علی اف گفت: درخواست تحقیق فوری و شفاف داریم. اینکه دقیقا بعداز این اقدام تروریستی رسانه های ایران با این تروریست مصاحبه کردند نشان می دهد او آن کسی است که توسط یکی از شاخه ها و نهادهای وابسته فرستاده شده است.
علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال امروز با مهدی تاج تماس گرفت و از رئیس فدراسیون فوتبال خواست، پرونده ریکاردو ساپینتو از سوی کمیته استیناف دقیق تر مورد بررسی قرار گیرد.
ریکاردو ساپینتو در شروع تمرین امروز دقایقی با بازیکنان خود گفت و گو و از آنها بابت نمایش اخیر تشکر کرد.
بررسی فیلم تذکر سعیدی نشان می‌دهد که او تنها یک دقیقه و ۲۷ ثانیه صحبت کرده و در واقع زمان «دو دقیقه‌ای« هنوز به پایان نرسیده بوده که میکروفنش قطع شده است.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز در پیامی درخواست کرد: حتی یک دقیقه تأخیر نکنید؛ به اوکراین پدافند هوایی بدهید.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز در پیامی درخواست کرد: حتی یک دقیقه تأخیر نکنید؛ به اوکراین پدافند هوایی بدهید.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز در پیامی درخواست کرد: حتی یک دقیقه تأخیر نکید؛ به اوکراین پدافند هوایی بدهید.
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از درخواست نمایندگان برای اعزام تیمی جهت بررسی دقیق ابعاد وقایع رخ داده در این استان خبر داد.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفری که به قزوین داشته خطاب به معلمان غیر انتفاعی که از او ۲ دقیقه وقت می‌خواهند تا مشکلات‌خود را با او مطرح کنند پاسخ می‌دهد: وقت ندارم!
کیهان نوشت: وقتی امثال خاتمی، پزشکیان، ظریف، همتی و… به محض وقوع رویداد دست به واکنش تخریبی علیه مدافعان امنیت و موضوع حجاب می‌زنند، در حالی که برای آنان امکان دسترسی به اطلاعات دقیق وجود دارد و اسناد هم در دسترس آنان می‌باشد، موضوع به‌کلی متفاوت می‌شود و از آنان پذیرفته نیست.
رئیسی ثبت نام در سامانه «سماح» را به منظور خدمت رسانی بهتر و تردد آسانتر زائرین اربعین ضروری و مهم دانست و بر لزوم اطلاع رسانی دقیق برای آرامش بیشترعاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و رفع فوری دغدغه‌ها و مشکلات زوار تاکید کرد.
دقایقی قبل دادگاه فدرال عراق نشست بررسی درخواست انحلال پارلمان را آغاز کرد.
سینا اسد بیگی هافبک تیم پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک برای دقایقی در ترکیب سرخپوشان به میدان رفت و همین موضوع باعث شد تا باشگاه اراکی از این باشگاه به خاطر استفاده از بازیکن غیر مجاز شکایت کند.
دختر جوان گفت: جناب قاضی هر وقت جایی دعوت بودیم دیر رسیدیم. هر وقت می‌خواستم خرید بروم باید تنها می‌رفتم، هر وقت می‌خواستم دکتر بروم تنها رفتم، تفریح و میهمانی و سفر و همه چی تنهایی بوده، حتی مسافرت هم با پدر و مادرم می‌رفتم، چون ایشون درگیر کارش بوده است؛ هم صحبتی و دیدارمان هم محدود به چند دقیقه در شبانه روز شده است.
در بخشی از متن عباس عبدی آمده: فساد و فحشا در این اتهام دقیقا چه مصداقی دارد؟ اگر منظور فقدان روسری است، آیا ملتزم به نتایج این اتهام هستید؟ در این صورت باید همه زنانی را که واجد این وضع هستند به این اتهام محاکمه کرد؟ واقعیت این است که چگونه درباره این پرونده به سرعت همه امور به سرانجام می‌رسد، ولی دریغ از یک پرونده قضایی درباره انواع و اقسام تخلفات گسترده که سال‌های متمادی در گزارش تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه نوشته شده است؟
شاخص کل بورس سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۵۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ