تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر چه پیش بینی وضعیت شهر‌ها در آینده با خطا‌های زیادی همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که بر پایه ابرداده‌های خود دست به پیش بینی می‌زند و کمترین خطا را دارد. به همین جهت از هوش مصنوعی خواسته شد تا وضعیت شهر تهران در سال ۲۰۵۰ میلیارد را به تصویر بکشد. در نهایت ۴ طرح ترسیم شد که در ادامه مشاهده می‌کنید.
از یک ابزار مشهور تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی درخواست کردیم تا وضعیت تهران پس از زلزله ۷ ریشتری را ترسیم کند. در نهایت ۴ تصویر هولناک و تکان دهنده ارائه شد که در ادامه می‌بینید.
همه ما داستان کشتی ساختن حضرت نوح (ع) برای نجات مردم از طوفان را شنیده ایم. داستانی شنیدنی که براساس آن فیلم و انیمیشن‌های بسیاری ساخته شده است. اما حالا هوش مصنوعی چند طرح متفاوت از شکل و شمایل احتمالی کشتی حضرت نوح (ع) یک روز پیش از طوفان را به تصویر کشیده است.
در ادامه چند طرح جالب و دیدنی از شهر کرج در سال ۱۶۰۲ یعنی ۲۰۰ سال دیگر را از نظر هوش مصنوعی مشاهده خواهید کرد. این پیش بینی‌ها با تجزیه و تحلیل ابزار‌های تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی انجام شده و بدون شک دقیق نخواهد بود.
در ادامه چهره رستم نام‌ آورترین چهره اسطوره‌ای شاهنامه در جوانی و پیری از نگاه هوش مصنوعی را مشاهده خواهید کرد.
از هوش مصنوعی خواستیم تا شکل شهر تهران در سال ۱۵۰۲ را به تصویر بکشد. در نهایت هوش مصنوعی ۸ طرح جالب ارائه داد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
از هوش مصنوعی خواسته شد تا وضعیت شهر تبریز در ۵۰۰ سال قبل را به تصویر بکشد. در نهایت هوش مصنوعی ۴ طرح جالب و دیدنی ارائه کرد که در ادامه خواهید دید.
اعضای تیم تحقیقاتی با استفاده از تصاویر متوالی ثبت شده توسط یک سنسور و با بهره‌گیری از انعکاس‌های ظریف نور گرفته شده از چشم انسان، برای تشخیص محیط اطراف فرد اقدام کردند. آن‌ها کار را با چندین تصویر با وضوح بالا که ثبت آن‌ها توسط یک دوربین که در جایی ثابت شده بود، آغاز کردند و فردی متحرک را به تصویر کشیدند که به دوربین نگاه می‌کرد. آن‌ها سپس روی بازتاب‌ها و واکنش‌ها زوم کردند؛ آن‌ها را جدا کرده و به محاسبه این پرداختند که چشم‌های فرد در عکس‌ها به چه نگاه می‌کنند.
در این‌جا ده تصویر برگزیده‌ای را مشاهده می‌کنید که معمارانی از سراسر جهان با استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی خلق کرده‌اند. هدف این تصاویر نشان دادن تاثیر هوش مصنوعی بر آیندۀ بشر است.
تصاویری از کهنسالی ستارگان فوتبال از نگاه هوش مصنوعی را ببینید./منبع: فوتبالی
V ۱۳ Challenger تقریبا به طور تردیدناپذیر این افتخار را دارد که سریع‌ترین و قوی‌ترین موتور تک‌چرخ تولیدی جهان است، این وسیله عجیب نقلیه با موتوری ۱۰ کیلوواتی که می‌تواند سرنشین خود را مانند یک کیسه گوشت بدبخت را با سرعتی مرگبار در بزرگراه حمل کند، چیزی جز تغییر وزن برای کنترل فرمان و ترمز ندارد.
سحابی گسیلشی عقاب یا M۱۶ در فاصله ۶۵۰۰ سال نوری از ما و در صورت فلکی مار (Serpens) قرار دارد. وسعت این سحابی ۲۰ سال نوری است و با دوربین دوچشمی قابل مشاهده است. این تصویر با استفاده از نوردهی طولانی و عمیق گرفته شده و ترکیبی از سه رنگ است که توسط گوگرد (زرد)، هیدروژن (قرمز) و اکسیژن (آبی) منتشر شده است.
به گفته گروه متئوست، این اطلاعات به پیش‌بینی آب و هوا و مقابله با مشکلات شدید آب و هوایی مانند طوفان کمک می‌کنند. «فیل ایوانز»(Phil Evans)، مدیرکل «آژانس ماهواره بررسی آب و هوای اروپا»(EUMETSAT) گفت: این عکس قابل توجه به ما اطمینان زیادی می‌دهد تا انتظار داشته باشیم که ماهواره متئوست، عصر جدیدی را در پیش‌بینی رویدادهای جوی ناملایم آغاز کند.
با نگاه اولیه به تصاویر ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، به‌راحتی می‌توان شباهت‌های میان این خودرو و ام وی ام X۲۲ پرو را متوجه شد. این خودرو درواقع نسخه فیس‌لیفت تیگو ۳x یا تیگو ۲ است که در سال ۲۰۲۳ معرفی شد؛ بنابراین هر دو خودرو از نظر پلتفرم و ابعاد مشابه هستند و تنها تفاوت آن‌ها به نمای ظاهری ختم می‌شود. بااین‌حال مدیران خودرو قصد دارد هر دو نسخه قبل و بعد از فیس‌لیفت را به‌طور هم‌زمان در بازار ما عرضه کند.
تصاویر Xiaomi ۱۳ Ultra نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک ماژول دوربین بزرگ و طراحی عالی است و این تصاویر فاش شده اساساً اولین نگاه به پرچمدار بعدی را به شما ارائه می‌دهد.
زلزله منجیل، بین ۳۵ تا ۳۷ هزار کشته، ۵۰ تا ۶۰ هزار مجروح و حدود نیم میلیون بی‌خانمان بر جای گذاشت تا عنوان یکی از هولناک‌ترین زلزله‌های رخ داده در حافظه جهان را از آن خود کند.
کیهارا در این تصاویر در حالیکه به سمت بالا نگاه می‌کند و سپس به کیشیدا که چند متر جلوتر از او ایستاده خیره می‌شود، دست‌ در جیب است. کیهارا بعد از اینکه متوجه می‌شود جلوی دوربین است، شلوارش را مرتب می‌کند و دست‌هایش را مقابلش جمع می‌کند.
تصاویری که مشاهده می‌فرمایید، برگزیده‌ای از تصاویر منتشر شده در روز‌های اخیر از خبرگزاری رسمی کره شمالی است. این تصاویر می‌تواند تا حدی نمایی از حکومت کیم جونگ اون و هیات حاکمه و زندگی در کره شمالی را ارائه دهد.
بازدید از موزه فیفا با دوربین خبرنگار اعزامی مهر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شادی وصف ناپذیر هواداران تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی دو بر صفر مقابل مکزیک از نگاه دوربین خبرنگار اعزامی مهر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشاهده می‌کنید.
همسر فدرر «میرکا» به مدت ۱۳ سال همراه او بوده است. آن‌ها در سال ۲۰۰۰ و در المپیک تابستانی با هم ملاقات کردند.
تماشای فیلم زندگی وحید هاشمیان؛ سردار برای موفقیت در بوندسلیگا یک الگوی بزرگ پیش چشم خود دارد.
در سپتامبر ۲۰۲۱، اپل آخرین نسل یعنی نسل نهم از آیپد‌های خود را معرفی کرد. این شرکت قصد دارد در اواخر سال جاری نسل بعدی آیپد‌های خود را به بازار عرضه کند.
به تصاویری که توسط یک دوربین مداربسته در تهران از سرقت سریع یک زن ضبط شده است نگاه کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ