انتظار می‌رود فردا شب 20 هزار هوادار کرواسی در ورزشگاه روتردام حاضر شوند تا تیم کشورشان را در فینال لیگ ملت‌ها برابر اسپانیا حمایت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنگه پستکوگلو، سرمربی تاتنهام، از حمایت ویژه طرفداران این تیم در پیروزی 2-0 مقابل منچستریونایتد تمجید کرد.
تیم مغولستان از حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا انصراف داده است و به دلیل این اقدام به مبلغ 20 هزار دلار آمریکا جریمه خواهد شد.
بانک سپه در خرداد‌ماه سال جاری در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ 26 هزار و 96 میلیارد و 120 میلیون ریال در قالب بیش از 20 هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و کمک ودیعه مسکن پرداخت کرده است.
فرهاد کاظمی معتقد است دلال‌ها موجب خراب شدن فوتبال شده‌اند.
انتظار می‌رود فردا شب 20 هزار هوادار کرواسی در ورزشگاه روتردام حاضر شوند تا تیم کشورشان را در فینال لیگ ملت‌ها برابر اسپانیا حمایت کنند.
حضور اعضای آرژانتین در چین، با استقبال باورنکردنی علاقه مندان به تیم ملی این کشور و هواداران لیونل مسی همراه شده است.
هر دو پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال، در شبی رقم خورد که یحیی ساعت معروف 20 هزار دلاری خود را بر دست داشت.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در بیش از 20 هزار و 200 رالی مقابل حریفان به میدان رفته است.
مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: گروه خودروسازی سایپا فروردین ماه سال گذشته، 20 هزار دستگاه خودرو تولید کرد و اکنون این عدد به حدود 30 هزار دستگاه خودرو رسیده است، از اینرو رشد 41 درصدی در حالی محقق شده که تولید خودرو در این مجموعه بدون هیچ کسری قطعه بوده و تمام خودروها تجاری شده است.
وردربرمن در دیدار با هرتا برلین به روند 6 بازی بدون برد خود پایان داد تا 20 هزار هوادار این تیم جشن بزرگی در برلین برپا کنند، جشنی که از زمان صعود برمن به بوندس‌لیگا، نظیر نداشته است.
مشهد ـ سرپرست پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: در سال ۱۴۰۱ توسط یک میلیون و ۱۴۸ هزار دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و خودروهای برون شهری به ۲۰ میلیون و ۳۶۱ هزار مسافر خدمت‌رسانی شده است.
با 20 رای موافق کلیات بودجه 76 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران برای سال آینده به تصویب رسید.
باشگاه رئال مادرید 20 هزار دست پوشاک بعلاوه مبلغی قابل توجه به مردم زلزله زده ترکیه ارسال کرده است.
در همین حال ویدئویی از امیلیا فررو، نامزد جولین آلوارز، منتشر شد که نشان می‌داد او مانع از این شده که گروهی از پسران نوجوان بتوانند با این بازیکن عکس بگیرند یا امضای او را داشته باشند.
رفتار نامزد جولین آلوارز، ستاره آرژانتینی، با هواداران تیم ملی این کشور باعث عصبانیت بسیاری شده است.
معاون خرید سایپا با بیان اینکه سه محصول چانگان CS35پلاس،CS55 پلاس و UNI-T در دستور کار واردات گروه سایپا قرار دارد گفت: جهت واردات این سه محصول مجوزهای لازم از وزارت صمت دریافت شده و ثبت سفارش لازم برای 20 هزار دستگاه خودرو انجام شده است.
باشگاه استقلال ممکن است مجبور به پرداخت 600 هزار دلار جریمه بابت عدم پرداخت پول به سانتاکلارا شود.
تیم نوجوانان ایران هم همانند تیم جوانان هر سه حریف خود را در بازی های مقدماتی جام ملت ها شکست داد و با شایستگی به دور پایانی بازی ها صعود کرد.
لوئیس فیگو به همراهی چند بازیکن دیگر، رکورد بازی فوتبال در ارتفاع بیش از 20 هزار فوتی را شکستند.
دیلی‌میل خبر داد که تراکتور با پیشنهاد دستمزد هفتگی 20 هزار پوند به سراغ اندی کارول رفت اما در جذب این مهاجم ناکام ماند.
اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد توماس توخل، سرمربی چلسی، به دلیل اظهاراتش علیه آنتونی تیلور، داور انگلیسی، به پرداخت جریمه 20هزار پوندی محکوم شد.
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی از راه‌اندازی بخش بی‌مهرگان مخازن علمی موزه ملی تاریخ با حدود 20 هزار نمونه خبر داد.
در بخشی از این حکم وکلای این مربی ادعا کرده‌اند که حقوق ماهیانه ویلموتس در تیم رجاکازابلانکای مراکش 20 هزار یورو معادل 240 هزار یورو در سال بوده است.
بسیاری از خیابان‌ها و تقاطع‌های کلانشهر شیراز در پی بارش شدید عصر و شب شنبه (۸ مرداد ۱۴۰۱) دچار آبگرفتگی شده است. در شبانه روز گذشته نیرو‌های آتش نشان در بیش از ۱۳۰ مورد عملیات‌های مختلف از جمله نجات شهروندان گرفتار در سیلاب، آبگرفتگی منازل و معابر، واژگونی و تصادفات جاده‌ای و ... امدادرسانی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ