سعید الهویی، از هواداران گل‌گهر درخواست کرد تا در هفته‌های پایانی برای حمایت از این تیم در استادیوم حاضر شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال ایران اهمیت بازی های فصل پیش روی لیگ برتر را برای موفقیت تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا نیزکارساز توصیف کرد و گفت: بازی های با کیفیت لیگ برتر می تواند مثمرثمر باشد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: به تیم‌هایی که در تورنمنت کافا هستند احترام می‌گذاریم و سئوال درباره حضور ما در این تورنمنت را از فدراسیون بپرسید.
استفاده از تعلیق بادی تطبیقی و همچنین مجموعه‌ای از جدیدترین ویژگی‌های ایمنی صنعت خودرو در شاسی بلند آئودی، همزمان کیفیت بالای رانندگی و ایمنی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه، با تدابیر درنظرگرفته شده، چون دوربین‌های مدار بسته و سیگنال‌یاب‌ها در حوزه‌های امتحانی همکاران ما تا جایی که بتوانند انتشار سوالات را کنترل می‌کنند گفت: ممکن است باز هم تصویری پخش شده باشد، اما صرف پخش سوال در زمانی که همه شرکت‌کنندگان تحت مراقبت در حال آزمون هستند، مطرح نیست.
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضائی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. ۸ لایحه مهم ما پشت درهای مجلس شورای اسلامی باقی مانده است،با این حال مجلس اولویت های دیگری دارد همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید دیگر همه چیز دست آنها نیست و باید در انتظار امتیاز از دست دادن پرسپولیس باشند.
سرمربی پیکان می گوید فعلا به فصل آینده فکر نمی کنند و‌ تمرکزشان روی صنعت نفت است.
قلعه نویی در خصوص عدم دعوت از مهدی قایدی اظهار کرد: هر لیستی صحبت‌های خاص خودش را دارد. قایدی بخصوص در هفت بازی گذشته کیفیت خیلی خوبی داشت. در اردوهای بعدی تلاش بیشتری کند… بعضی بازیکنان شاید لیاقت داشتند ولی این لیست به افکار ما نزدیکتر است. شاید در لیستهای بعدی جابجایی بشود و نفرات شایسته‌تر دعوت بشوند. تا خرداد فرصت بیشتری هست. بازیکنان دیگری هم بودند. در تیم ملی باید ۲۰ نفر دعوت کنید که بر اساس اولویت تاکتیکی است.
در جریان تحولات سیاسی داخلی نیز راه تفاهم و سازش را باید باز کرد. اگر منتقدان قدرتمند و قادر به بسیج آن باشند و دست قدرتمند خود را برای تفاهم دراز کنند، جفت خود را پیدا می‌کنند. دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد. از سوی دیگر تحول فکری نزد اغلب مردم و منتقدین نیز در سال ۱۴۰۱ به مرحله کیفی رسید و بازگشت‌ناپذیر می‌نماید. این تحول نیز ابعاد گسترده‌ای دارد که پرداختن به آن مجال دیگری می‌طلبد. اگر با این رویکرد نگاه کنیم و با نتیجه‌گیری‌های آن موافق باشیم، سال ۱۴۰۱ را می‌توان سال پایه برای عبور از بحران و رسیدن به پایان تونل ناامیدی و ورود به عرصه امید و روشنایی دانست. امیدوارم چنین نشود.
جانشین فرمانده کل سپاه روند تولیدات سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع را به لحاظ کمی و کیفی، مطلوب و رو به رشد ارزیابی کرد و گفت : انتظار می‌‍رود تمامی بخش‌های تولیدی در وزارت دفاع نیز بتوانند در حوزه کیفی روند رو به رشد و مطلوب را ایجاد کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: حجم زیادی از تقاضا به بازار خودرو به علت سفته‌بازی و ناشی از افزایش قیمت ارز و تورم موجود است.
چند هفته ای است که تماشاگران به استادیوم های لیگ برتر برگشته اند و باید گفت این حضور گرما و سطح کیفی بازی ها را بهتر کرده است.
سرمربی تراکتور در پایان بازی با فولاد، انتخاب زمین برای بازی های آتی را منوط به کیفیت چمنی دانست که امروز از آن راضی نبود.
نماینده مردم ملکان در مجلس خطاب به وزیر صمت، گفت: از جولان بورس‌بازان در خصوص فروش خودرو جلوگیری کنید و کیفیت خودرو را افزایش دهید.
به عقیده سرمربی یونایتد، درخشش بازیکنان جایگزین در بازی با چارلتون، نشانگر کیفیت بالای تیم اوست.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت اعلام کرد: در روز‌هایی که هوا ناسالم برای گروه‌های حساس (شاخص کیفیت هوا ۱۰۱ الی ۱۵۰ ورنگ زرد) باشد زمان بازی کودکان در فضای باز و پارک‌ها را به میزان زیادی کاهش دهید. همچنین افراد مسن و بیمارانی که دارای مشکلات تنفسی هستند نیز فعالیت خود را در فضای بیرون کاهش دهند. در روز‌هایی که شاخص کیفیت هوا «ناسالم برای همه گروه‌ها» (۱۵۱ الی ۲۰۰ ورنگ قرمز) است باید از ورزش، دوچرخه سواری و به طور کلی از قرار گرفتن در معرض هوای آزاد بپرهیزید
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی باید قبل از جام جهانی برگزار می‌شد گفت: این دیدار با توجه به تعطیلات یک ماهه لیگ، کیفیت بالایی نخواهد داشت.
کشور‌های آفریقایی نمی‌توانند بازیکنانی با کیفیت مشابه آلمان، اسپانیا و ایتالیا پرورش دهند. دلیل این مسئله را باید در اینجا جست‌وجو کرد که آن‌ها بازیکنان داخلی خود را نمی‌شناسند. تا حد زیادی این امر به شکست تیم‌های آفریقایی در جام‌جهانی کمک می‌کند. آن‌ها برای بازیکنانی که در خارج کشور بازی می‌کنند، اولویت بسیار بیشتری نسبت به بازیکنانی که در لیگ‌های داخلی بازی می‌کنند قائل هستند.
با احتساب آمار رسمی شاخص ۲۴ساعته کیفیت هوا، تهرانی‌‌ها از ۲۹ آبان تا دوم آذرماه هوای ناسالم برای گروه‌های حساس تنفس کردند و به دلیل عدم مقابله موثر با افزایش غلظت آلاینده‌ها، این شاخص با توجه به نبود باد موثر در روزهای پایانی هفته با وجود تعطیلی و کاهش بار ترافیک همچنان روند افزایشی را طی کرد و پنج‌‌شنبه و جمعه هوای تهران برای همه شهروندان ناسالم شد.
مدافع ملوان با پاس گلی که داد نقش موثری در برد تیمش مقابل صنعت ایجاد کرد و حالا به آینده تیمش بسیار امیدوار است.
سرمربی تیم پیکان امیدوار است شاگردانش حساسیت شرایط موجود را درک کنند.
اگر «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه بالاخره به سخنان فرمانده ارتش خود گوش داده باشد می‌توانید شرط ببندید که او به زودی تمام کابل‌های اینترنت از نظر کیفیت محافظت شوندگی ضعیف در عمق دریا‌ها را هدف قرار خواهد داد.
مربی تیم فوتبال گل‌‍گهر سیرجان می‌گوید این تیم با ارائه یک بازی با کیفیت توانسته سه امتیاز را در سیرجان مقابل خط دفاعی منسجم ملوان نگه دارد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:باید برای هواداران بازی با کیفیت ارائه دهیم و ارزشی که به مردم می‌دهیم بالا باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ