اوایل آبان ماه و در فاصله چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال لباس هواداری تیم ملی ایران توسط شورای فرهنگ عمومی کشور با نام پیروز بچه یوز ایرانی رونمایی شد تا علاقمندان بتوانند از این تی شرت برای حمایت از ملی پوشان استفاده کنند. در طراحی این پیراهن از سمبل‌های نمادین با موضوع اتحاد استفاده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل‌گهر سیرجان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را پیروز سه بر صفر برابر فولاد آغاز کرد.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
مسابقه فینال راگبی بانوان قهرمانی کشور، امروز پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ بین تیم‌های البرز و تیم الف خراسان برگزار شد که در نهایت تیم البرز با نتیجه ۱۴ بر صفر بر حریف خراسانی خود پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید.
این سامانه در سال ۱۳۹۶ معرفی شد و تعداد قابل توجهی از به نیروی زمینی سپاه پاسداران تحویل شد. سامانه پیروز علاوه بر اهداف زمینی قابلیت شکار بالگرد‌ها در ارتفاع پست نیز دارد.
مراسم ختم مادر عیسی کلانتری، رئیس سابق سازمان حفاظت محیط زیست با حضور برخی از چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، حجت الاسلام و المسلمین مسیح بروجردی، سید عبدالحسین طباطبایی، اسحاق جهانگیری، سید پرویز فتاح، بیژن زنگنه، محمد نهاوندیان، محمد سلامتی، پیروز حناچی، سید محمد غرضی، حسینعلی امیری، محمد عطریانفر، عبدالرضا رحمانی فضلی، سید حسین مرعشی، محسن حاجی‌میرزایی و ... حضور داشتند.
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی گفت: تصویر منتشر شده در فضای مجازی با عنوان تشریح پیروز به چهار سال پیش برمی گردد و مربوط به کالبدشکافی پیروز نبوده بلکه متعلق به پوست کنی یوز نر بالغی است که در آبان ماه سال ۹۷ در جاده‌های شهرستان جاجرم در پناهگاه حیات وحش میاندشت در اثر تصادف تلف شد
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی در مورد تصویر منتشر شده در فضای مجازی تحت عنوان تشریح پیروز توضیحاتی ارایه کرد.
«پیروز»، گرچه کالبدشکافی شده و در فرایند تاکسیدرمی قرار دارد تا در موزه، به‌عنوان نمونه‌ای از دستاورد‌های علمی متخصصان ایرانی برای همیشه نگهداری شود؛ اما هنوز هیچ تصویری از فرایند تاکسیدرمی این توله‌یوز از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست منتشر نشده است.
«ایران» یوزپلنگ ماده ایرانی که در مرکز تکثیر یوز ایرانی در توران شهرستان شاهرود در استان سمنان نگهداری می‌شود، شواهدی از بارداری دارد که تا زمان سونوگرافی باید به قطعیت برسد.
فعال محیط زیست نوشت: نگران علیرضا شهرداری هستم. این مرد دارد آب می‌شود. پیروزش و همه امیدش در برابر دیدگانش در حال آب شدن است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش با اشاره به اینکه وضعیت جسمانی پیروز مساعد نیست، گفت: پیروز از پردیسان به بیمارستان دامپزشکی منتقل شده است.
تصاویری از بازیگوشی پیروز در منطقه حفاظتی پارک پردیسان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
المیرا شریفی گوینده تلویزیون با انتشار این عکس در توییتر نوشت: این تصویر طی دیداری که چند روز پیش برای ضبط برنامه داشتیم ثبت شد.
سفیان امرابط، ستاره تیم ملی مراکش، پس از پیروزی برابر اسپانیا تصاویر تحریک‌آمیزی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
تصویر یک زن کاستاریکایی در هنگام دعا و راز و نیاز، در شبکه های اجتماعی وایرال شد.
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان بعد از پیروزی تیم ملی عربستان در برابر آرژانتین به شادی پرداخت و این پیروزی را به مردم کشورش تبریک گفت. امروز در گروه C جام جهانی قطر، تیم ملی عربستان سعودی به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. به همین مناسبت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان روز چهارشنبه (فردا) را تعطیل عمومی اعلام کرد.
در هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان، پیکان تهران در دیداری حساس برابر سایپا قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد.
پس از شمارش آراء و اعلام نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، مشخص شده چند نفر که اخیراً فوت کرده‌اند، بیشترین آرای حوزه انتخاباتی خود را کسب کرده‌اند.
گزارش‌ها حاکی از ازدحام جمعیت در ورودی ورزشگاهی بود که ویلیام روتو پیروز انتخابات کنیا، در آن رسما به عنوان رئیس جمهور سوگند یاد کرد.
لیز تراس که روز دوشنبه در انتخابات رهبری حزب محافظه کار پیروز شد، پانزدهمین نخست وزیر انگلیس در دوران سلطنت ملکه الیزابت دوم خواهد بود.
رئیس کمیسیون انتخابات کنیا رسما اعلام کرد که ویلیام روتو پیروز انتخابات شد و به عنوان رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد. با این حال برخی از مقامات ارشد با رد نتیجه انتخابات منجر به دامن زدن خشونت و اعتراضات خیابانی در شهرهای مختلف کنیا شدند.
جنگجویان خوشحال طالبان در خارج از سفارت سابق آمریکا در کابل اولین سالگرد به قدرت رسیدن جنبش را جشن گرفتند را جشن می‌گیرند، در حالی که این رژیم حقوق زنان را زیر پا گذاشته و ملت به سمت فقر و بدبختی حرکت می‌کنند.
تیم ملی والیبال بانوان کشورمان امروز در ادامه‌ی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی برابر تیم ازبکستان صف آرایی کرد.
راند اول این مسابقه با برتری نماینده ترکیه همراه شد .در وقت دوم باز هم نماینده ترکیه پیروز شد و در مجموع ۲ بر صفر به فینال رسید و حاجی موسایی به برنز اکتفا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ