معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع بیش از ۵ میلیون وعده غذای گرم برای نیازمندان از آغاز ماه محرم در قالب پویش اطعام حسینی تاکنون خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افتخاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا امروز ۵۸۵ میلیون لیتر انواع بنزین (سوپر، یورو ۴ و معمولی) در استان البرز توزیع شده است، گفت: حجم توزیع انواع بنزین در استان البرز شامل بنزین یورو ۴ با بیش از ۱۳۴ میلیون لیتر، بنزین معمولی ۴۳۹ میلیون لیتر و بنزین سوپر به ۱۲ میلیون لیتر بوده است.
نژادعلی گفت:هم‌اکنون بیش از۵۰ درصد از توزیع سوخت کشور از طریق کارت‌های سوخت شخصی انجام می شود.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
طبیعی است که دشمن بیش از هر چیزی افکار عمومی را هدف قرار داده‌است. تلاش برای رودررو قرار دادن قشر زن مقابل حاکمیت هنوز دریچه‌هایی از امیدواری را در ذهن و روان ضد انقلاب زنده نگه داشته‌است.
با توزیع درآمد جام جهانی از سوی فیفا، درآمد خارجی و بلوکه پرسپولیس به چهار میلیون دلار نزدیک شد.
رشت- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از نصب دستگاه محدودکننده مصرف بر روی کنتورهای هوشمند بیش از ۲۰۰ اداره این استان خبر داد.
رشت- معاون مرکز توسعه نوغانداری کشور از توزیع بیش از ۱۶ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان خبر داد و گفت: نوغانداران از امروز می توانند در ۸ شهرستان گیلان تخم نوغان خود را تهیه کنند.
خیریانپور اظهارداشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده روزانه در تعطیلات عید سعید فطر با هدف کنترل بازار بیش از ۵۰۰ تن مرغ تنظیم بازار در شهر‌های مختلف استان توزیع شده است.
شهردار منطقه ۱۳ از توزیع بیش از هشت هزار و ۷۰۰ افطاری ساده در ویژه برنامه بهار ایران در فلکه دوم نیروی هوایی و بوستان پلیس خبر داد.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در سومین روز از فصل بهار سال ۱۴۰۲، ۱۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است.
مشهد ـ جانشین فرماندهی قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی گفت: قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی با هدف محرومیت زدایی خود بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی ویژه مناطق کم‌برخوردار تهیه و توزیع کرد.
مهدی‌شهر - استاندار سمنان گفت: با هدف حمایت از تولیدگران بیش از ۱۰هزار تن نهاده دامی مدت‌دار در بین عشایر استان توزیع شده است.
یک مقام ارتش روسیه اعلام کرد که این کشور برای نیازمندان زلزله در سوریه ۵۲.۵ تُن کمک های بشردوستانه سازماندهی و توزیع کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر، از برپایی ۷۱ اردوگاه اسکان اضطراری و اسکان بیش از ۱۰۴ هزار نفر در شهرستان زلزله‌ زده خوی خبر داد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به تلاش دولت در تامین سبد کالای اساسی خانوار، از توزیع بیش از ۱۴۵۴ تن گوشت قرمز منجمد در سطح استان خبر داد.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: بیش از ۴۵۰ هزار لیتر نفت سفید توسط ۲۰ دستگاه تانکر به صورت رایگان‌توزیع و این روند ادامه دارد.
تایباد- جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد گفت: در شب یلدا ۲ هزار و ۶۰۰ بسته ویژه یلدایی بین نیازمندان شهرستان تایباد توزیع شد.
مشهد ـ فرمانده حوزه ٥ ناحیه سلمان گفت: در آستانه شب یلدا بیش از هزار بسته معیشتی در مناطق محروم و کم برخوردار مشهد توزیع می شود.
مشهد ـ فرمانده حوزه ٥ ناحیه سلمان گفت: در آستانه شب یلدا بیش از هزار بسته معیشتی در مناطق محروم و کم برخوردار مشهد توزیع می شود.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: بیش از ۲ هزار دستگاه چادر امدادی میان زلزله زدگان شهرستان خوی توزیع شده است.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار دستگاه انواع تجهیزات توانبخشی با کیفیت در بین گروه‌های هدف توزیع خواهد شد.
برق بیش از ۳۰ اداره پایتخت که به اخطارهای شرکت توزیع برق تهران بزرگ مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق توجهی نکرده بودند، قطع شد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع ۲ میلیون و ۶۶۶ هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ