رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به تلاش دولت در تامین سبد کالای اساسی خانوار، از توزیع بیش از ۱۴۵۴ تن گوشت قرمز منجمد در سطح استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس انرژی ایران شنبه (۲۸ مرداد) میزبان عرضه بیش از ۷۰ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است.
امروز مطالبی همچون تغییرات اندک دلار، یورو و درهم در اولین روز هفته، پیش بینی قیمت طلا فردا ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰خبر مهم بورس فردا ۲۱ خرداد، پیش بینی نیما میرزایی از بورس هفته جاری، زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام، در بانک ملت چه خبر است؟، افت سود هرسهم این نماد نسبت به مدت مشابه، افت بیش از ۲ درصدی ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزن گوشت عرضه‌شده انواع طیور کشتار شده در کشتارگاه‌های رسمی کشور در فروردین ۱۴۰۲ جمعا ۱۴۷.۳۷۰ تن گزارش شده که سهم گوشت ماکیان (مرغ و خروس) بیش از سایر انواع طیور بوده است.
ما از تنگه سختی عبور کردیم و به غار رسیدیم. دهانه غار بیش از ۲۵۰ متر ارتفاع و دهانه آن حدود ۱۰۰ متر عرض داشت و عمقش نیز بیش از ۱۰۰ متر بود. قلعه اسرارآمیز در انتهای غار بود. در محوطه غار حوض‌هایی بود و آبی که از سقف غار می‌چکید، در حوض‌ها می‌ریخت.
وزن گوشت قرمز عرضه‌شده انواع دام‌های ذبح‌شده در کشتارگاه‌های رسمی کشور در اسفند ۱۴۰۱ جمعاً ۴۵.۴۱۲ تن گزارش شده، که سهم گوشت گاو و گوساله بیش از سایر انواع دام بوده است.
عرضه خودرو در بورس کالا ابتکاری منحصر به فرد برای بازار خوردو در سال ۱۴۰۱ بود. ابتکاری که بیش از پیش، شفافیت را برای این بازار به ارمغان آورد. سود دولت از این عرضه چقدر بود؟
وزیر امور خارجه در حاشیه مراسم جشن دیپلماتیک نوروز ۱۴۰۲ گفت: سال جدید را در شرایطی شروع می‌کنیم که موفقیت‌هایی در عرصه دیپلماسی حاصل شده است و این موفقیت‌ها بیش از آنچه تاکنون اطلاع‌رسانی شده است رقم خواهد خورد. هدف اصلی از برگزاری برنامه امروز با حضور سفرای خارجی، معرفی هرچه بیشتر آداب و فرهنگ ملی سرزمین عزیزمان ایران بود.
ند پرایس گفت: «در عرض چند هفته، بوئینگ دو مورد از بزرگترین معاملات خود را در تاریخ این شرکت تکمیل کرده است. این قرارداد‌ها با هم، بیش از ۱ میلیون شغل آمریکایی را در زنجیره تامین هوانوردی در ۴۴ ایالت پشتیبانی می‌کند. آخرین معاملات با عربستان سعودی به تنهایی بیش از ۱۴۰ هزار کارمند در آمریکا پشتیبانی می‌کند که بسیاری از آن‌ها به مدرک دانشگاهی چهار ساله نیاز ندارند».
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اجرای طرح گشت مشترک مراکز عرضه محصولات کشاورزی گفت: از شروع این طرح در نهم اسفند تاکنون بیش از ۱۴۰۰ واحد مورد بازرسی قرار گرفت.
بر اساس نتایج این طرح، وزن گوشت قرمز عرضه‌شده انواع دام‌های ذبح‌شده در کشتارگاه‌های رسمی کشور در دی ۱۴۰۱، جمعاً ۴۱.۰۲۶ تن گزارش شده که سهم گوشت گاو و گوساله بیش از سایر انواع دام بوده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید باثبات، در تیراژ بالا و به صورت کامل را سه شاخص اصلی تولید در سال ۱۴۰۱ دانست و اعلام کرد: به دنبال افزایش تیراژ هستیم و با کمک تمامی همکاران در زنجیره تامین و تولید، با تولید بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو، زمستان بی‌سابقه‌ای را در تاریخ ایران خودرو رقم می‌زنیم.
معاون فروش سازمان اموال تملیکی از عرضه بیش از ۳۶ میلیارد تومان کالا در نهمین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی خبر داد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در پایان آذرماه امسال رکورد عرضه قطعات یدکی و ارایه خدمات پس از فروش در حوزه وارانتی سال ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت تا با این رشد چشم‌گیر، دسترسی مشتریان و دارندگان محصولات ایران‌خودرو به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی را بیش از پیش ممکن سازد.
سخنگوی بانک مرکزی نوشت: معادل دلاری عرضه ارز توسط صادرکنندگان در سامانه نیما از ابتدای ۱۴۰۱ تا امروز ۱۲ دی ماه بیش از ۳۵ میلیارد دلار است.
شهرت گز بلداجی با فعالیت بیش از ۱۰۰ واحد تولید گز در شهر از شهرت گز اصفهان پیشی گرفته است، اما سوال اینجاست که چرا بیشتر مردم، گز را فقط مخصوص اصفهان می‌دانند و کمتر از بلداجی چهارمحال و بختیاری به عنوان پایتخت گز اطلاع دارند؟ این در حالی است که حتی فروشندگان اصفهانی هم گز بلداجی را خریداری می‌کنند تا به مسافران عرضه کنند. این استقبال سبب شده است که طی سال‌های اخیر بر تعداد کارگاه‌های گز این شهر افزوده شود.
طبق گفته تلگرام، ویژگی حذف خودکار پیام‌ها در چت‌های جدید فقط روی پیام‌هایی که بعد از فعال کردن آن رد و بدل می‌شوند، کارایی دارد. همچنین امکان اضافه کردن Topics (موضوعات) برای گروه‌هایی با بیش از ۱۰۰ عضو، در نسخه جدید وجود دارد.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار معامله شد، افزایش سرمایه ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی، ده خبر مهم برای بورس فردا ۱۶ آذر، سهامدارانی که سود سهام عدالت نگرفتند بخوانند، مجمع مداران ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، جزییات عرضه پژو ۲۰۷ و تارا در بورس کالا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز (شنبه) میزبان عرضه ۳۱۲ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.
تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز شنبه میزبان عرضه یک میلیون و ۹۵۰ هزار و ۲۸۹ تن انواع کالا است.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۴ هزار و ۲۶۸ محصول برای رفع نیازهای فناورانه کشور و اتصال به بازار عرضه شد.
تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز (چهارشنبه) میزبان عرضه ۶۱۲ هزار و ۸۸۲ تن انواع کالا است.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۰ میلیون دلار توافقی معامله شد، افت سهام عدالت در روز سقوط نماد‌های بانکی، پیش بینی بیت کوین، دلار، طلا و سکه، سومین عرضه خودرو در بورس کالا | فروش ۴۸۱ دستگاه خودرو در کمتر از نیم ساعت، لیست ۱۰ افزایش سرمایه جذاب نماد‌های بورسی و فرابورسی، تحلیل دارایکم امروز ۶ شهریور ۱۴۰۱ | صعود در انتظار دارایکم؟، تحلیل نماد شپدیس | تلاش برای شکستن سقف تاریخی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه، ۱۹ مرداد ۱۴۰۱، میزبان عرضه بیش از ۱۰۱ هزار و ۵۹۸ تن انواع فراورده‌های هیدروکربوری است.
رئیس قوه قضائیه: مردم مشکلات معیشتی دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ