تایباد- جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد گفت: در شب یلدا ۲ هزار و ۶۰۰ بسته ویژه یلدایی بین نیازمندان شهرستان تایباد توزیع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نژادعلی گفت:هم‌اکنون بیش از۵۰ درصد از توزیع سوخت کشور از طریق کارت‌های سوخت شخصی انجام می شود.
با توزیع درآمد جام جهانی از سوی فیفا، درآمد خارجی و بلوکه پرسپولیس به چهار میلیون دلار نزدیک شد.
رشت- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از نصب دستگاه محدودکننده مصرف بر روی کنتورهای هوشمند بیش از ۲۰۰ اداره این استان خبر داد.
رشت- معاون مرکز توسعه نوغانداری کشور از توزیع بیش از ۱۶ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان خبر داد و گفت: نوغانداران از امروز می توانند در ۸ شهرستان گیلان تخم نوغان خود را تهیه کنند.
شهردار منطقه ۱۳ از توزیع بیش از هشت هزار و ۷۰۰ افطاری ساده در ویژه برنامه بهار ایران در فلکه دوم نیروی هوایی و بوستان پلیس خبر داد.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در سومین روز از فصل بهار سال ۱۴۰۲، ۱۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است.
مشهد ـ جانشین فرماندهی قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی گفت: قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی با هدف محرومیت زدایی خود بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی ویژه مناطق کم‌برخوردار تهیه و توزیع کرد.
مهدی‌شهر - استاندار سمنان گفت: با هدف حمایت از تولیدگران بیش از ۱۰هزار تن نهاده دامی مدت‌دار در بین عشایر استان توزیع شده است.
یک مقام ارتش روسیه اعلام کرد که این کشور برای نیازمندان زلزله در سوریه ۵۲.۵ تُن کمک های بشردوستانه سازماندهی و توزیع کرد.
وی درباره تعداد چادر‌های برپا شده در مناطق زلزله زده خوی نیز گفت: بیش از ۴۴ هزار چادر را استفاده کردیم و هر خانواده تقریب یک چادر گرفته است. ما در واقع چهار برابر خانه‌های آسیب دیده اسکان اضطراری دادیم و چادر توزیع کردیم. چرا که پس لرزه‌ها باعث شد که این مردم آسیب پذیر باشند و بترسند از اینکه به خانه برود. حق هم داشتند و ما تکلیف داریم که این عزیزان را اسکان دهیم. اسم این فرآیند اسکان اضطراری است، مرحله بعد آن اسکان موقت است و بعد هم می‌شود اسکان دائم.
رئیس جمعیت هلال‌احمر، از برپایی ۷۱ اردوگاه اسکان اضطراری و اسکان بیش از ۱۰۴ هزار نفر در شهرستان زلزله‌ زده خوی خبر داد.
وزیر کشور گفت: تقریباً بیش از ۲۰ هزار چادر میان زلزله‌زدگان شهرستان خوی توزیع شد و بیش از ۴۵ کمپ نیز برای استقرار مستقر شد.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: بیش از ۴۵۰ هزار لیتر نفت سفید توسط ۲۰ دستگاه تانکر به صورت رایگان‌توزیع و این روند ادامه دارد.
مشهد ـ فرمانده حوزه ٥ ناحیه سلمان گفت: در آستانه شب یلدا بیش از هزار بسته معیشتی در مناطق محروم و کم برخوردار مشهد توزیع می شود.
مشهد ـ فرمانده حوزه ٥ ناحیه سلمان گفت: در آستانه شب یلدا بیش از هزار بسته معیشتی در مناطق محروم و کم برخوردار مشهد توزیع می شود.
طی ۴۸ ساعت اخیر تنها هزار و ۱۵۲ دوز واکسن کووید ۱۹ تزریق شده است؛ عددی که حاصل جمع همه واکسن‌های تزریق شده به عنوان دوز اول، دوم، سوم و بالاتر در سراسر کشور است. در ۴۴۸ شهرستانی که هر کدام پایگاه‌های پرشماری برای تزریق واکسن دارند که انواع واکسنِ تولید و خریداری شده میانشان توزیع گردیده، اما تقریبا کسی داوطلب تزریق شان نیست.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: بیش از ۲ هزار دستگاه چادر امدادی میان زلزله زدگان شهرستان خوی توزیع شده است.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از اسکان بیش از ۲۰۰ هزار نفر در موکب علی ابن موسی الرضا (ع) در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: در هر وعده غذایی ۱۰ هزار پرس غذا طبخ و توزیع می‌شود.
معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع بیش از ۵ میلیون وعده غذای گرم برای نیازمندان از آغاز ماه محرم در قالب پویش اطعام حسینی تاکنون خبر داد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار دستگاه انواع تجهیزات توانبخشی با کیفیت در بین گروه‌های هدف توزیع خواهد شد.
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: مبالغ جمع‌آوری شده پس از اتمام پویش به تهیه و توزیع ملزومات مورد نیاز برای بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش تخصیص می‌یابد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع ۲ میلیون و ۶۶۶ هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد.
سردار حسین رحیمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای هجدهمین طرح ظفر با ۴۰۸ حکم قضایی، ۳۴۲۴ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و بیش از ۲ تن موادمخدر کشف شد.
براساس آمار استخراج‌شده از گزارش عملکرد سندیکای مکمل‌های رژیم‌غذایی ایران در سال ۱۴۰۰ به‌صورت کلی بهای تمام‌شده تولید (قیمت کارخانه یا تولیدکننده) مکمل‏ها بیش از ۷ هزارمیلیاردتومان بوده که با احتساب سود سیستم توزیع و داروخانه‌ها که در صنعت دارو و آرایشی بهداشتی بین ۴۰ تا ۴۵ درصد برآورد می‌شود (طبق گزارش شرکت‌های دارویی) گردش مالی یا مجموع قیمت مصرف‌کننده ‏این صنعت در حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیاردتومان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ