مشهد ـ فرمانده حوزه ٥ ناحیه سلمان گفت: در آستانه شب یلدا بیش از هزار بسته معیشتی در مناطق محروم و کم برخوردار مشهد توزیع می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال بیش از هزار خانوار روستایی کردستان به شبکه ملی اطلاعات خبرداد.
سرمربی تیم ملی جوانان ایران معتقد است قهرمانی در جهان حاصل تلاش بسیار زیاد شاگردانش بوده است.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با برگزاری دومین یادواره ملی «لشکر آسمانی»، حماسه آفرینی شهدای هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جدید باز آفرینی خواهد کرد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری طرق مشهد یک باند حرفه‌ای قاچاق سوخت به استان‌های جنوبی کشور را متلاشی و بیش از ۸۰ هزار لیتر گازوئیل را کشف و ضبط کردند.
فرمانده پایگاه دریابانی بوشهر از توقیف یک شناور باری توسط مرزبانان بوشهری در بندر عامری خبر داد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار درخواست از بستر پنجره واحد دولت هوشمند انجام شده است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به آمار عملکردی این سازمان در سال ۱۴۰۱ گفت: بیش از ۵ میلیون بسته معیشتی داده شد، ۴۰۰۰ آزادسازی زندانی و اهدای ۳۲۰۰۰ سری جهیزیه را داشته‌ایم.
رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به آمار عملکردی این سازمان در سال ۱۴۰۱ گفت: بیش از ۵ میلیون بسته معیشتی داده شد، ۴۰۰۰ آزادسازی زندانی و اهدای ۳۲۰۰۰ سری جهیزیه را داشته‌ایم.
در آستانه روز ارتش ۱۰۸۴ دستگاه انواع تجهیزات و تسلیحات جدید، بازآماد، بازتولید و تولیدی نیروی زمینی ارتش رونمایی و توسط امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به یگان‌های این نیرو ملحق شد.
در آستانه روز ارتش ۱۰۸۴ دستگاه انواع تجهیزات و تسلیحات جدید، بازآماد، بازتولید و تولیدی نیروی زمینی ارتش رونمایی و توسط امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به یگان‌های این نیرو ملحق شد.
معاون صنایع‌دستی گفت: نوروز امسال علاوه بر ۹۰۰ بازارچه رسمی نوروزی در سراسر کشور، در مبادی ورودی همه شهرها نزدیک هلال احمر و اورژانس، یک بازارچه صنایع‌دستی فعال بود.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۶۲ هزار و ۴۶۲ بسته مواد محترقه غیرمجاز و پلمب ۳۱ واحد صنفی متخلف در استان خبر داد.
مشهد ـ جانشین فرماندهی قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی گفت: قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی با هدف محرومیت زدایی خود بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی ویژه مناطق کم‌برخوردار تهیه و توزیع کرد.
او در کتابش مدعی می‌شود که محمد مصدق عضو «فراماسونری» و «دیکتاتوری عوام‌فریب» بوده است. ثابتی کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را هم، «واقعه» می‌خواند. ثابتی علاوه بر بستن آن دو سفارتخانه و بازداشت ۱۵۰۰ فعال مخالف شاه، پیشنهاد‌هایی هم مبنی بر اعلام حکومت نظامی، انحلال مجلسین، اخراج خبرنگاران خارجی به ویژه بی‌بی‌سی از کشور، برخورد قاطع با روحانیون می‌دهد که با مخالفت شاه روبه‌رو می‌شود. یکی از نقاط اختلاف عمده میان شاه و ثابتی، به اوایل آبان ماه ۱۳۵۷ بازمی‌گردد؛ زمانی که شاه تصمیم می‌گیرد برای آرام کردن اوضاع جامعه، بیش از هزار زندانی سیاسی را عفو کند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: آدم غیرمسئولی مصاحبه می‌کند و می‌گوید در فلان شرکت ۹۲ هزار میلیارد تومان اختلاس شده است. ما بررسی کردیم و دیدیم، این چیزی که گفته شده نبوده است؛ هرچند تخلفی بوده، ۹۲ هزار میلیارد نیست.
معاون اول قوه قضاییه گفت: آدم غیرمسئولی مصاحبه می کند و می‌گوید در فلان شرکت ۹۲ هزار میلیارد تومان اختلاس شده است. ما بررسی کردیم و دیدیم این چیزی که گفته شده نبوده است. اگر چه تخلفی بوده ولی ۹۲ هزار میلیارد نیست‌.
تایباد- جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد گفت: در شب یلدا ۲ هزار و ۶۰۰ بسته ویژه یلدایی بین نیازمندان شهرستان تایباد توزیع شد.
مشهد ـ فرمانده حوزه ٥ ناحیه سلمان گفت: در آستانه شب یلدا بیش از هزار بسته معیشتی در مناطق محروم و کم برخوردار مشهد توزیع می شود.
کسب‌وکار‌های خرد اینستاگرامی و استارت‌آپ‌ها، نخستین قربانیان محدودیت‌های اینترنتی چند ماه اخیر بودند. به‌طوری که با فیلتر شدن اینستاگرام در هفته‌های ابتدایی، بخش اعظم کسب‌وکار‌هایی که بر این بستر فعالیت می‌کردند به حالت تعطیل درآمدند و تولید محتوای تجاری توسط آن‌ها بیش از ۹۰ درصد افت کرد. این درحالی است که مرکز ملی فضای مجازی در ماه اخیر، اندازه بازار تجاری این پلتفرم را بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان در سال برآورد کرده بود.
با در نظر گرفتن سقف ۵ هزار تومان برای خوراک و دو هزار تومان برای سوخت واحد‌های پتروشیمی، درآمد حاصل از فروش گاز به واحد‌های پتروشیمی در سال جاری به ۹۲ هزار میلیارد تومان خواهد رسید. این در حالی است که بدون در نظر گرفتن سقف ۵ هزار تومانی، منابع حاصل از فروش گاز به این مجتمع ها، می‌توانست به بیش از ۱۶۷ هزار میلیارد تومان برسد.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با هدف رفع نیاز به معلم در مدارس استان اخیراً بیش از هزار معلم تازه نفس به شیوه خرید خدمات به ظرفیت آموزشی استان افزوده شده اند.
معاملات ارز به صورت توافقی در آخرین روز هفته با نوسان محدود دلار و یورو همراه شد. این در حالی است که در پایان بازار امروز، بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار اسکناس دلار معامله شده است.
فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی تنها گروه صف بسته برای مهاجرت به قاره سبز و امریکا نبودند. طبق آمار‌های رسمی، تعداد دانشجویان ایرانی در خارج از کشور در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹، از حدود ۴۴ هزار نفر به بیش از ۵۹ هزار نفر افزایش یافت و در سال ۲۰۱۹، کشور ایران از بابت دانشجو فرستی، بین ۲۴۱ کشور جهان به رتبه ۱۹ رسید.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ