نژادعلی گفت:هم‌اکنون بیش از۵۰ درصد از توزیع سوخت کشور از طریق کارت‌های سوخت شخصی انجام می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: بیش از ۷۰ هزار پروانه بهداشتی صنفی و غیرصنفی در یک سال گذشته صادر شده که این عدد نسبت به مشابه سال قبل آن ۵۰ درصد افزایش را نشان می دهد.
از ۱۵۵ پذیرفته‌شده رشته ارتوپدی دوره ۴۶، تنها ۵۹ نفر سهمیه ندارند. در رشته قلب و عروق از ۲۲۹ نفر پذیرفته‌شده تنها ۸۹ نفر بدون سهمیه قبول شدند. ۶۲درصد قبول‌شدگان تخصص قلب کشور پزشکان سهمیه‌ای هستند.
تاکنون بیش از ۸ میلیون تن گندم خرید تضمینی شده که مبلغ آن بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان می شود؛ از این مبلغ فقط ۶۲ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بیش از ۵۰ درصد ناوگان هوایی در کشور فرسوده است و ورود هواپیماهای جدید در کشور نقش موثری در کاهش تاخیرات و افزایش تعداد پروازها خواهد داشت.
رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران از نتیجه‌بخشی بیش از ۵۰ درصد ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی شوراهای حل اختلاف استان تهران در یک‌سال گذشته خبر داد.
سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: محور کاری ما در ابتدا تذکر لسانی است و آمار‌های به‌دست‌آمده نشان می‌دهد بیش از ۵۰ درصد از افراد بدحجاب به‌درستی متوجه قبح این موضوع نیستند، اما وقتی این مسئله برای آن‌ها تبیین می‌شود، عذرخواهی کرده و رعایت می‌کنند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: بیش از ۵۰ درصد بازنشستگی‌ها در سازمان تأمین‌اجتماعی؛ پیش از موعد است.
رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از بازنشستگی بیش از موعد بوده و ما پیشنهاد داده ایم از این ظرفیت در بخش های مختلف تولید و خدمات استفاده مجدد شود.
زهیری با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد اجزای سکوی میدان گازی مشترک بلال ساخت داخل خواهد بود، گفت: باید تجهیزات طولانی‌مدت را سفارش‌گذاری کنیم تا در دو سال ساخت سکو به اتمام رسید.
سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: واریز اعتبار ارزش افزوده برای دهیاری‌های استان، در دولت سیزدهم بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.
سخنگوی دولت گفت: خرید تضمینی بیش از یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان انجام شد که افزایش حدود ۵۰ درصدی میزان گندم تحویلی کشاورزان در سال جاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.
سخنگوی دولت گفت: خرید تضمینی بیش از یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان انجام شد که افزایش حدود ۵۰ درصدی میزان گندم تحویلی کشاورزان در سال جاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.
نظری در قسمت دیگر سخنان خود گفت: طالبان در بُعد جمع آوری مالیات نیز موفق بوده و شفافیت و نظارت را جایگزین فساد کرده است.
کارشناسان می‌گویند مقابله با بحران چاقی در جهان به چیزی بیش از گفتن به مردم برای پیروی از تغذیه سالم و ورزش بیشتر نیاز دارد.
در حال حاضر میزان ورودی آب به سد‌های کشور تا ۲۳ بهمن‌ماه معادل ۹ میلیارد و ۶۱ میلیون مترمکعب بوده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که عددی معادل ۱۰ میلیارد و ۷۷ میلیون مترمکعب بوده ۱۱ درصد کاهش داشته است.
امروز مطالبی همچون در بلندمدت چه اتفاقی برای سکه، طلا و بیت کوین خواهد افتاد؟، قیمت دلار امروز چقدر بالا رفت؟، ارزان و گران‌ترین خودرو در بازار امروز، پیش بینی طلا و سکه و بیت کوین از دیدگاه کارشناسان، خبری مهم برای سهامداران فملی، جلسه مهم برای عرضه خودرو، در عرضه اولیه ثجنوب به هر صندوق چند سهم رسید؟، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کارشناس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیش از ۵۰ درصد موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند.
حقیقت پور: نیاز نیست آقای رئیسی روزی چند سخنرانی انجام دهد یا هفته ای چند سفر استانی برود، کافی است او چند تصمیم درست برای اداره کشور بگیرد تا از مهاجرت ثروت و فرار مغزها جلوگیری کند.
رئیس هیأت‌مدیره شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت:باید بیش از ۵۰ درصد از بودجه شهرداری صرف حمل‌ونقل عمومی شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران توانسته است از ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه مصوب شهرداری ،بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان و ۳۷ درصد بودجه کل سال را محقق کند.
محمدصادق قناد زاده گفت: در ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، ارزش صادرات ایران به قاره آفریقا ۵۰ درصد و حجم آن بیش از ۲۵ درصد رشد داشته که نشان دهنده رشد تجارت با این قاره است.
اهواز - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در ۹ ماه صادرات غیر نفتی استان خوزستان از ۴.۱ میلیارد دلار به ۶.۳۵ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده که رشد بیش از ۵۰ درصدی داشتیم.
تورهای رسمی در نظر گرفته شده برای حضور تماشاگران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تاکنون پنجاه درصد به فروش رفته است.
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد خانوارهای ایرانی فاقد خودرو هستند، گفت: واسطه‌هایی بین قطعه ساز و خودروساز قرار دارد که باعث افزایش قیمت می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ