مهدی‌شهر - استاندار سمنان گفت: با هدف حمایت از تولیدگران بیش از ۱۰هزار تن نهاده دامی مدت‌دار در بین عشایر استان توزیع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- مدیر باغبانی جهاد کشاورزی خوزستان، میزان رطب و خارک برداشت شده از سطح نخلستان‌های این استان را ۱۰ هزار تن اعلام کرد.
رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با رسانه ملی تاکید کرده که ظرفیت در نظر گرفته شده برای پزشک عمومی در کنکور امسال، ۱۰ هزار و ۲ نفر است؛ همان میزانِ پذیرش شده در سال ۱۴۰۱، در حالی که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌بایست این ظرفیت در سال جاری به ۱۱۵۲۰ تن افزایش بیابد و یا حتی با احتساب پذیرفته شدگان سال قبل، ظرفیت بایستی به ۱۲ هزار تن در سال جاری برسد!
با بارگیری ۴۲ هزار و ۶۹۰ تن کلینکر سیمان صادراتی در راه آهن لرستان،‌ رکورد ۱۰ ساله تناژ بارگیری شکسته شد.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که این مجموعه با ارسال روزانه ۱۰ هزار تن محصول تولیدی اتان به پتروشیمی‌های مستقر در منطقه، بزرگ‌ترین تأمین‌کننده خوارک صنایع پایین‌دستی کشور است.
مجموع تناژ بار نفتی و غیر نفتی ترانزیتی جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل ریلی به یک میلیون و ۲۱۵ هزار تن طی ۱۰ ماهه امسال رسیده است.
اهواز - در جریان بارگیری ریلی ۱۹۸ دستگاه واگن حامل کالاهای اساسی در مجتمع بندری امام خمینی (ره)، ضمن حمل و ارسال ۱۰ هزار و ۷۰۹ تن در یک شبانه روز، رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسید.
مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان اعلام کرد: تخلیه و بارگیری ۱۰ هزار تن گوشت قرمز منجمد در مجتمع بندری شهیدرجایی بندرعباس آغاز شد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی سالانه ۱۰ هزار تن شیرخشک زیمبابوه را تأمین می کند.
میزان واردات نهاده های دامی کشور در ۱۰ ماهه سالجاری با کاهش ۱۷ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ۱۲ میلیون و ۹۱ هزار و ۱۱۳ تن رسید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۷۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۲۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۲۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۹۰ تن از ایشان وخیم است.
شهردار منطقه ۱۰ تهران گفت: بیش از ۱۶ هزار و ۳۰۴ تن آسفالت به منظور انجام روکش مکانیزه و دستی آسفالت در محورهای مختلف به مساحت بیش از ۱۱۴ هزار مترمربع انجام شده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵ تن از ایشان وخیم است.
سه‌شنبه ۸ آذر قرار است ۱۰ هزار تن گازوئیل، ۱۰ هزار تن گاز مایع و ۲ هزار تن سوخت هوایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۸۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲۰۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۲۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۰۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۴ تن از ایشان وخیم است.
اراک- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: در سال زراعی گذشته بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید شده که نسبت به سال قبل بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.
بورس انرژی امروز میزبان ۵ هزار و ۵۸۰ تن نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ تن میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی در رینگ داخلی است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۱۵۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۸۲ تن از ایشان وخیم است.
خرمشهر- رئیس کل دادگستری خوزستان از تعیین تکلیف بالغ بر پنج هزار تن کالاهای انبارهای بندر خرمشهر به‌ویژه کالاهای متروکه خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۲ میلیون و ۹۷۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۰۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۳۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۲۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۶۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۷۱ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ