خیریانپور اظهارداشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده روزانه در تعطیلات عید سعید فطر با هدف کنترل بازار بیش از ۵۰۰ تن مرغ تنظیم بازار در شهر‌های مختلف استان توزیع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از حضور میلیونی و کم سابقه مردم در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر خم در روز ۱۶ تیرماه خبر داد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از حضور میلیونی و کم سابقه مردم در مهمونی ۱۰ کیلومتری خبر داد.
تصاویر هوایی از جشن روز غدیر در تهران را مشاهده می‌کنید.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی از عموم مردم ایران و خانواده‌ها برای حضور در جشن همگانی عید سعید غدیر دعوت کرد.
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، در حالی تصمیم به ادامه حضور در این باشگاه گرفته که پیشنهاد هنگفتی را رد کرده است.
انگولو کانته بعد از هفت سال حضور در چلسی در آستانه انتقال به عربستان است؛ اما در کنار این، خود او هم برنامه خریدن یک باشگاه را دارد.
روزنامه گاتزتا خبر داد که روملو لوکاکو پیشنهاد 50 میلیون یورویی الهلال را رد کرده است.
سرمربی تیم فوتبال گالاتاسرای از علاقه شدید خودش، هواداران تیم و همینطور مردم ترکیه برای ادامه حضور مائورو ایکاردی در ترکیه گفته است.
با حضور ساموئل اومتیتی در ترکیب ثابت لچه برابر ناپولی، باشگاه بارسلونا نیم میلیون یورو از باشگاه ایتالیایی دریافت خواهد کرد.
دستمزد یک بازیکن سرشناس برای حضور در برنامه‌های ویژه تحویل سال نو تلویزیون و یکی از پلتفرم‌های اینترنتی سوژه اولین تاپ سکرت فوتبالی در سال ۱۴۰۲ است.
سیدمحمد حسینی با کلاه فوتبال آمریکایی در تمرینات تراکتور حضور می‌یابد.
دبیرکل حزب الله لبنان در بزرگداشت رهبران شهید مقاومت اسلامی گفت: دشمنان می خواستند نشان بدهند ایران در مسیر سقوط است ولی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه محاسبات آنها را بهم ریخت.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران، تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی خرید صنایع‌دستی را دریافت کرد.
سرمربی النصر به ابعاد مثبتی که حضور رونالدو در این باشگاه داشته اشاره کرد.
اسب مسابقه معروفی که بخشی از سهام آن به سر الکس فرگوسن، مربی‌افسانه‌ای منچستریونایتد، تعلق داشت نقش مهمی را در آینده این باشگاه ایفا کرد.
وبگاه المسیره امروز تصاویری از حضور گسترده یمنی ها در مراسم جشن ولادت نبی اکرم (ص) در شهرهای صنعاء، صعده و الحدیده منتشر کرده اند که بیانگر حضور میلیونی مردم یمن در این مراسم است.
وزارت کشور با صدور بیانیه ای از حضور میلیونی مردم در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) و در محکومیت اغتشاشگران اخیر تقدیر کرد.
بارگاه مطهر امیرالمومنان(ع) شاهد حضور میلیونی زائرانی است که قبل از رهسپار شدن برای برپایی مراسم اربعین در حرم امام حسین(ع)، به زیارت بارگاه مطهر امام علی(ع) شتافته اند.
تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد ۲۵ آبان سال گذشته در جلسه شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور به تصویب رسید، اما اجرای آن با گذشت چندین ماه با وقفه مواجه بود تا اینکه حالا در آستانه ورود به نیم سال دوم و سرد سال، ابلاغیه آن به ۹ بانک ارسال شده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تسهیلات تا سقف ۵ میلیون تومان برای حضور زمینی زائران اربعین حسینی (ع) در بزرگترین اجتماع بشری جهان پیش بینی شده است.
معاون حقوقی باشگاه استقلال می گوید که عدم حضور امیرحسین فتحی مدیرعامل سابق آبی ها در جلسه دادگاه CAS، یکی از عوامل صدور رأی سنگین علیه این باشگاه بوده است.
در پاییز سال گذشته بود که گروه بهمن در یک کنفرانس خبری نوید عرضه یک سدان جدید با ویژگی های قابل توجه در سال 1401 را داد. حال طبق شنیده ها قرار است این سدان جدید بهمن موتور به نام ریسپکت (Respect) تا تیر ماه راه خود را به خیابان های کشور باز نماید.
یک عده روشنفکر می گویند امام چه نیازی به تبلیغ دارد؟! بعضی ها هم این کار را غیر اخلاقی می دانند و می گویند چرا برای تبلیغ سرمایه گذاری می کنید؟ اگر در جامعه ای پیام رسا باشد و جامعه از زبان انبیاء مستقیم پیام را بشنوند نیاز ندارند به ابزارهای دیگری متوسل شوند
همزمان با عید غدیر، در ابتکاری قابل توجه، مهمانی عظیم ۱۰ کیلومتری مردم تهران به مناسبت عید سعید غدیر، از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ در خیابان، ولی عصر حدفاصل چهارراه، ولی عصر تا چهارراه پارک‌وی آغاز شد و تا نیمه شب، جمعیت میلیونی از مردم پایتخت در این مهمانی شرکت کردند، به گونه‌ای که ظرفیت خیابان ولیعصر تکمیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ