با توزیع درآمد جام جهانی از سوی فیفا، درآمد خارجی و بلوکه پرسپولیس به چهار میلیون دلار نزدیک شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«استیو سوزی» مدیر ارتباطات برند، گفت: «بیش از ۱۵ سال طول کشید تا این میزان سهام در سراسر جهان به دست آید، بنابراین از دست دادن توییتر به عنوان یک نام تجاری، ضربه مالی قابل توجهی خواهد بود.»
پس از سرنگونی رژیم بعث عراق،روابط تجاری و اقتصادی تهران-بغداد بیش از پیش گسترش یافت.دو کشور که در مجامع بین‌المللی به‌عنوان کشور دوست و برادر از هم یاد می کنند و به دنبال گسترش همکاری هستند.
رئیس جمهور با تبریک انتخاب رجب طیب اردوغان به عنوان ریاست جمهوری کشور دوست و همسایه ترکیه، ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی و تجاری دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
ارلینگ هالند، ماشین گلزنی منچسترسیتی، گل آکروباتیکش به ساوتهمپتون را به عنوان گل مورد علاقه خود در این فصل معرفی کرد.
مربیان و بازیکنان نمی‌توانند بیش از یک مبلغ مشخص مزایا و آپشن دریافت کنند.
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به دریانوردی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش گفت: این اقدام، امید را نزد دولت ها‌ی دوست و مستقل ارتقا داد و بر عزت ملی جمهوری اسلامی بیش از گذشته افزود.
گروه‌های فشار از بین نرفته‌اند، ولی به چشم خودشان دیده‌اند که مملکت را به کجا رسانده‌اند و آن کار‌های نابخردانه‌ای که انجام می‌دادند، مثل حمله به سفارت عربستان و کشور‌های دیگر، چه مصیبت‌هایی برای کشور ایجاد کرد. مصری‌ها بیش از هر چیز به مسائل اقتصادی فکر می‌کنند و دوست دارند که بتوانند مشکلات اقتصادی‌شان را کم کنند. کم شدن مشکلات اقتصادی مستلزم این است که بتوانند روابط بهتری با دولت‌های خارجی داشته باشند.
این گروه همچنین وارد خاک ناتو شد و در ماه فوریه مخفیانه با «رابط‌های ترکیه‌ای» در تلاش برای دریافت سلاح برای جنگ در اوکراین ملاقات کرد؛ اما مشخص نیست که آیا آنها توانستند به تسلیحات دست پیدا کنند یا خیر؟ اما همچنین بخشی از این اسناد نشان می‌دهند که کشور مالی در غرب آفریقا به‌عنوان یک جایگاه دریافت تسلیحات از ترکیه مطرح بوده است. در این اسناد از قول یکی از کارمندان واگنر نقل شد که این شرکت بیش از ۱۶۴۵پرسنل در مالی دارد.
استقلال این روزها در شرایط عجیب و غریب مالی و مدیریتی در زمین فوتبال حرف های زیادی برای گفتن دارد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۲۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۷۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۲۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۷۸ تن از ایشان وخیم است.
ساکت الهامی بار دیگر در یک دیدار جام حذفی به جلدی رفت که خودش بیش از دیگران آن را دوست ندارد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۶۱ تن از ایشان وخیم است.
رایج‌ترین اشتباهی که مردم در مورد روتین‌های مراقبت از پوست مرتکب می‌شوند این است که آن‌ها را بیش از حد پیچیده می‌کنند. مردم دوست دارند آخرین روند‌های مراقبت از پوست را همانطور که در رسانه‌های اجتماعی توصیه می‌شود دنبال کنند که اغلب ممکن است برای هر پوستی مناسب نباشد و منجر به تحریک آن شود.
جاسیندا آردرن ۴۲ ساله آخرین حضور عمومی خود را به عنوان نخست وزیر نیوزیلند انجام داد و در حالی که صد‌ها نفر از مردم او را تشویق می‌کردند وداعی احساسی با تصدی نخست وزیری داشت. وی که به صورت غیرمنتظره استعفا و سمتش را به کریس هپکینز دوست دیرینه خود سپرد گفته چیزی که او بیش از همه دلتنگ آن می‌شود، مردم است، زیرا آنها لذت کار بوده‌اند.
اخترشناسان برای بیش از یک قرن تلاش کرده‌اند تا بفهمند که چرا سحابی پروانه چنین شکل حشره‌ای متمایزی را به خود گرفته است؛ در حالی که بیشتر سحابی‌های دیگر با الگوهای دایره‌ای منظم‌تر در فضا گسترش می‌یابند. تصاویر تایم‌لپس جدیدی از این سحابی که در ۱۲ ژانویه در دویست و چهل و یکمین نشست «انجمن نجوم آمریکا»(AAS) در سیاتل ارائه شدند، سرنخ‌های تازه‌ای را ارائه می‌دهند.
پپ گواردیولا دوست ندارد مثل سر الکس فرگوسن بیش از 20 سال در یک باشگاه مربیگری کند و گفت که اگر حس کند برای سیتی مربی مفیدی نیست، خواهد رفت.
تا ۱۴۰ سال پیش اصلاً محصولی به نام گوجه‌فرنگی در ایران وجود نداشت تا اینکه معیرالممالک، داماد ناصرالدین شاه بذر این صیفی را وارد ایران کرد و ایرانی‌ها کم و بیش با این محصول آشنا شدند. دوست محمدخان معیرالممالک هم مثل بیشتر خاندان قاجاری به فرنگ علاقه زیادی داشت و با این تفاوت که خیلی اهل گل و گیاه بود و در این مسافرت‌ها به فرنگ هر جا بذری پیدا می‌کرد، آن را به ایران می‌آورد یا با پست می‌فرستاد.
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: روزانه حدود هزار و دویست نفر در بیمارستان‌های کشور به دلیل بیماری‌های تنفسی در کشور بستری می‌شوند که بیش از ۵۰ درصد از آن‌ها را مبتلایان به آنفلوآنزا تشکیل می‌دهند و کمتر از ۱۰ درصد آن را کرونا و مابقی آن‌ها را سایر بیماری‌های تنفسی تشکیل می‌دهند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عروس چشم به راه!/ مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس/ دستبرد ۳۰۰ میلیون تومانی به حساب دوست قدیمی/ کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد/ بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی/ حبس و ترک ایران مجازات سارقان خانه/ سرقت مسلحانه برای دوربین مخفی!/ بخشیدن ۲ جان به خاطر رضای خدا
صحنه‌هایی از پایتخت افغانستان، تقریبا یک سال پس از حکومت مجدد طالبان بر این کشور را مشاهده می‌کنید. طی این مدت زنان با محرومیت از تحصیل، مجبور به پوشیدن برقع، ممنوعیت حضور در سیاست و رسانه، به تدریج از زندگی عمومی در افغانستان ناپدید شده اند. رژیم طالبان نسخه دقیقی از قوانین را وضع کرده است که جایی برای زنان که بیش از نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند، باقی نمی‌گذارد. یک کارمند دولتی به خبرگزاری فرانسه گفته من کارم را دوست داشتم، می‌توانستم به فرزندانم تحصیلات خوبی ارائه دهم. اما وقتی آن‌ها رسیدند مجبور شدم در خانه بمانم؛ و حقوقم را قطع کردند. من معتقدم که طالبان همان‌هایی هستند که قبلا بودند: رژیم تاریک.
گروه‌های مقاومت فلسطین، رژیم اشغالگر صهیونیستی را نسبت به هرگونه تعدی علیه شیخ بسام السعدی رهبر اسیر شده جهاد اسلامی در اردوگاه جنین برحذر داشتند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۹۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
این نویسنده مطرح ژاپنی که سه سالی است این برنامه رادیویی را اجرا می‌کند معتقد است کار کردن به عنوان دی‌جِی (DJ) یا همان انتخاب‌کننده موسیقی در رادیو برای او یک سرگرمی است و در این‌باره توضیح می‌دهد: «من یک گردآورنده موسیقی هستم و ایده‌های زیادی یکی پس از دیگری به ذهنم خطور می‌کند و مجموعه موسیقی منتخب برای برنامه‌های دو تا سه سال آینده را از اکنون در ذهنم تولید کرده‌ام اما اگر بخواهم بیش از یک بار در ماه روی آنتن بروم با کارم به عنوان نویسنده تداخل ایجاد می‌شود اما در عین حال حقیقت این است که دوست دارم هفته‌ای یک بار به عنوان دی‌جِی (DJ) کار کنم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ