رشت- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از نصب دستگاه محدودکننده مصرف بر روی کنتورهای هوشمند بیش از ۲۰۰ اداره این استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استانداردهای محیط زیستی برای واردات دو هزار دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال به ترتیب یورو ۶، EEV، یورو ۵ به همراه فیلتر جاذب ذرات (نصب OEM) اعلام شد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه تمهیدات لازم برای افزایش رفاه زائرین در ورود و خروج از مرزهای زمینی انجام می شود، گفت: گمرک در مرزهای غربی کشور اقدام به نصب ۸ دستگاه ایکس‌ری می‌کند.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تأکید بر اینکه نباید موضوعات فنی و تخصصی را سیاسی کنیم، گفت: تعداد جلسات و نشست‌های علمی که شهرداری و شورای شهر تهران در این دوره به صورت رودررو با زلزله‌شناسان و با همه انواع گروه‌های زلزله‌شناسی داشته، در تاریخ شهرداری سابقه نداشته است.
فرمانده کل انتظامی کشور، از نصب ۲۰ هزار دوربین روی لباس ماموران خبر داد و گفت: ۸ هزار دوربین آنلاین و ۱۲ هزار دوربین آفلاین است.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران اعلام کرد که ۱۸ درصد از کنتورهای اندازه‌گیری تأسیسات این شرکت با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی، به نوع آلتراسونیک تغییر کرده است.
اهواز- مدیر طرح آبرسانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: یک دستگاه پمپ آب خریداری شده و با نصب و راه اندازی آن، ظرفیت انتقال آب به ملاشیه اهواز افزایش خواهد یافت.
مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان منابع طبیعی کشور گفت: پنل‌های خورشیدی یکی از بهترین راهکارهای بهره برداری چند منظوره در کنترل عرصه‌های بیابانی و در عین حال ایجاد یک فعالیت اقتصادی است.
با کمک دستگاهی که دردسته سبدهای خرید فروشگاه ها نصب می شود می توان ریتم ضربان قلب کاربر را رصد کرد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان این که ۲۹ دوربین و دستگاه آژانس جمع آوری شده بود که با توافق انجام شده حدود ۱۰ دوربین شد، گفت: اطلاعات ذخیره شده در دوربین‌ها نزد ایران خواهد ماند.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از نصب موفق دستگاه پردازش آب توازن رادکلین روی یکی از نفتکش‌های غول‌پیکر این شرکت، خبر داد.
نصب ویندوز ۱۰ X روی سرفیس Duo چندان ساده نیست و بنابراین استفاده از آن به افراد تازه‌کار توصیه نمی‌شود. شما می‌توانید با دنبال کردن راهنمای پروژه نسبت به نصب آن اقدام کنید، اما باید به خاطر داشته باشید که عدم رعایت صحیح دستورالعمل‌ها می‌تواند باعث وارد آمدن آسیب به دستگاه شما شود.
بودند مسئولانی که تاکید می‌کردند، نصب کارتخوان در مطب‌ها الزامی است و با متخلفان برخورد خواهد شد؛ اما حتی در اظهارات این دست مسئولان نیز نکاتی به چشم می‌خورد که نشان از فقدان عزم جدی برای برخورد با این تخلف داشت: «استفاده نکردن از دستگاه کارتخوان فقط برای این جامعه و گروه پزشکی نیست و معتقدیم که علاوه بر برخی از اعضای جامعه پزشکی، بازاریان و اصناف مختلف هم سعی می‌کنند از کارتخوان استفاده نکنند و اکنون این موضوع بسیار فراگیرتر شده است.»
عینک‌های دید در شب هلیکوپتر برروی کلاه نصب می‌شوند و نیروی الکتریکی آن‌ها توسط یک بسته باتری که روی پشت کلاه نصب شده، تامین می‌گردد. کاربر با استفاده از این ابزار، مثل هر دستگاه نوری دیگری، گزینه‌های مختلفی برای تنظیم تناسب و زوم کردن دارد.
چند گروه کارشناسی بررسی‌هایی را انجام دادند، اما تا کنون گزارش رسمی به من نرسیده، روز گذشته موضوع از طریق دستگاه قضایی و نظام مهندسی دنبال شد و اطلاعات دوربین‌های نصب شده خوانش شد و گروه‌های کارشناسی این اطلاعات را بررسی کردند.
گوگل طبق رای دادگاه باید به سازندگان دستگاه ها در هند اجازه دهد اپلیکیشن های خاص خود را به طور پیش فرض نصب و همچنین به کاربران این امکان را بدهد تا موتورجستجوی پیش فرض خود را انتخاب کنند.
رییس شبکه شتاب‌نگاری با اعلام اینکه هم‌اکنون ۱۵۰۰ دستگاه شتاب‌نگار فعال در سراسر کشور وجود دارد از خرید ۸۰۰ دستگاه جدید در سال ۹۷ و نصب ۶۰۰ دستگاه تاکنون خبر داد.
دیرعامل شرکت تعمیرات کشتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از نصب دستگاه پردازش آب توازن در کشتی‌های فعال در آبراه‌های داخلی و بین المللی خبر داد.
آقامیری گفت: شهرداری تهران قرار است برای فروریزش‌ها دستگاه رادار نفوذی زمین خریداری کند که این دستگاه به خودرو نصب شده و وقتی خودرو در سطح معابر شهر حرکت می‌کند اگر در زیر معابر شهر، گودال یا حفره‌ای باشد که موجب فروریزش شود، آن را شناسایی می‌کنند.
کارشناسان پیش بینی می کنند پس از اجازه نصب فروشگاه های اپ طرف سوم روی دستگاه های iOS ، انبوهی از آنها مانند بهمن به بازار سرازیر می شوند و به رقبایی بالقوه برای اپ استور تبدیل می شوند.
بانــک گردشگری بــا هــدف کمک بــه صاحبان کســب و کار کوچک و متوسط که نسبت به نصب پایانه‌های فروش(POS) یا دستگاه متصل بــه حساب بانک گردشگری اقـدام کرده‌اند، بسته خدمات و مشوق‌ها از جمله پرداخت تا 10 میلیارد ریال تسهیلات درنظر گرفته است.
در داکوتای جنوبی آمریکا کارمندان دولتی اجازه ندارند تیک تاک روی دستگاه هایشان نصب کنند زیرا فرماندار این ایالت معتقد است این اپ چینی یک تهدید امنیت ملی به حساب می آید.
کارشناسان امنیت سایبری McAffee اخیرا چند برنامه مخرب را در گوگل پلی کشف کرده اند. اگر آن‌ها را نصب کرده اید، پیشنهاد می‌شود فورا پاک کنید.
بیش از دو هفته پس از انتشار نسخه جدید، چند کاربر آیفون از کاهش عمر باتری دستگاه خود پس از نصب نسخه جدید iOS 16 در شبکه های اجتماعی شکایت کردند.
اپل سعی دارد به تدریج تبلیغات بیشتری در اپ های پیش فرض نصب شده در آیفون و دیگر دستگاه های اپل مانند مپس، بوکز و پادکستز نشان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ