در حال حاضر دو گروه مربی در آموزشگاه‌ها فعالیت می‌کنند. مربیانی که خودروی آن‌ها متعلق به آموزشگاه است، برایشان رابطه کارگری تعریف شده و بیمه می‌شوند، اما مربیانی که با خودروی خود فعالیت می‌کنند، طبق قانون باید از بیمه خویش فرما استفاده کنند که به دلیل مبلغ کم دستمزد آن‌ها، یعنی ساعتی ۲۸ هزار تومان، عموما توان آن را ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحقیق جدید نشان می دهد با اندازه گیری گلبول های سفید در بزاق به وسیله یک دهانشویه طی ۳۰ ثانیه می توان علائم هشداردهنده بیماری قلبی را در افراد جوان و سالم ردیابی کرد.
ارتباط بین فوتبال حرفه‌ای و خطر ابتلا به یک بیماری عصبی به نام آنسفالوپاتی تروماتیک مزمن (CTE) به خوبی شناخته شده است.
محققان هیچ ارتباطی بین افسردگی و اضطراب و به طور کلی سرطان سینه، پروستات، کولورکتال و الکل در طی یک پیگیری تا ۲۶ سال پیدا نکردند.
بیماری وبا، یکی از بیماری‌های شایع روز‌های گرم سال است که در اثر عدم رعایت بهداشت فردی و جمعی و همچنین استفاده از آب‌های غیر بهداشتی و...، منتقل می‌شود.
پزشکان تاکید دارند که شناسایی عوامل خطرِ بیماری پارکینسون (PD) برای تشخیص زودهنگام آن امری ضروری است.
برای بررسی فشار خون؛ محققان افرادی را که حدود ۳۰ تا ۵۹ دقیقه، ۱ تا ۳ ساعت، ۴ تا ۶ ساعت یا بیش از ۶ ساعت در هفته با تلفن صحبت می کردند، بررسی کردند.
یک مطالعه جدید نشان داده است که وقتی صحبت از بیماری قلبی به میان می‌آید، عادت‌های سبک زندگی معمولاً در صدر فهرست علل افزایش خطر قلبی قرار دارند. این مطالعه همچنین تاکید کرده است که بیماری قلبی همچنان عامل اصلی مرگ محسوب می‌شود، زیرا سالانه باعث مرگ میلیون‌ها نفر در جهان می‌شود.
احتمال ابتلای زنان به بیماری آلزایمر، شایع‌ترین نوع زوال عقل، دو برابر مردان است. امید به زندگی بیشتر زنان عامل اصلی است، اما طول عمر به تنهایی نمی‌تواند تفاوت فاحش در خطر را توضیح دهد. هورمون ها، ژنتیک و عوامل سبک زندگی همگی توضیح‌های ممکن هستند.
سبزی که خطر بیماری قلبی را کاهش می‌دهد
ژو افزود:‌ «با هوش مصنوعی، کاری که قبلاً به ۱۰ نفر نیروی کار نیاز داشت، اکنون فقط با دو نفر انجام‌شدنی است.» این شرایط قطعاً ناراحت‌کننده است و متأسفانه احتمال دارد در آینده بازهم شاهد اخراج نیروی کار انسانی و جایگزین‌شدن آن‌ها با هوش مصنوعی باشیم.
کاهش خطر ابتلا به این بیماری با مصرف قهوه
نوشیدنی‌های انرژی‌زا و خطر ابتلا به چند بیماری
بیماری پنجم، یک بیماری ویروسی ناشی از پاروویروس است که بیشتر در کودکان مدرسه‌ای دیده می‌شود و با لکه‌های قرمز روی گونه‌ها مشخص می‌شود.
چت جی پی تی یک ابزار قدرتمند است و مزایای بالقوه هوش مصنوعی هنوز به طور کامل شناخته نشده است. با این وجود، این خطر اساسی وجود دارد که میراث چنین فناوری‌ای نه بیکاری بیش‌تر بلکه گسترش مزخرفات باشد.
پژوهشگران هشدار می‌دهند که اختلال خواب در حال افزایش است و حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد از بزرگسالان آمریکایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و اضافه می‌کنند که احتمال حمله قلبی در افراد مبتلا به دیابت و بی‌خوابی دو برابر بیشتر است.
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید کرد که خطر شیوع بیماری ها در سوریه بسیار بالاست و زیرساخت های این کشور به شدت آسیب دیده است.
افزایش مصرف قند‌های آزاد که به صورت طبیعی در عسل و آب‌میوه وجود دارد، می‌تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش دهد.
تحقیق جدید نشان می‌دهد خوردن بالغ بر ۱۲ تخم مرغ در هفته فاکتور‌های پرخطر بیماری قلبی عروقی را در افراد مبتلا به دیابت نوع۲ یا پیش دیابت افزایش نمی‌دهد.
انزوای ناخواسته به اندازه سیگار، چاقی یا آلودگی باعث نگرانی است و بسیاری از کارشناسان می‌گویند که در سطح اپیدمی قرار گرفته است.
برای افراد مبتلا به بیماری قلبی، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که تنهایی، انزوای اجتماعی و تنها زندگی کردن می‌تواند از طول عمر بکاهد.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که کلسیتریول همچنین می‌تواند بر سلامت قلب و عروق از طریق تأثیراتش بر سایر سیستم‌های از جمله سیستم ایمنی بدن تأثیر بگذارد. در این تحقیق، به نظر می‌رسد شرکت کنندگان با سطوح پایین ویتامین D، در معرض خطر ابتلا به فشار خون و بیماری قلبی بالاتری بودند.
این نوع سردرد‌ها که به سردرد‌های خوشه‌ای معروف هستند، بسیار دردناک بوده و می‌توانند از ۱۵ دقیقه تا سه ساعت در هر بار طول بکشند. مطالعه جدید نشان داد افرادی که به این نوع سردرد مبتلا هستند ممکن است بیش از سه برابر بیشتر در معرض سایر بیماری‌های پزشکی مانند بیماری قلبی یا اختلالات روانی قرار داشته باشند.
دکتر ناهید رحیم‌زاده فوق‌تخصص بیماری‌های کلیه کودکان گفت: اگر معلمان اجازه ندهند بچه‌ها در ساعات حضور در کلاس به سرویس بهداشتی بروند ریسک عفونت ادراری در آن‌ها زیاد می‌شود؛ توصیه می‌شود بچه‌ها هر دو یا سه ساعت مثانه را تخلیه کنند و در فواصل زمانی منظم آب مصرف کنند، زیرا عدم تخلیه مثانه، ریسک عفونت ادراری در کودکان را بالا می‌برد.
انار سرشار از ترکیبات محافظ است که دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند. این ترکیبات برای سلامتی مفید هستند، زیرا از سلول‌های ما نه تنها در برابر آسیب‌دیدگی بلکه همچنین در مقابل ترکیباتی مانند کلسترول محافظت می‌کنند. این بدان معناست که مصرف منظم انار ممکن است در کاهش خطر تصلب شرایین موثر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ