ژو افزود:‌ «با هوش مصنوعی، کاری که قبلاً به ۱۰ نفر نیروی کار نیاز داشت، اکنون فقط با دو نفر انجام‌شدنی است.» این شرایط قطعاً ناراحت‌کننده است و متأسفانه احتمال دارد در آینده بازهم شاهد اخراج نیروی کار انسانی و جایگزین‌شدن آن‌ها با هوش مصنوعی باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم یونانی تیم فوتبال گل گهر که هفته اول را به پیروزی پرگل دست پیدا کرده بود، برای هفته دوم متوجه شد که لیگ برتر شرایط سخت تری را برایش رقم خواهد زد.
کارشناس والیبال با انتقاد از شرایطی که برای تیم ملی ایران در مسابقات لیگ ملت ها رقم خورد گفت: برخلاف دیگران من اعتقاد دارم جوانگرایی در تیم ملی صورت نگرفته و صرفا چند بازیکن جابجا شدند.
منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که آنچه در سودان رخ می دهد، فاجعه انسانی است و باید هر چه سریعتر متوقف شود.
مربی والیبال ایران معتقد است تیم با اشتباه مکرر و بدون سیستم بازی می‌کند و از والیبال مدرن دنیا فاصله گرفته است.
۱۴۱ نفر مسموم شدند و ۱۲ نفر جان باختند؛ این خلاصه اتفاقی است که هفته گذشته در اثر مصرف مشروبات الکلی در کرج رخ داد و به گفته کادر درمان بیمارستان کوثر کرج، همچنان این وضعیت ادامه دارد.
رئیس سندیکای کارگری لبنان زنگ خطر را درباره عدم پرداخت حقوق هزاران کارمند دولتی، نظامی و بازنشسته به صدا درآورد.
اختصاص حجم بالایی از تسهیلات به بخش صنعت شاید موضوع خوبی به نظر برسد اما توجه به این نکته که در امور جاری نظیر سرمایه در گردش و پرداخت تعهدات و بدهی‌ها هزینه می‌شوند مسئله‌ای قابل توجه است.
روزنامه گلوبال تایمز با اشاره به قدرت گرفتن هرچه بیشتر کشورهای عضو بریکس و سازمان همکاری شانگهای در ازای کاهش قدرت گروه هفت، نوشت: تلاش آمریکا برای حفظ هژمونی خودش بر جهان محکوم به شکست است.
سازمان جهانی بهداشت زنگ خطر را درباره مرگ و میر ناشی از خشکسالی در یک کشور آفریقایی به صدا درآورد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بازی سوم در برابر بلاروس که در بندرعباس برگزار شد، با نتیجه 5-2 شکست خورد.
هوبره نوعی از درناسانان است که پرنده‌ای با شهرت بین‌المللی شناخته می‌شود. هرچند مهد این پرنده آفریقا است اما در فصول پاییز و زمستان از کشور روسیه به ایران و شرقی‌ترین شهرستان‌های خراسان جنوبی مهاجرت می‌کند.
۲۰ سد از مجموع سد‌های مهم شرب و کشاورزی از ابتدای سال آبی جاری تا ۸ بهمن‌ماه هرکدام با کاهشی از ۲۵ تا ۷۵ درصد روبه‌رو شده‌اند و یک سد نیز کاهشی بیش از ۷۵ درصد را تجربه کرده است.
فقر گلزنی و مهاجم در فوتبال ایران این روزها با حضور یک مدافع در رده سوم جدول گلزنان مشهود‌تر از همیشه است.
صداوسیما در گزارشی به شیوع و اوج گیری دوباره ویروس کرونا در کشور پرداخته است.
جولایی اعلام کرد که با ورود یک جبهه هوای سرد و سامانه بارشی به کشور از روز پنجشنبه (یکم دی‌ماه)، پیش‌بینی می‌شود مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به بیش از ۶۷۰ میلیون متر مکعب در روز برسد.
حسن یزدانی در روزی که پیش بینی می شد به راحتی حریفش را شکست دهد، مقابل علیرضا کریمی حسابی به دردسر افتاد.
بعد از ناکامی رشته کاراته در بازی های کشورهای اسلامی، این بار مسابقات جهانی رده های پایه برای ایران با نتایج ضعیفی همراه بود.
تیم فوتبال آلومینیوم، حریف هفته دهم تیم فوتبال استقلال در بازی‌های خارج از خانه نه تنها شکست نخورده، بلکه حتی یک گل هم از دریافت نکرده که این نشان می‌دهد کار آبی‌ها سخت است.
سازمان های بین المللی زنگ خطر را درباره سوء تغذیه کودکان در کشور آفریقایی سودان به صدا درآورند.
رسانه اروگوئه ای با تمجید از خط حمله این تیم در بازی با ایران، عملکرد خط دفاعی را ناامید کننده قلمداد کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان اعلام کرد: بیماری مالاریا تقریبا در تمام شهر‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مشاهده شده و بدنبال این افزایش موارد، موارد بستری در بیمارستان‌ها نیز افزایش پیدا که براساس آزمایش‌های انجام شده از هر ۲ نوع انگل‌های ویواکس و فالسیپاروم است.
علوم پایه ریشه دانشی به حساب می آید و تمام کاربردهای زندگی بشر را شامل می شود این رشته کمک کننده ساخت وسایل نقلیه برای رفت و آمد انسان ها تا درمان بیماری های مختلف و سیاست گذاری برای مسائل مختلف اجتماعی و اقتصادی را شامل می شود.
زنگ خطر بحران جهانی غذا به صدا درآمد!
بررسی دستاورد ۶ ماهه گروه خودروسازی سایپا نشان می دهد که با تلاش مضاعف کارگران این مجموعه، دستاوردهای مناسبی حاصل شده است و به زودی در حوزه های جدید می توان شاهد فعالیت های نوین و شایسته مردم ایران بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ