اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این سبزی برگ‌دار به عنوان یکی از مغذی‌ترین سبزیجات در صدر جدول قرار دارد؛ به این دلیل که هر ۳۰ گرم اسفناج خام، نیاز روزانه بدن به ویتامین A و K را تا حد قابل توجهی فراهم می‌کند. اسفناج هم‌چنین دارای آنتی اکسیدان‌هایی است که خطر ابتلا به انواع بیماری‌ها را کم می‌کنند. سبزی‌های برگ‌دار مانند اسفناج حاوی بتاکاروتن و لوتئین (دو آنتی‌اکسیدان با خاصیت کاهش خطر ابتلا به سرطان) هستند. هم‌چنین اسفناج ضمن کاهش فشار خون، برای سلامت قلب هم مفید است.
اهواز- مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: گرمای شدید و تبخیر ِ بالای آب، احتمالِ آتش سوزی در تالاب‌های استان را دوچندان کرده است.
بایدن مسیر خطرناکی را ترسیم می‌ کند تا به عربستان سعودی نشان دهد که واشنگتن در ازای عادی ‌سازی روابط آن کشور با اسرائیل از ریاض حمایت خواهد کرد.
یزد- گرمای بیش از حد هوا یک چهارم عرصه های دارای پوشش گیاهی طبیعی استان یزد به ویژه جنگل‌های باغ شادی شهرستان خاتم را در معرض خطر آتش سوزی قرار داده است.
سفارت ایران در آذربایجان اعلام کرد: هتک حرمت مجدد به قرآن کریم توهین به عقاید دو میلیارد مسلمان و به خطر انداختن صلح و همزیستی مسالمت آمیز بین المللی و سو استفاده عیان از آزادی بیان است.
شواهد زیادی وجود دارند که نشان می‌دهند سبزیجات برگدار با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ همراه هستند. تحقیقات دانشگاه لستر نشان می‌دهد که مصرف نیم وعده روزانه کلم بروکلی شانس ابتلا به بیماری دیابت را به میزان ۱۴ درصد کاهش می‌دهد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تورنمنت کافا می‌تواند نقاط ضعف تیم ملی را نشان دهد گفت: کادر فنی ایران باید نهایت بهره را از این مسابقات و به ویژه بازی فینال مقابل ازبکستان ببرد.
قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: هر مدیرعاملی می‌آید می‌گوید قصد پرداخت طلب استراماچونی را دارم.
رئیس شورای شهر تهران گفت: ۴ هزار یافت فرسوده تهران خطری بیخ گوش ما است و نباید از این موضوع غفلت کنیم البته ایمن سازی تهران را در برنامه چهارم توسعه مورد توجه قرار داده‌ایم.
هر چند شمشاد‌ها توانستند با آفات مقابله کنند و حضور همیشه سبز خود را حفظ کنند، ولی سرخدار نتوانست از تیزی تبر قاچاقچیان در امان باشد و رها شدن منطقه از جنگلبان‌ها و قرقبان‌ها موجب شده که در شرایط اضطرار انقراض قرار گیرد، به گونه‌ای که به گفته محقق دانشگاه تربیت مدرس در صورت عدم حفاظت، این درخت در آینده نزدیک به طور کامل منقرض خواهد شد.
شهردار ناحیه ۵ منطقه ۵ تهران از تکمیل ایمن سازی گود رها شده و پر خطر مهتاب خبر داد.
سوزاندن مازوت و سایر سوخت‌های گوگردی، تشکیل سولفات‌ها و نیترات‌ها به شکل آئروسل یا ذرات بسیار ریز هواست که ذرات معلق موجود در هوا را سبب می‌شوند. این ذرات معلق با تشدید آلودگی هوا خطر آسم و حملات قلبی و تنفسی را افزایش می‌دهند. اثر سوم سوزاندن مازوت از منبع انتشار آن فراتر می‌رود و در این حالت اکسید‌های گوگرد به دلیل واکنش در اتمسفر و فاز محلول در آب، به اسید تبدیل می‌شوند.
منابع عراقی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در بغداد پایتخت این کشور خبر دادند.
منابع عراقی از شلیک چند گلوله خمپاره به منطقه سبز بغداد خبر دادند.
منابع عراقی از شلیک چند گلوله خمپاره به منطقه سبز بغداد خبر دادند.
منابع عراقی از شلیک چند گلوله خمپاره به منطقه سبز بغداد خبر داد.
منابع خبری از سرنگونی یک پهپاد در منطقه سبز بغداد و به صدا درآمدن آژیر خطر در سفارت آمریکا خبر دادند.
محققان در چین یک گرگ قطب شمال را شبیه سازی کرده اند و آن‌ها امیدوارند که این روش برای کمک به نجات سایر گونه‌های در معرض خطر استفاده شود.
یکی از بهترین کار‌هایی که می‌توانید روزانه برای بهبود سلامت خود و کاهش خطر ابتلا به بیماری انجام دهید، خوردن سبزیجات سبز رنگ مانند بروکلی است
در مورد زندگی حیوانات در شهرها برخی افراد هستند كه از سگ‌ها می‌ترسند و وحشت دارند، برخی به حیوانات حساسیت دارند و برخی دیگر هستند كه به عنوان مخلوق خدا به حیوانات علاقمند هستند كه باید در روش كنترل حیوانات بدون صاحب به این نكات توجه كرد.
کمیته ایمنی و کمیسیون رفع خطر در محل تاور کج شده در زعفرانیه تشکیل و تدابیر ایمنی، عملیات اجرایی و ترافیکی در حال انجام است و به طور تقریبی ظرف ۷۲ ساعت به اتمام می‌رسد.
مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از رفع خطر و ایمن سازی یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری تهران در مرکز شهر و محدوده کریم خان زند خبر داد.
خبرنگار شبکه الجزیره در عراق صبح امروز از شنیده شدن صدای تیراندازی پراکنده در داخل منطقه سبز بغداد خبر داد.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در پی فرونشست سقف کانال هدایت آبهای سطحی شقایق در این منطقه محل حادثه با حضور به موقع عوامل اجرایی و اقدامات معاونت فنی و عمرانی رفع خطر و ایمن سازی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ