پژوهشگران هشدار می‌دهند که اختلال خواب در حال افزایش است و حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد از بزرگسالان آمریکایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و اضافه می‌کنند که احتمال حمله قلبی در افراد مبتلا به دیابت و بی‌خوابی دو برابر بیشتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید هری کین تا صبح روز گذشته بیدار بوده و به همین دلیل نتوانسته به تیم جدیدش کمک کند.
بیدار شدن در ساعات اولیه‌ای که به خواب رفته‌اید طبیعی است، اما امکان دارد احساس خیلی ناراحت کننده‌ای داشته باشد. همچنین ممکن است به سبب بروز افکار وحشتناک بی‌خوابی به سرتان زده باشد که در این صورت به راه‌حل‌های کارشناسانه برای بر طرف کردن نگرانی‌هایی دارید که زمان خواب به ذهن‌تان هجوم آورده‌اند.
حتی از سکوت بزرگان جریان اصلاحات واهمه دارند و تلاش می‌کنند از نقش آفریتی احتمالی آنها در انتخابات اسفند جلوگیری کنند چرا که به‌خوبی می‌دانند اگر این شخصیت‌ها در صورت تایید کاندیداهای جریان اصلاحات وارد عرصه انتخاباتی شوند، باید با کرسی‌های بهارستان خداحافظی کنند. از جمله اقدامات دلواپسان انگ زنی به اصلاح طلبان و چهره‌های تاثیرگذار این جریان است مانند عبدالله نوری!
حتی از سکوت بزرگان جریان اصلاحات واهمه دارند و تلاش می‌کنند از نقش آفریتی احتمالی آنها در انتخابات اسفند جلوگیری کنند چرا که به‌خوبی می‌دانند اگر این شخصیت‌ها در صورت تایید کاندیداهای جریان اصلاحات وارد عرصه انتخاباتی شوند، باید با کرسی‌های بهارستان خداحافظی کنند. از جمله اقدامات دلواپسان انگ زنی به اصلاح طلبان و چهره‌های تاثیرگذار این جریان است مانند عبدالله نوری!
مشکل ایران نه‌تن‌ها در کار با آفریقا که حتی در کشور‌های آسیای میانه و قفقاز که در حوزه تمدنی ما بوده و فاصله جغرافیایی چندانی هم ندارند، در اراده سیاسی نیست. همانگونه که قبلا گفتم همه دولت‌ها و رؤسای‌جمهور به استثنای دولت روحانی که توجه کمتری به قاره آفریقا داشت، علاقه‌مند و بلکه مشتاق کار با آفریقا بودند. علت ناکامی دولت‌های پیشین که احتمال می‌دهم دولت رئیسی را نیز در رابطه با آفریقا زمین‌گیر کند، سازوکار و ساختار اقتصادی ما است. ساختار اقتصادی ما به شکلی است که نمی‌توانیم از فرصت‌های مبادلات خارجی به‌خوبی استفاده کنیم.
ویتامین D به عنوان ماده مغذی شناخته می‌شود که به استحکام استخوان‌ها کمک می‌کند، اما بسیاری از این موضوع آگاهی ندارند که چگونه این ویتامین می‌تواند به بهبود خلق و خو و جلوگیری از التهاب کمک کند.
بی‌خوابی یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی از آن رنج می‌برند و این درحالیست که کمبود برخی از مواد مغذی می‌تواند زمینه‌ساز آن باشد؛ سبک تغذیه بر جنبه‌های مختلف سلامت تاثیر دارد و از همین‌ رو کمبود بعضی ریزمغذی‌ها می‌تواند زمینه‌ساز مشکلات متعددی شود.
محققان دقیقاً مطمئن نیستند که چگونه بیخوابی بر خطر سکته مغزی تأثیر می‌گذارد، اما تحقیقات قبلی نشان می‌دهد که ممکن است باعث التهاب مضر شود.
در طول یک شب خواب سالم، فشار خون حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش می‌یابد. اما اگر خواب به طور مزمن قطع شود یا اصلاً اتفاق نیفتد، فشار خون بالا می‌ماند و برای افرادی که فشارخون بالا دارند، خطرناک است. احتمالاً احساس تنبلی و تاخیر در زمان واکنش، حافظه مه‌آلود و ناتوانی در تمرکز و یادگیری اطلاعات جدید و پردازش نشانه‌های اجتماعی خواهید داشت.
چای بابونه برای رفع سوء هاضمه، بی‌خوابی، گرفتگی عضلانی، مسکن، درد‌های شکمی توأم با نفخ، تب و بی‌قراری اطفال بکار می‌رود. اشتهاآور تلخ و محرک معده و یک ماده شستشو دهنده خوب در زخم‌های باز است.
تابه حال شده است که نتوانید در اوج زمان خستگی بخواب فرو بروید و یا در تخت خواب خود، نتوانید به خواب فرو بروید.
ستاره تیم ملی بوکس ایران حذف از مسابقات جهانی را حق خود نمی‌دانست و معتقد است نداشتن کرسی در فدراسیون جهانی باعث می‌شود حق بوکسورهای ایران ضایع شود.
نداشتن تغذیه مناسب می‌تواند بر تشدید بی‌خوابی نیز تاثیر داشته باشد؛ بنابراین باید کمبود برخی مواد معدنی و ویتامین‌ها را برای رفع مشکلاتی، چون بی‌خوابی جبران کرد.
تحقیقات در مورد رفتار سازمانی خواب را عامل مهمی برای موثر بودن در کار تشخیص داده است. یافته‌ها نشان می‌دهند شب‌هایی که کارمندان خواب خوبی داشته اند (یعنی کیفیت یا مدت زمان خواب بیش تر) روز بعد در انجام وظایف اصلی شان بهتر عمل کرده و در محل کار مشارکت بیش تری داشته و به احتمال زیاد از همکاران شان حمایت کرده‌اند.
به گفته متخصصان، داشتن یک برنامه منظم و قابل پیش بینی شبانه یک عادت خواب سالم است. در حالی که نمی خواهید در ساعات بعدازظهر کار خیلی نیروبخش انجام دهید، بسیاری از حرکات یوگا می توانند به بدن شما کمک کنند که زمان استراحت فرا رسیده است.
زنگ هشدار به صدا درمی‌آید و شما دگمه چرت (snooze) را فشار می‌دهید، امیدوار هستید که خوابی کوتاه را تجربه کنید. این کار می‌تواند زمان بیداری و شرایط سازگارتری را برای شنیدن زنگ دوباره ایجاد کند. خیلی امیدوار هستید، اما ناگهان تمامی بهانه‌ها و توجیه‌ها برای ادامه خواب با صدای دوباره زنگ در هم شکسته می‌شود.
تیم پرستاره کم بی دردسر نیست و اولین دردسر آن این است که سرمربی برای انتخاب ترکیب دچار چالش می شود.
جود بلینگهام می گوید که به دلیل افزایش آدرنالین پس از گلزنی برابر ایران، تا صبح بیدار بوده است.
تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه بعد از دیدار با ایران در تهران باقی مانده است و تمرینات این تیم ادامه دارد.
کیوی یکی از میوه‌های سرشار از ویتامین C است که می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشد. این میوه همچنین، آنتی‌اکسیدان فراوانی دارد که مصرف منظم آن در پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی‌عروقی و بعضی سرطان‌ها نقش دارد.
در مقایسه با افرادی که الگوی خواب سالمی داشتند، افرادی که خروپف می‌کردند یا خواب‌آلود بودند ۱۰ درصد بیشتر در معرض ابتلاء به گلوکوم بودند.
عثمان دمبله امشب در حالی از ابتدا برای بارسا به میدان رفت که دیشب دخترش در بیمارستانی در بارسلون به دنیا آمد و او تا صبح در بیمارستان حضور داشت و بیدار بود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ