صبح امروز نخستین قطار ترکیبی تهران - کربلا حرکت خود را آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اختلال سامانه فروش بلیت قطار تهران-کربلا اعلام کرد: از ساعت ۲۱ امشب فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا آغاز می‌شود.
زمان حرکت قطار تهران- کربلا از مبدا تهران، در تاریخ‌های ۳۱ مرداد، چهارم شهریور، ۲۵ شهریور، ۲۸ شهریور، یکم مهر و چهارم مهر در نظر گرفته شد.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی گفت: با ۴۸ درصد رشد در حوزه تولید ناوگان باری در دولت سیزدهم توانستیم اقدامات مهمی انجام دهیم و فروش بلیت‌های ترکیبی قطار کربلا از یک‌شنبه ۱۰ صبح آغاز می‌شود.
تیمی که در دیدار نخست خود برابر پرسپولیس هم سه امتیاز را از دست داد و هم سرمربی اش را محروم دید، باید در ورزشگاه خانگی به فکر گرفتن سه امتیاز باشد. پیکان هم کار سختی برابر گل‌گهر دارد.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن از راه‌اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران در هفته‌های آتی خبر داد.
فناوری هوش مصنوعی به بخش جدایی‌ناپذیر از دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم تبدیل شده است و بانک‌ها شروع به ادغام این فناوری‌ها در محصولات و خدمات خود کرده‌اند تا از این قطار جا نمانند.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: قطاری که در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ رونمایی شد هنوز مراحل تکمیلی را طی نکرده بود و ملی نبود.
رشت - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر لزوم شناخت جایگاه واقعی معلمین، گفت: قطار جامعه موفق و توسعه مند از مسیر علم و دانش می‌گذرد.
اگرچه همانطور که سیدمیعاد صالحی -مدیرعامل راه‌آهن ایران- تاکید دارد، این مسیر می‌تواند به‌عنوان یک مسیر خوب برای جابه‌جایی زائران ایرانی به‌سمت کربلا در طول سال مورد استفاده واقع شود. باوجود این، ماه مبارک رمضان به پایان رسیده و هنوز از اینکه عراق چه اقدام جدیدی برای تحویل زمین به ایران جهت شروع عملیات مین‌روبی انجام داده، خبری منتشر نشده است.
محمد نظرعظیمی فرمانده قرارگاه غرب نجف اشرف، حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و احمد خادم، فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلا در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.
خط ریلی شلمچه-بصره از ۲۰ سال گذشته مطرح شده، سال ۱۳۹۰ ایران بخش خودش را تکمیل کرد که احداث راه‌آهن اهواز به شلمچه بود و ما تا مرز شلمچه راه‌آهن را جلو بردیم، اما در این ۱۱ سال گذشته، ادامه این فرآیند فراز و نشیب‌هایی داشته است.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن از انجام تفاهمات میان ایران و عراق در حوزه ریلی به ویژه احداث راه‌آهن شلمچه_بصره و راه‌اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران-کربلا خبر داد.
فرماندهی عملیات کربلا به طرح امنیتی ۲۸ صفر اشاره و اعلام کرد که نیروهای امنیتی همچنان در قالب طرح امنیتی اربعین در وضعیت آماده باش قرار خواهند داشت با هر تهدید امنیتی مقابله کنند.
با توجه به افزایش بی‌سابقه حضور زائران مراسم پیاده‌روی اربعین در کربلا و نجف و دمای بسیار بالا در عراق، با تصمیم جمهوری اسلامی ایران قرار شد چند محموله مواد غذایی جهت توزیع میان زوار به نجف ارسال شود.
وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با سفیر کشورمان در بغداد و سرکنسول‌ها در بصره، کربلا و نجف، آخرین وضعیت زوار اربعین حسینی را مورد بررسی قرار داد.
مدیرعامل شرک راه آهن از ادامه فعالیت قطار مسافری ترکیبی تهران-کربلا تا پایان امسال و در ماه های پس از ایام اربعین خبر داد.
این قطار پس از حرکت در تهران و مسافرگیری در قم وارد شلمچه خواهد شد، پس از آن مسافران مسیر شلمچه تا بصره را با اتوبوس طی کرده و از بصره مجددا با قطار وارد کربلا خواهند شد.
امروز نخستین قطار ترکیبی تهران _ کربلا حرکت خود را آغاز کرد.
سازمان راهداری از لغو تمام سفر‌های اتوبوسی به عراق خبر داد و اعلام کرد: تمامی اتوبوس‌ها به سمت پایانه‌های مرزی کشور عراق لغو شده و تنها تعدادی اتوبوس برای بازگرداندن زائران در پایانه‌ها مستقر هستند.
بنا به اطلاعیه روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران قطار ترکیبی تهران - کربلا که مقرر بود روز سه‌شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۱ صبح از تهران به مقصد کربلا حرکت کند، تا اطلاع ثانوی لغو شد.
وزیر ارتباطات گفت: در ایام اربعین حسینی مسیر نجف تا کربلا با تجهیزات فیبرنوری فیبرکشی میشود و در ایستگاه‌های مختلف از طریق وای‌فای اینترنت پرسرعت و رایگان در اختیار زوار قرار میگیرد.
وزارت بهداشت عراق آمار جدید جان باختگان و مجروحان حادثه ریزش خاک در زیارتگاه قطاره امام علی (ع) را اعلام کرد.
وزارت بهداشت عراق آمار جدید جان باختگان و مجروحان حادثه ریزش خاک در زیارتگاه قطاره امام علی (ع) را اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت راه آهن به منظور بررسی میدانی خطوط ریلی و ارزیابی شرایط سفر زائران، هفته گذشته با قطار از مسیر ریلی تهران به کربلای معلی سفر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ