مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: قطاری که در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ رونمایی شد هنوز مراحل تکمیلی را طی نکرده بود و ملی نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت ملی سوخت موریتانی و دو شرکت «شل و انرژی قطر»، روز گذشته در نواکشوت، پایتخت موریتانی، توافقنامه ای امضا کردند.
پرداخت نشدن حقوق کارکنان فدراسیون جودو طی دو ماه گذشته در کنار استعفای سریالی مسئولان بخش های مختلف، این فدراسیون را در آستانه تعطیلی قرار داده است.
سرمربی تیم ملی ایران در سه دیدار گذشته چهار بازیکن را همواره در ترکیب قرار داده است.
عملکرد فوق العاده کاپیتان تیم ملی در دیدار شب گذشته برابر المپیاکوس او را در زمره برترین بازیکنان این هفته سوپرلیگ یونان قرار داد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در گذشته که تیم ملی نتیجه نمی گرفت مربیان نقدی نداشتند اما حالا که این تیم در مسیر موفقیت قرار گرفته حرف هایی مطرح می کنند که تکرار آن به تیم ملی لطمه می زند.
مربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: خوشبختانه امکانات خوبی در اختیار کشتی گیران قرار گرفته و تمامی شرایط برای آنها مهیا شده است.
در نشست کارگروه VAR که روز گذشته در فدراسیون فوتبال برگزار شد، قرار شد یکی از ست های خریداری شده از شرکت بلژیکی در کمپ تیم های ملی نصب شود.
به همین میزان بسنده می‌کنیم که در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی کشورمان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۹ (سال پایانی نمودار) ارزش پول ملی ایران، بسیار بالاتر از امروز بود و هر دلار آمریکا در کانال ۱۲ هزار تومان ایران معامله می‌شد، ولی هم اکنون، با سقوط رعب انگیز و سه برابری ارزش ریال، هر دلار به بالای ۳۸ هزار تومان رسیده است.
بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در جام‌جهانی قطر در حالی شب گذشته در سینماهای کشور روی پرده رفت که به گفته سخنگوی «سینماداران» این اکران هیچ حاشیه‌ای به همراه نداشته است.
فلسطینی‌های حاضر در قطر شب گذشته با حضور در میان تماشاگران ایرانی، حمایت خودشان را از تیم ملی ایران در بازی با آمریکا اعلام کردند.
سعید یونسی، سرمربی ایرانی تیم الشحانیه قطر روز گذشته با حضور در استادیوم افتتاحیه جام جهانی از نزدیک بازی تیم ملی قطر در برابر اکوادور را تماشا کرد.
وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه برگزاری اولین دیدار در جام جهانی قطر گفت: بیشتر از دوره های گذشته به صعود تیم ملی امیدوار هستیم.
کاروان تیم ملی فوتبال عربستان شب گذشته با شکل و شمایل متفاوتی نسبت به سایر کشورها به قطر سفر کرد. انتخاب لباس محلی عربی برای این سفر، شاگردان رنارد را از این حیث منحصربه‌فرد کرد
شاگردان گرت ساوتگیت که شب گذشته (سه‌شنبه) به دوحه رسیدند، اولین تمرین خود را امروز (چهارشنبه) در کمپ تمرینی «الوکره» انجام دادند.
تیم ملی انگلیس شب گذشته وارد قطر شد تا برای اولین دیدارش برابر تیم ملی ایران آماده شود.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته وارد دوحه شدند.
مقایسه فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در دو جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر نشان می دهد که سرمربی پرتغالی تعداد زیادی از بازیکنان دوره گذشته را در فهرست جدیدش قرار داده است.
مقایسه فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در دو جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر نشان می دهد که سرمربی پرتغالی تعداد زیادی از بازیکنان دوره گذشته را در فهرست جدیدش قرار داده است.
لیست تیم ملی فوتبال عربستان برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از دو روز گذشته جنجال آفرین شد.
طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های خارجی با مطرح کردن احتمال حذف تیم ملی ایران از جام جهانی به دنبال ایجاد حاشیه بودند و تلاش کردند با ارسال نامه‌هایی؛ فیفا را تخت فشار قرار دهند.
ایران برخلاف ادوار گذشته که در جام جهانی حاضر بوده این دوره قرار است با برندی ایرانی در جام جهانی شرکت کند. این مورد هم احتمالا به این دلیل است که هیچ شرکت خارجی‌ای حاضر به شرکت‌کردن در مزایده تأمین پیراهن تیم ملی ایران برای جام جهانی نشده است.
عادل غلامی فصل گذشته در شهرداری ارومیه حضور داشت و حالا فردا با لباس سایپا مقابل این تیم قرار می گیرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۵ تن از ایشان وخیم است.
پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، پس از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا آمدن کی‌روش را قطعی اعلام کرده! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات ویژه خود را اعلام نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ