تیمی که در دیدار نخست خود برابر پرسپولیس هم سه امتیاز را از دست داد و هم سرمربی اش را محروم دید، باید در ورزشگاه خانگی به فکر گرفتن سه امتیاز باشد. پیکان هم کار سختی برابر گل‌گهر دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در دومین هفته از لیگ برتر بیست‌وسوم مقابل یکدیگر قرار گرفتند. این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم پایان یافت.
روزنامه الوطن نوشت که العربی به جذب دائمی عمر السومة از الاهلی عربستان نزدیک شده است.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته نخست خود در لیگ ملت‌ها برای سی‌امین بار در تاریخ برابر لهستان قرار خواهد گرفت.
مدافع ملی‌پوش تیم فولاد با عقد قرارداد ۵ ساله به السد قطر پیوست.
سال گذشته بود که دیوان عالی کشور اعلام کرد درخواست اعاده دادرسی، ولی الله سیف، احمد عراقچی و سایر متهمان پرونده بانک مرکزی که به اتهام برخی تخلفات مجرم و مقصر شناخته شده بودند، در شعبه اول دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده جهت بررسی مجدد به شعبه هم‌عرض ارجاع شده است. پس از ارجاع این پرونده به شعبه هم عرض، محتویات آن مجددا در هفت نوبت جلسه رسیدگی دادگاه، مورد بررسی قرار گرفت.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند دنی آلوز که قرار است دوشنبه این هفته در دادگاه حاضر شود در دفاعیات خود ماجرای اتهاماتش را متفاوت با آنچه پیش از این به زبان آورده بود روایت خواهد کرد.
پرسپولیس که هفته قبل در نخستین بازی سال مس رفسنجان را شگست داده بود، برای اینکه به جمع مدعیان بازگردد و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد، محکوم به برتری در این مسابقه بود.
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
علی قلی‌زاده برای دومین هفته متوالی در لیست شارلروا برای بازی با یونیون حضور نداشت و این یعنی ماجرای جدایی او نهایی شده و قرار نیست ستاره چپ‌پا و تکنیکی تیم ملی فعلاً در ترکیب این تیم بلژیکی قرار بگیرد.
ناسا اعلام کرد کاوشگر استقامت به طور موفقیت آمیز دومین محفظه حاوی نمونه سنگ و خاک مریخ را روی سطح سیاره رها کرد.
سرمربی فرانسه در غیاب هفت ستاره سرشناس، تیم را برای دومین بار متوالی در جام جهانی فینالیست کرد.
پس از درگذشت گرانت وال خبرنگار آمریکایی، مرگ خالد المسلم عکاس قطری کارمند شبکه ورزشی الکاس نیز تایید شد.
بعد از پیروزی بزرگ تیم ملی برای ولز در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی قطر، یکی از رخداد‌هایی که در سطح گسترده واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت، در ارتباط با فیلم‌هایی بود که از حضور برخی افراد اعزام شده به قطر منتشر شد. این افراد که طی هفته به «لشگر رسانه‌ای اعزامی به قطر» مشهور شدند، شامل افرادی بودند که تحت عنوان خبرنگار رسانه‌ها برای حمایت از تیم ملی در بازی‌ها به جام جهانی اعزام شدند
در فاصله یک هفته تا آغاز بیست و دومین دوره جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در کشور قطر؛ شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
دو تیمی که مدعی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر هستند تا پایان هفته یازدهم یک ضعف مشترک دارند که باعث شده است از نظر آماری پایین‌تر از رقیبان دیگر خود قرار بگیرند.
به نظر می‌رسد قطر در کمتر از یک سال میزبان دو تورنمت مهم خواهد بود.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن از عبور دومین قطار ترانزیتی روسیه از طریق کریدور شمال-جنوب ایران خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور برای دومین بار طی دو هفته اخیر از پایانه مرزی مهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین تمهیدات برای خدمت به زائران قرار گرفت.
عملکرد مدافع ملی پوش ایرانی تیم الاهلی در دیدار مهم هفته دوم باعث شد برای دومین بار پیاپی او را در تیم بهترین های هفته قرار بگیرد.
دومین برد پیاپی محبوب‌ترین تیم قطر با درخشش مهاجم ایرانی
تیم فوتبال العربی قطر فردا در دومین هفته مسابقات لیگ ستارگان قطر به مصاف الریان خواهد رفت.
تمرینات الاهلی قطر برای دیدار هفته دوم مقابل الدحیل شروع شده است.
پلسیوسور‌ها خزندگان آبزی و گوشتخواری بودند که تاکنون تصور می‌شد فقط در دریا‌ها و اقیانوس‌ها زندگی می‌کرده اند، اما دیرینه شناسان اخیراً بقایای اولین نمونه از این دایناسور را در آب‌های شیرین پیدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ