اگرچه همانطور که سیدمیعاد صالحی -مدیرعامل راه‌آهن ایران- تاکید دارد، این مسیر می‌تواند به‌عنوان یک مسیر خوب برای جابه‌جایی زائران ایرانی به‌سمت کربلا در طول سال مورد استفاده واقع شود. باوجود این، ماه مبارک رمضان به پایان رسیده و هنوز از اینکه عراق چه اقدام جدیدی برای تحویل زمین به ایران جهت شروع عملیات مین‌روبی انجام داده، خبری منتشر نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بهتر است یارانه کالاها به صورت مستقیم به کشاورز داده شود زیرا در غیر این صورت، هزینه تمام شده بالا می‌رود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در خصوص پول‌های بلوکه شده ایران در عراق به صورت مستقیم توافقاتی انجام شده است که بتوانیم نزدیک به ۸ میلیارد دلار پول بلوکه شده‌ای را که در عراق داریم، آزاد کنیم. روند آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در عراق و کره جنوبی روان شده است.
خطیب با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای قرار دادن کشور در شرایط اجتماعی و ایجاد تقابل و قطبی‌سازی در جامعه یادآور شد: مسئولان این موضوع را باهدف خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در تصمیم‌گیری‌ها موردتوجه قرار دهند.
اکثر قوطی‌ها بی‌خطر هستند، اما احتمال آلودگی وجود دارد. به این فکر کنید که چند نفر قبل از قرار دادن قوطی خریداری شده توسط شما در یخچالتان، آن را لمس کرده‌اند؟
قطر در سال ۲۰۲۲ توانست ۲۹.۷۸ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی جذب کند؛ همچنین این کشور در صدر فهرست بهترین مقاصد سرمایه گذاری مستقیم خارجی در جهان برای سال ۲۰۲۳ قرار گرفت.
معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داد که مناسبات مسکو و آمریکا بر لبه پرتگاه قرار دارد و دو کشور در آستانه یک درگیری مسلحانه آشکارند، اما مسکو برای اجتناب از وقوع آن تلاش می‌کند.
یک مقام منطقه ای در اوکراین اذعان کرد که این کشور با اسلحه دادن به غیرنظامیان، آنها را در نبرد مستقیم نظامی با روسیه وارد کرده است.
مذاکره برای راه اندازی مستقیم هوایی بین ایران و قطر در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران انجام شد.
صابر کاظمی شب گذشته سه امتیاز مستقیم سرویس برای العربی کسب کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به بیانیه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تأکید کرد: سیاست کوته‌ بینانه واشنگتن، روسیه و آمریکا را در آستانه درگیری مستقیم قرار می‌دهد.
تمام اخبار جام جهانی 2022 قطر را در سریع‌ترین زمان در این پست دنبال کنید.ما هر لحظه این پست را به روز می‌کنیم.
تمام اخبار جام جهانی 2022 قطر را در سریع‌ترین زمان در این پست دنبال کنید.ما هر لحظه این پست را به روز می‌کنیم.
مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: ترکیه به بهانه های واهی به دنبال نگه داشتن تروریستهایی که زیر چتر آن فعالیت می کنند در شمال غرب سوریه است.
نخستین پرواز مستقیم بین تل آویو و دوحه برای انتقال هواداران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام شد.
کاروان کره‌جنوبی با پرواز مستقیم از اینچئون به دوحه راهی پایتخت قطر شد.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته تمام بازیکنان لژیونر دعوت شده به تیم ملی در دوحه به اردو اضافه می‌شوند.
مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو برای حضور در اردوی تیم ملی ایران مستقیم به قطر خواهد رفت.
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: یکی دیگر از مواد لازم در ساخت استخوان، ویتامین دی است. بهترین منبع ویتامین دی را نور خورشید است و قرار گرفتن مستقیم پوست در برابر نور خورشید، میزان مناسبی از این ویتامین را تامین می‌کند. زرده تخم مرغ و روغن کبد ماهی از دیگر منابع غنی ویتامین دی محسوب می‌شوند.
قرار است در ایالت وایومینگ آمریکا بزرگترین واحد جذب دی اکسید کربن از هوا به طور مستقیم ساخته شود که تاپایان دهه میلادی جاری قادر به جذب سالانه ۵ میلیون تن از این گاز خواهد بود.
این قطار که شامگاه جمعه ۱۸ شهریور حرکت می‌کند، زائرین امام حسین (ع) را مستقیما از یزد به شلمچه خواهد برد.
رسانه های صهیونیست شامگاه چهارشنبه مدعی تماس های مستقیم بین مقامات این رژیم و قطر به منظور حضور صهیونیست ها در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ خبر دادند.
یک مقام سابق ارتش آمریکا معتقد است کشورهای غربی باید به اوکراین برای حمله مستقیم به خاک روسیه کمک کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: محصولات قرار است به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری و با سود کمتر در اختیار مردم قرار گیرند.
با توجه به قیمت های نجومی اسکان در قطر، به نظر می رسد که راه‌اندازی پرواز مستقیم به قطر در روز بازی‌های ایران یک انتخاب اقتصادی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ