مدیرعامل شرک راه آهن از ادامه فعالیت قطار مسافری ترکیبی تهران-کربلا تا پایان امسال و در ماه های پس از ایام اربعین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۵/۱۶ لغایت ۱۴۰۲/۶/۳۱ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱) روز دوشنبه ۲ مردادماه آغاز می شود.
مشهد ـ مدیر روابط‌ عمومی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: مشکل فنی در قطار، منجر به تخلیه مسافری و اختلال چند دقیقه‌ای در سرویس دهی خط یکم متروی این شهر شد.
مدیرعامل راه آهن از حرکت اولین قطار مسافری خاورانِ تبریز به تهران از شنبه ۲۰ خرداد خبر داد.
طبق قوانین راه‌آهن، در صورت بروز تاخیر در قطار‌های مسافری، مسافر می‌تواند حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از تاریخ حرکت قطار، با در دست داشتن اصل بلیت به همراه کارت شناسایی، نسبت به دریافت مبلغ خسارت اقدام کند.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از جابه جایی بیش از ۱۴ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی استان اصفهان در پیک نوروزی ۱۴۰۲ خبرداد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از جابه جایی بیش از ۱۴ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی استان اصفهان در پیک نوروزی ۱۴۰۲ خبرداد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از جابه جایی بیش از ۱۴ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی استان اصفهان در پیک نوروزی ۱۴۰۲ خبرداد.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی شانزدهم تا بیست و هشتم فروردین ماه، فردا( پنج شنبه ۱۰ فروردین) آغاز می‌شود.
سرپرست اداره‌کل راه آهن جنوب شرق گفت: ورزش باد شدید همراه با گرد و خاک حرکت قطار مسافری زاهدان - تهران و برعکس را در روز‌های ۲۶ و ۲۷ بهمن لغو کرد.
در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران قرار است ۹۲ مورد تأسیسات گردشگری در پایتخت نیز افتتاح شود برخی از این تاسیسات شامل نمازخانه، واحد بوم گردی و بیشتر آنها دفاتر خدمات مسافرتی است.
سرپرست سازمان امدادونجات از در راه ماندن ۲۹۰۰ مسافر قطار مشهد در پی سرمای شدید هوا و کولاک خبر داد و گفت: کمک رسانی به حادثه دیدگان در حال انجام است.
سرپرست سازمان امدادونجات از در راه ماندن ۲۹۰۰ مسافر قطار مشهد در پی سرمای شدید هوا و یخ‌زدگیخبر داد و گفت: کمک رسانی به حادثه دیدگان در حال انجام است.
یکی از مسافران قطار تهران به مشهد که هم اکنون قطارشان متوقف شده است، می‌گوید: مسافر تهران - مشهد و با قطار ساعت ۱۴:۵۰ به شماره ۳۶۸ هستم و متاسفانه قطار از ساعت حدود یک بامداد در ایستگاه تربت حیدریه واقع در بینالود به دلیل فنی از حرکت ایستاده است. وی می‌گوید: دمای داخل قطار منفی ۱۹ است، چون قطار ما متوقف شده، قطار‌ها پشت سر هم متوقف شده‌اند
هفته ای که گذشته هفته حمل و نقل بود که با افتتاح نمایشگاه حمل و نقل آغاز شد و با نشست رئیس انجمن صنفی شرکت‌های ریلی مسافری به پایان رسید.
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: خوشبختانه طی یکسال اخیر مجدداً به بخش مسافری راه‌آهن بها داده شده است و تعداد مسافران ریلی امسال در مقایسه با سال گذشته، بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.
سخنگوی شهرداری تهران در حساب توییتری خود در مورد خروج قطار خط ۵ مترو نوشت: این حادثه عصر روز گذشته در انتهای محدوده ۴۵ متری گلشهر کرج رخ داده است و قطار کاملا خالی از مسافر و در حال عزیمت به سمت پایانه متاسفانه دچار حادثه جزئی شده و یک چرخ آن از ریل خارج می‌شود و طبیعتا هیچ کس آسیب ندیده است.
یک منبع مسول در مترو تهران و حومه اعلام کرد که در این حادثه ۲ واگن قطار شهری بدون مسافر از ریل خارج شده و هیچگونه خسارتی نداشته است.
سید میعاد صالحی از راه‌اندازی قطار مسافری سمنان، دامغان، شاهرود به مشهد مقدس و بالعکس خبر داد.
با دعوت از روزبه چشمی، اکنون 17 نفر از بازیکنان فعلی تیم ملی، سابقه حضور در جام جهانی 2018 روسیه را در کارنامه دارند.
رکورد جابجایی ریلی مسافر در مسیر مشهد در ده سال گذشته شکسته شد.
شرکت راه آهن از راه‌اندازی چهار رام قطار مسافری به طور فوق‌العاده در مسیر تهران-مشهد خبر داد و اعلام کرد ثبت نام این قطارها از ساعت ۱۶ امروز آغاز شده است.
شهردار تهران چند روز پیش در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین پایانه قطار‌های شهری کشور وعده داده بود که سهم حمل و نقل عمومی در جابه‌جایی مسافر افزایش یابد. جالب اینکه همین پایانه نیز بعد از ۱۴ سال، به مرحله بهره‌برداری رسید!
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ