مدیر عامل شرکت راه‌آهن از انجام تفاهمات میان ایران و عراق در حوزه ریلی به ویژه احداث راه‌آهن شلمچه_بصره و راه‌اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران-کربلا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده مرزبانی فراجا از برگزاری دهمین اجلاس مرزی و امضاء تفاهم نامه مرزی میان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق برای تأمین امنیت مرزها و تسهیل تردد زائران خبر داد.
مهدی تاج می‌گوید تفاهم نامه با عراق در جهت پیشرفت چند رشته‌ مختلف ورزشی دو کشور امضا شده است.
روسای فدراسیون‌های فوتبال ایران و عراق تفاهم همکاری با یکدیگر امضا کردند.
وزیر نفت از امضای یادداشت تفاهم بین ایران و عراق در زمینه توسعه میدان‌های مشترک نفتی و گازی خبر داد.
مدیران عامل راه‌آهن ایران و عراق ضمن بازدید از راه‌آهن شلمچه_بصره از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه ریلی قرار گرفتند.
رئیس جمهور با بیان اینکه تفاهم امنیتی میان دو کشور ایران و عراق برقرار شده است، گفت: منافع ما ایجاب می‌کند کنار هم باشیم و تفاهم و همکاری با یکدیگر را با جدیت ادامه دهیم.
رییس مرکز ملی مین زدایی گفت: همکاری‌های مشترک مین زدایی ایران و عراق و امضای یادداشت تفاهم همکاری ایران و مرکز مین زدایی بشردوستانه جمهوری ارمنستان از جمله فعالیت های ماست.
سیاست‌های منطقه‌ای ایران این روز‌ها تماماً در جهت خویشتن‌داری و امنیت در اطرافش است. توافق با عربستان باعث کاهش تنش در خلیج فارس می‌شود. عراق، در غرب، یک فضای امن در نظر گرفته می‌شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای‌ شرکت در پنجمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق به بغداد سفر کرده، از تفاهم دو کشور برای رفع مشکلات بانکی و ارزی خبر داد.
تفاهم نامه مشترک همکاری اقتصادی ایران و عراق با محورهای حمل و نقل، تجارت، نیرو، برق، گاز، آب و تعاملات بانکی و مالی امضا شد.
تفاهم نامه همکاری چهارجانبه بین هیات های جودو استان های ایلام، کرمانشاه با استان های مرزی کربلای معلی و نجف اشرف به امضا رسید.
تفاهم نامه همکاری چهارجانبه بین هیات های جودو استان های ایلام، کرمانشاه با استان های مرزی کربلای معلی و نجف اشرف به امضا رسید.
منابع عراقی از امضای یک تفاهم نامه امنیتی میان بغداد و ریاض برای نخستین بار از سال ۱۹۸۳ میلادی، خبر دادند.
رئیس اقلیم کردستان عراق با فالح الفیاض رئیس هیات حشد شعبی دیدار و رایزنی کرد.
وزیر دفاع عراق افزود: از جمهوری اسلامی ایران که ما را در تشکیل کابینه همراهی کرد تشکر می‌کنم و نیروهای مسلح جمهوری عراق آماده هرگونه همکاری نظامی با جمهوری مسلح ایران هستند.
نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه عراق پیام این کشور به کشورهای دوست و برادر را پیام همکاری و تفاهم توصیف کرد.
نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه عراق پیام خود به کشورهای دوست و برادر را پیام همکاری و تفاهم توصیف کرد.
چارچوب هماهنگی شیعی عراق بر آمادگی خود جهت گفتگو و تفاهم با گروه های عراقی برای تشکیل دولت در این کشور تاکید کرد.
مدیرعامل باشگاه النجف عراق می‌گوید تفاهم نامه همکاری با سپاهان و برپایی کمپ در صفائیه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عراقی داشته است.
رئیس جمهور کشورمان در دیدار نخست وزیر عراق گفت که امیدواریم تفاهم طرف های عراقی به تشکیل دولتی مقتدر در این کشور منجر شود.
العامری اضافه کرد: سلاح راه‌حل نیست و تنها راه پایان دادن به مشکلات میان برادران، گفت وگو و تفاهم است.
رئیس ائتلاف الفتح عراق ضمن تاکید بر توقف خشونت و بکارگیری سلاح در این کشور، از گفتگو و تفاهم به عنوان راهکار حل بحران یاد کرد.
رئیس پارلمان عراق ضمن تاکید بر توقف خشونت ها و بکارگیری سلاح در این کشور، دستیابی به تفاهم بین گروه های عراقی را خواستار شد.
چارچوب هماهنگی عراق طی بیانیه ای اعلام کرد که تنها راه حل مشکلات عراق گفتگو و تفاهم است و هیچ جناحی نمی تواند اراده ملت عراق را تحت هیچ شرایطی مصادره کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ