سازمان راهداری از لغو تمام سفر‌های اتوبوسی به عراق خبر داد و اعلام کرد: تمامی اتوبوس‌ها به سمت پایانه‌های مرزی کشور عراق لغو شده و تنها تعدادی اتوبوس برای بازگرداندن زائران در پایانه‌ها مستقر هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان حرکت قطار تهران- کربلا از مبدا تهران، در تاریخ‌های ۳۱ مرداد، چهارم شهریور، ۲۵ شهریور، ۲۸ شهریور، یکم مهر و چهارم مهر در نظر گرفته شد.
زنگ آغاز بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در حالی از امروز چهارشنبه به صدا در می آید که برخلاف انتظارات مهمترین دیدار روز اول این هفته بدون حضور تماشاگران و در سکوت برگزار خواهد شد.
معراجی فر گفت: با توجه به لغو این قطار رفت، قطار برگشت سرخس - مشهد نیز لغو شده و حرکت ۲ رام قطار رفت و برگشت عصر مشهد-سرخس نیز منوط به بهبود شرایط جوی خواهد بود و بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.
بی توجهی سیاست مداران اروپایی به غرق شدن صدها مهاجر در آب‌های مدیترانه در کنار حرکت سریع قطار همگرایی میان ایران و عربستان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
مدیرعامل راه آهن از حرکت اولین قطار مسافری خاورانِ تبریز به تهران از شنبه ۲۰ خرداد خبر داد.
پارک قیطریه با ساخت سینمای شش‌بعدی و هفت‌بعدی، توانسته توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. سینما شش بعدی پارک قیطریه از جدیدترین امکانات سینما‌های چندبعدی بهره می‌برد. استفاده از جدیدترین افکت‌های صوتی و حرکتی، صندلی‌های مجهز به حرکت در تمامی جهات از مهم‌ترین امکانات سینما چند بعدی پارک قیطریه به شمار می‌رود.
ویدئویی تماشایی از حرکت ابر‌ها بر فراز تهران از منظر دریاچه چیتگر منتشر شده که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
هرچند فرآیند تنش‌زدایی در روابط خارجی عربستان سعودی از دو سال پیش با آشتی با قطر و در پی آن ترکیه آغاز شد، اما عبور از مرز رقابت خصمانه با ایران، گامی بود که نیاز به بازاندیشی در پویایی‌های ژئوپولیتیک منطقه و ذهنیت حاکمان سعودی نسبت به جایگاه‌شان در منطقه داشت. آشتی تهران و ریاض، از این جنبه اهمیت دارد که رهبران عربستان سعودی تصمیم گرفته‌اند بر خلاف جریان همیشگی سیاست خاورمیانه حرکت کنند و یکی از بحران‌هایی را که مشخصه خاورمیانه بود حل کنند تا محیط را برای رشد و توسعه کشور خودشان امن‌تر کنند.
با نوک زدن این‌گونه به صورت فعال‌نمایی یا پیشرفت‌نمایی به حمل و نقل عمومی تهران نه مشکل آلودگی هوا و نه ترافیک بدون داشتن آلترناتیوی موثر برای مردم حل نمی‌شود و اگر ادعای عرضه وجود دارد، لازم است حرکت موثرتری در تصویب بودجه و اعتبار درازمدت بر تکمیل مترو انجام شود. با این‌گونه شنبه‌ها شاید ۱۰۰ سال طول بکشد که مشکل آلودگی هوا و ترافیک حل شود. خوب است سری به گلستان سعدی زده شود و حکایت اندر احوال بی‌عرضگی حکمرانان مورد توجه قرار گیرد.
با نوک زدن این‌گونه به صورت فعال‌نمایی یا پیشرفت‌نمایی به حمل و نقل عمومی تهران نه مشکل آلودگی هوا و نه ترافیک بدون داشتن آلترناتیوی موثر برای مردم حل نمی‌شود و اگر ادعای عرضه وجود دارد، لازم است حرکت موثرتری در تصویب بودجه و اعتبار درازمدت بر تکمیل مترو انجام شود. با این‌گونه شنبه‌ها شاید ۱۰۰ سال طول بکشد که مشکل آلودگی هوا و ترافیک حل شود. خوب است سری به گلستان سعدی زده شود و حکایت اندر احوال بی‌عرضگی حکمرانان مورد توجه قرار گیرد.
مظفرالدین شاه هر ۲خودرو را با قطار و کشتی از روسیه و دریای خزر به انزلی آورد. سپس از انزلی با راننده به سمت دارالخلافه قاجار حرکت کرد، اما جاده‌های کشور که خاکی و پر از چاله بود، باعث شد یکی از خودرو‌ها در بین راه خراب و هرگز به تهران نرسد. اما دومی پایش به پایتخت رسید و، چون دود می‌کرد، «کالسکه دودی» و «کالسکه آتشی» نام گرفت.
سرپرست اداره‌کل راه آهن جنوب شرق گفت: ورزش باد شدید همراه با گرد و خاک حرکت قطار مسافری زاهدان - تهران و برعکس را در روز‌های ۲۶ و ۲۷ بهمن لغو کرد.
خلبان پرواز شماره ۶۶۴۴ هواپیمایی آتا که قرار بود روز گذشته و در ساعت ۲۰ از مبدا نجف به مقصد مشهد حرکت کند، بعد از دریافت خطای تایر (نقص فنی در سیستم لاستیک هواپیما) و هنگام تاکسی وِی در باند فرودگاه از پرواز منصرف شد.
ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران با بیان اینکه کشتی تهران در وضعیت بسیار بدی قرار دارد، گفت: امیدوارم مسئولان جدید هیات کشتی تهران طرح و برنامه اصولی برای بازگشت کشتی تهران به روزهای اوج خود داشته باشند.
یکی از مسافران قطار تهران به مشهد که هم اکنون قطارشان متوقف شده است، می‌گوید: مسافر تهران - مشهد و با قطار ساعت ۱۴:۵۰ به شماره ۳۶۸ هستم و متاسفانه قطار از ساعت حدود یک بامداد در ایستگاه تربت حیدریه واقع در بینالود به دلیل فنی از حرکت ایستاده است. وی می‌گوید: دمای داخل قطار منفی ۱۹ است، چون قطار ما متوقف شده، قطار‌ها پشت سر هم متوقف شده‌اند
مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت با رفع نقص فنی قطار تهران- شیراز تا دقایق دیگر این قطار به حرکت خود ادامه خواهد داد.
آقامیری گفت: شهرداری تهران قرار است برای فروریزش‌ها دستگاه رادار نفوذی زمین خریداری کند که این دستگاه به خودرو نصب شده و وقتی خودرو در سطح معابر شهر حرکت می‌کند اگر در زیر معابر شهر، گودال یا حفره‌ای باشد که موجب فروریزش شود، آن را شناسایی می‌کنند.
یکی از مسافران این پرواز گفت: پرواز ابتدایی قرار بود ساعت ۱۰:۱۵ صبح انجام شود، اما تاخیر آن اطلاع داده نشده بود و ما هم برای حضور چند ساعت در فرودگاه، از ساعت ۷ صبح در فرودگاه بودیم؛ با وجود این، چک‌این پرواز ساعت ۱۲ انجام شده و بارهایمان را تحویل گرفتند و البته اعلام کردند که پرواز تاخیر دارد و ۱۳:۱۵ انجام می‌شود. درباره علت تاخیر هم می‌گفتند که هواپیما هنوز از مسکو حرکت نکرده و به‌همین علت تاخیر دارد.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شمار اندکی از جوانان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند که به آنها می‌گوییم دشمن را بشناسید و مهره سیاسی شطرنج علیه کشور نشوید. با اندیشه‌های دشمن جابه‌جا و پیاده نظام ژنرال‌های آن‌ها نشوید که فرمان می‌دهند نیروهای کشور را حمله و ترور کنید. این‌ها از کشته شدن شما لذت برده و خیرخواه شما نیستند، اینان شیطان هستند.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عده قلیلی از جوانان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند که به آنها می‌گوییم دشمن را بشناسید و مهره سیاسی شطرنج علیه کشور نشوید. با اندیشه‌های دشمن جابه‌جا و پیاده نظام ژنرال‌های آن‌ها نشوید که فرمان می‌دهند نیروهای کشور را حمله و ترور کنید. این‌ها از کشته شدن شما لذت برده و خیرخواه شما نیستند، اینان شیطان هستند.
صبح امروز نخستین قطار ترکیبی تهران - کربلا حرکت خود را آغاز کرد.
این قطار پس از حرکت در تهران و مسافرگیری در قم وارد شلمچه خواهد شد، پس از آن مسافران مسیر شلمچه تا بصره را با اتوبوس طی کرده و از بصره مجددا با قطار وارد کربلا خواهند شد.
امروز نخستین قطار ترکیبی تهران _ کربلا حرکت خود را آغاز کرد.
بنا به اطلاعیه روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران قطار ترکیبی تهران - کربلا که مقرر بود روز سه‌شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۱ صبح از تهران به مقصد کربلا حرکت کند، تا اطلاع ثانوی لغو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ