سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هدف این تیم در بازی با صنعت نفت کسب سه امتیاز است، گفت: هر تیمی کمتر گل بخورد، قهرمان می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم برزیلی پرسپولیس با شرایط متفاوتی نسبت به دوران بازی در ژاپن به ایران سفر کرد.
شرایط تیم جدید یورگن لوکادیا شاید موجب شود دوران حضور مهاجم سابق پرسپولیس در این تیم، چندان طولانی نشود.
یورگن لوکادیا ستاره هلندی نیم فصل اول پرسپولیس شرایط بازگشت به این تیم را ندارد.
این فرصتی است تا پرسپولیس بدون شکایت با لوکادیا برای معاوضه ، توافق کند هرچند شهاب زاهدی بهیچ عنوان یک میلیون دلار نمی‌ارزد و قیمت این مهاجم ایرانی که در فصل جاری افت کرده است، در بهترین شرایط نیمی از قیمت لوکادیا در بازار نقل و انتقالات است
لوکادیا از بند شرایط فورس‌ماژور که در قراردادش ذکر شده بود استفاده کرده و قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ کرده است.
پرسپوليس باید با نبود لوکادیا کنار بیاید و یحیی گل‌محمدی امیدوار است مهاجمان کنونی‌اش تا نیم فصل شرایط گلزنی مناسبی را طی کنند.
در حالی که سرمربی پرسپولیس اعلام کرده بود«شیخ دیاباته» تا سه هفته دیگر شرایط بازی برای پرسپولیس پیدا می کند، این مهاجم از جدایی‌اش از این تیم خبر داد.
مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است با آمادگی کامل شیخ دیاباته و حضور این بازیکن در کنار لوکادیا، خط حمله پرسپولیس به شرایط آرمانی خواهد رسید.
هواداران پرسپولیس، ۲ نگرانی بزرگ برای یورگن لوکادیا دارند. اول اینکه او درست مثل همیشه، یک شروع خوب را به یک پایان تلخ گره بزند. نگرانی دوم هم به شرایط جسمی او برمی‌گردد.
مدیرعامل پرسپولیس درمورد شایعه ترس لوکادیا از شرایط کشور اظهار داشت: اصلا این حرف‌ها وجود ندارد
باشگاه پرسپولیس، اکنون در مذاکراتی که داشته، توانسته شرایط پرداخت این مبلغ را فراهم سازد و قرار است طی ساعات آتی مبلغ ۱۷۰ هزار دلار به حساب اعلام شده توسط این بازیکن پرداخت شود.
مدافع اسبق پرسپولیس مدعی است با اضافه شدن شیخ دیاباته، شرایط این تیم در خط حمله فوق‌العاده خواهد شد.
مدافع اسبق پرسپولیس مدعی است با اضافه شدن شیخ دیاباته، شرایط این تیم در خط حمله فوق العاده پیش خواهد رفت.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه باید با اجرایی کردن تعهدات خود موجب شوند تا لوکادیا همواره در شرایط مناسبی روحی و فنی بوده و به تیم کمک کند.
باشگاه پرسپولیس تمهیداتی را اندیشیده تا سختی زیادی بابت تمدید قرارداد او نداشته باشد و اگر شرایط خوب پیش رود، لوکادیا قراردادش را تمدید خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد از مهاجم جدید این تیم زمانی استفاده کند که از نظر بدنی شرایط مطلوبی داشته باشد.
زمانی که دیاباته به شرایط مسابقه برسد، یحیی گل‌محمدی باید انتخابی مهم برای ترکیب اصلی تیمش داشته باشد.
فرزاد آشوبی می‌گوید شرایط پرسپولیس نسبت به هفته های گذشته بهتر شده اما این تیم همچنان به حالت ایده‌آل خود نرسیده است.
مهاجم پرسپولیس می‌گوید خط حمله پرسپولیس هرروز شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و نتایج خوبی را رقم می‌زند.
پایان رافت اعتقاد دارد که باتوجه به گذشت چند هفته از شروع لیگ برتر، مهاجم مدنظر پرسپولیس باید شرایط بازی و حضور در ترکیب را داشته باشد.
لوکادیا که با ناآمادگی و دوری از تمرینات به پرسپولیس اضافه شد، حالا در دومین هفته تمرین با پرسپولیس شرایط بهتری دارد و بیشتر از قبل در تمرینات گروهی شرکت داده می‌شود.
بعد از جذب مهاجم هلندی، این بازیکن برابر فولاد خوزستان نتوانست به دلیل شرایط بدنی در لیست سرخپوشان حاضر شود اما احتمالا مقابل آلومینیوم فرصت حضور در لیست را در اراک به دست بیاورد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اطلاعات زیادی از شرایط آمادگی «یورگن لوکادیا» مهاجم جدید تیمش ندارد، گفت: باید به سرعت برای دیدار خانگی مقابل فولاد خوزستان آماده شویم.
حمید درخشان می‌گوید با جذب لوکادیا سه مهاجم فعلی پرسپولیس باید تلاش بیشتری برای حفظ جایگاه خود کنند و این رقابت، به بهبود شرایط خط حمله تیم هم کمک خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ