در حالی که سرمربی پرسپولیس اعلام کرده بود«شیخ دیاباته» تا سه هفته دیگر شرایط بازی برای پرسپولیس پیدا می کند، این مهاجم از جدایی‌اش از این تیم خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیاباته مصدوم شد و دربی را هم ازدست داد
شیخ دیاباته امکان همراهی تیم پرسپولیس در بازی با تراکتور را ندارد.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سعید صادقی و دیاباته همچنان برنامه پزشکی را دنبال می‌کنند و مهدی ترابی هم بررسی‌های پاراکلینیکی را پشت سر گذاشت.
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
مهاجم فرانسوی تیم پرسپولیس در تمرین امروز نیز مشغول کار با کادر پزشکی سرخپوشان بود.
شیخ دیاباته و حمید مطهری ملاقات ویژه‌ای با هم داشتند.
مهاجم اهل مالی پرسپوليس برای جدال با پیکان هم دور از دسترس کادرفنی خواهد بود.
اگر چه لوکادیا در آستانه دربی تهران را ترک کرد و شیخ دیاباته هم مصدوم است اما این دلیل قانع کننده ای نیست که پرسپولیس عقب نشینی کند.
پرسپولیس در غیاب لوکادیا و شیخ دیاباته هم یک تیم خوب است. این همان موضوعی است که ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم حریف هم در کنفرانس خبری پیش از بازی بدان اشاره داشت.
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
امیرحسین اصلانیان معتقد است پرسپولیس برای موفقیت در ادامه فصل باید با تاکتیک جدیدی وارد مسابقات شود.
شیخ دیاباته مهاجم پرسپولیس بعد از اولین گل برای سرخ‌ها گفت: مدتی با بدشانسی و مصدومیت روبرو شدم و نتوانستم به صورت کامل در خدمت پرسپولیس باشم، اما در نهایت در بازی مقابل مس کرمان به کمک همبازیانم گل زدم و مهم‌تر اینکه تیم هم پیروز شد.
ویرا، مربی پرسپولیس می‌گوید در نیمه دوم پس از به زمین رفتن شیخ دیاباته شرایط این تیم در باکس بهتر شد و به گل رسیدند.
در این بازی شیخ دیاباته که در انزلی فقط چند دقیقه بازی کرده بود، در ترکیب قرار گرفت اما نتوانست مقابل این تیم گمنام هم کار خاصی انجام دهد.
مدافع اسبق پرسپولیس مدعی است با اضافه شدن شیخ دیاباته، شرایط این تیم در خط حمله فوق‌العاده خواهد شد.
مدافع اسبق پرسپولیس مدعی است با اضافه شدن شیخ دیاباته، شرایط این تیم در خط حمله فوق العاده پیش خواهد رفت.
شیخ دیاباته امروز هم در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت نکرد.
با مصدومیت شیخ دیاباته باز هم به مهاجمان پرسپولیس آماده‌باش داده شده است.
حضور شیخ دیاباته در تمرینات اختصاصی و عدم استفاده از مرخصی باعث شده تا او اکنون با شروع تمرینات گروهی در اختیار یحیی گل‌محمدی قرار داشته باشد.
باشگاه پرسپولیس مبلغ قرارداد کلیه بازیکنان و کادر فنی خود را به روز رسانی کرد که در آن قرارداد شیخ دیاباته مهاجم جدید سرخپوشان هم دیده شده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از امضای قرارداد با «شیخ دیاباته» گفت: بهترین بازیکنان داخلی را جذب کردیم و خریدهای خارجی ما هم منحصر به فرد بود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تکلیف دیاباته برای حضور در پرسپولیس تا فردا مشخص می‌شود.
در شروع فصل نقل‌وانتقالات قیمت دیاباته ۲۵۰هزار دلار بود، ولی پرسپولیس در جدیدترین پیشنهادش به این بازیکن، حاضر به پرداخت ۴۰۰هزار دلار هم شده است.
پیشکسوت آبی پوشان در واکنش به احتمال بازگشت شیخ دیاباته به لیگ برتر ایران و پیوستن به تیم پرسپولیس، گفت: شاید هم او می‌خواهد کفش طلایش را بگیرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ