یورگن لوکادیا ستاره هلندی نیم فصل اول پرسپولیس شرایط بازگشت به این تیم را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه که پاری‌سن‌ژرمن را در سفر به تولوز همراهی کرده بود به جمع بازیکنان تیمش در بازی امروز برگشت و روی نیمکت حضور دارد.
لیورپول در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد مقابل بورنموث با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.
لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.
بویان کرکیچ با بارسلونا برای حضور در تیم مدیریت ورزشی به ریاست دکو توافق کرد و پس از سال ها به باشگاه کاتالان بر می گردد.
یورگن لوکادیا مهاجم هلندی که ابتدای فصل پیش به پرسپولیس پیوسته بود، در میانه فصل به یکباره از جمع سرخپوشان جدا شد و ایران را ترک کرد.
یورگن لوکادیا با انتشار یک استوری در اینستاگرام شایعه بازگشت به پرسپولیس را تکذیب کرد.
یورگن لوکادیا در بازگشت پرسپولیس به استادیوم دستگردی، همراه این تیم نخواهد بود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تایید کرد که لوئیز دیاز پس از مدت‌ها مصدومیت در بازی مقابل لیدز در دسترس است.
یورگن لوکادیا سرانجام بعد از چند ماه بلاتکلیفی مقصد خود برای ادامه فوتبال را مشخص کرد.
در شرایطی که چند روز پیش شایعات عجیب بازگشت لوکادیا به ایران شکل گرفته بود، باشگاه پرسپولیس از مهاجم هلندی سابقش شکایت کرد.
یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود تاکید کرد که فردا باید برایتون را شکست دهند و به چند برد متوالی دیگر نیز برای بازگشت به روزهای اوج نیاز دارند.
با جدایی یورگن لوکادیا شنیده‌ها حاکی از این است که تماس‌هایی برای بازگشت دوباره مهاجم اسبق این تیم به تهران صورت گرفته است.
با جدایی یورگن لوکادیا شنیده‌ها حاکی از این است که تماس‌هایی برای بازگشت دوباره مهاجم اسبق این تیم به تهران صورت گرفته است.
خروج ناگهانی مهاجم هلندی از اردوی پرسپولیس و بازگشت به کشورش اکنون شایعات زیادی درباره ادامه همکاری‌اش با سرخپوشان شکل داده است.
یورگن لوکادیا با تعهد بازگشت ۴۸ ساعته از ایران خارج شده است.
اگرچه یورگن لوکادیا، وعده بازگشت ۴۸ ساعته را به مدیران پرسپولیس داده اما در ساختمان باشگاه کمتر کسی به بازگشت او امیدوار است.
مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس در صورت عدم بازگشت به ایران با اقدام حقوقی و رسمی این باشگاه مواجه خواهد شد.
یورگن لوکادیا بامداد شنبه با پرواز استانبول - تهران به ایران بازگشت.
یورگن لوکادیا بامداد شنبه با پرواز استانبول - تهران به ایران بازگشت.
بلیت برگشت این بازیکن صادر شده و قرار است یورگن لوکادیا جمعه به تهران بازگردد تا با شروع تمرینات سرخ‌پوشان از روز شنبه در تمرینات این تیم حاضر شود.
مهاجم هلندی پرسپولیس با پایان مرخصی به ایران بازگشت.
اواخر هفته گذشته پرسپولیس با خرید یورگن لوکادیا به گرانترین تیم لیگ برتر ۲۲ تبدیل شد و از لحاظ ارزش بازیکنان در صدر لیگ ایستاد اما امروز استقلال با بازگشت رسمی مهدی قائدی این عنوان را از رقیب پس گرفت
او به خاورمیانه رفته تا پول بیشتری در بیاورد؛ این عادی است اما لوکادیا شش ماه پیش می‌گفت قصد بازگشت به هلند ندارد و می‌خواهد به لیگ بزرگتری برود!
معاون پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد، دو روز بعد از جاری شدن سیلِ تابستانی در این شهر جهانی، خبر داد که خوشبختانه آثار شاخص یزد مانند مسجد جامع، مجموعه میدان امیرچخماق، مدرسه‌ها و بقعه‌های تاریخی آسیبی ندیده‌اند و سالم هستند، ولی حدود ۲۰۰ خانه تاریخی از یک تا ۵۰ درصد تخریب شده است. همچنین طاهره قیومی نماینده ویژه ضرغامی نیز بعد از بررسی بافت تاریخی یزد اعلام کرده «سیل خساراتی به استان یزد وارد کرده، اما کمترین آسیب به بافت جهانی بوده و بیشترین تخریب‌ها مربوط به بافت جدیدتر یا فرسوده [است]، برای جبران خسارت تلاش می‌کنیم، گروه‌های کارشناسی فعال هستند تا به سرعت برای بازسازی و مرمت اقدام کنند. حالِ یزد خوب می‌شود و گردشگری دوباره رونق می‌گیرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ