فرزاد آشوبی می‌گوید شرایط پرسپولیس نسبت به هفته های گذشته بهتر شده اما این تیم همچنان به حالت ایده‌آل خود نرسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا و سیتی برای انتقال ژوائو کانسلو فعلا اختلاف نظر دارند. بارسا از سیتی 20 میلیون یورو تخفیف می خواهد.
به نظر می رسد با وجود اخبار منتشره استخدام روبرتو تورس و حضور او در استقلال منتفی باشد.
شاهرود- بر اساس مشاهدات محلی یک قلاده یوزپلنگ آسیایی در زیستگاه‌های آزاد اطراف توران مشاهده شده است که فعلا تحت نظر و رصد محیط‌بان‌ها قرار دارد.
علیرضا رضایی همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد و به نظر می‌رسد آبی پوشان با 4 دروازه‌بان لیگ را شروع کنند.
به اعتقاد نیلی، نرخ تورم ۵۰ درصد نقطه‌گذار به نظر می‌رسد و سیاست‌گذار فعلا قدرت انتخاب کاهش نرخ از این نقطه به سطوح ۲۰ درصد را دارد. در صورت خطا محاسباتی این ریسک وجود دارد که نرخ تورم از سطح ۵۰ درصد به کانال‌های بالاتر صعود کند.
مذاکرات استقلال و عارف غلامی فعلا به نتیجه نرسیده، اما به نظر می رسد به زودی توافق برای تمدید قرارداد حاصل شود.
گزارش‌های موجود حکایت از آن دارد که فعلا رئیس جدید شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی نظر موافقی برای تشکیل جلسه و تجدیدنظر در حوزه قیمت خرید تضمینی گندم ندارد.
بازی‌های تیم امید زیر نظر رضا عنایتی در هر مسابقه با یک اتفاق ویژه همراه بوده، که فعلا در آخرین پرده آن محمدرضا خالدآبادی ستاره صحنه بوده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در پایان فصل گذشته فوتبال ایران اعلام کرده بود از نظر روحی خسته شده است، پس از سفر به خارج از ایران هنوز پاسخ مشخصی به ادامه کارش برای فصل بعد نداده است.
شجاع خلیل‌زاده این روزها با حضور در کمپ تیم‌های ملی کار خود را زیر نظر کادر پزشکی ایران دنبال می‌کند.
به نظر می رسد همکاری سعید ارمغانی با تیم ملی بسکتبال ایران با وجود صعود به جام جهانی به خط پایان رسیده است.
در‌حالی‌که دوره اعضای حقیقی و هیئت رئیسه جبهه اصلاحات به پایان رسیده است، این جبهه با پایان دوره همان اعضای سابق را فعلا به‌عنوان اعضای هیئت رئیسه در اختیار دارد. البته به نظر می‌رسد این ادامه فعالیت طی دو ماه اخیر به صورت صوری بوده است؛ چنانچه پس از اینکه بهزاد نبوی از ریاست جبهه استعفا کرد، عملا فعالیتی از سوی نهاد بالادستی اصلاح‌طلبان صورت نگرفته است.
با وجود وعده مهدی تاج به نظر می رسد، دیدارهای لیگ برتر در هفته پایانی به خصوص دیدار پرسپولیس – استقلال بدون حضور تماشاگران زن برگزار می شود.
پژوهشگر ارشد مسائل خاورمیانه گفت: فعلا هیچ دلیل قانع کننده‌ای نداریم که بگوییم روابط طرفین، استراتژیک خواهد شد؛ زیرا همچنان رقابت استراتژیک، ساختار‌های سیاسی متفاوت و رقابت ژئوپلیتیک در لبنان، سوریه و عراق بین ایران و عربستان وجود دارد. هرچند شکل این رقابت‌ها بعضا تغییر کرده است. قهرمانپور در پایان درباره آینده مناسبات تهران و ریاض نیز گفت: «به نظر من این روابط همچنان تاکتیکی باقی می‌ماند مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ دهد که روابط را به سمت دیگری سوق دهد.»
فعلا موضوع نقد توییت وحید یامین‌پور نیست؛ هرچند می‌توان فقط به این بخش بسنده کرد که بسیاری از مدیران مدنظر همین معاون وزیر با همان ویژگی‌هایی که یامین‌پور در نظر دارد، در خدمت صادقانه نمره چندان بالایی نمی‌گیرند؛ ولی هدف عبور از دامن‌زدن به دوقطبی‌ها و خط‌کشی بین «خودی» و «غیرخودی» است تا فضای نه‌چندان دوستانه‌ای که چندین ماه پیش، به‌ویژه در جام جهانی، حول محور تیم ملی شکل گرفته بود، از بین رفته و این تیم همچنان و همیشه مردمی بماند.
سردار آزمون تصمیم ناراحت کننده ای گرفته که به نظر می رسد بازگشتی هم ندارد.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان با بیان اینکه فعلا نمی‌توان درباره بارداری "ایران" نظر قطعی داد گفت: برای تایید بارداری " ایران" به آزمایش‌های بالینی و انجام سونوگرافی از این یوزپلنگ نیاز است.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید، که به نظر می‌رسید مصدومیت را پشت سر گذاشته دوباره مصدوم شده و فعلا قادر به بازی برای بلانکوس نیست.
عبدی نوشت: سه شرط برای افزایش مالیات وجود دارد. اول؛ تاثیر مثبت آن بر افزایش تولید خالص داخلی. دوم؛ حداکثر رعایت انصاف در هزینه کردن و احترام به رای و نظر مردم در هزینه‌ها، با شفافیت کامل. سوم؛ حداکثر کوشش برای اینکه درآمد‌های دولت تحت عنوان رانت میان دیگران توزیع نشود. هر سه شرط فعلا مفقود است.
علیرضا بیرانوند با نظر کادرپزشکی در شرایط کنونی نیازی به عمل جراحی بعد از مصدومیت سختی که در دیدار اول تیم ملی ایران برابر انگلیس در جام جهانی داشت، ندارد.
از نظر ریکاردو ساپینتو فعلا هدفی که در فصل جاری دنبال می‌کند، مهم است و نه تمدید قرارداد برای فصل بعد.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است که فعلا در رابطه با موافقت یا مخالفت با وزیر پیشنهادی کار نمی توان اظهار نظر کرد، چراکه کمیسیون اجتماعی یک سری مسائل و مطالباتی از بابت تعامل وزیر پیشنهادی با مجلس دارد که پس از ارائه برنامه های ایشان می توان گفت که موافق یا مخالف هستیم.
مدافع باتجربه استقلال فعلا در تمرینات گروهی غایب است و به صورت اختصاصی کار خود را جلو می‌برد.
امروز دولت فعلا مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال، مطابق پیشنهادی که شده بود در نظر گرفت. اگر چنانچه هزینه بیشتری نیاز باشد طی پیشنهادهای بعدی ممکن است مطرح شود. البته یادآوری می‌کنم که هزینه‌های ناشی از این واقعه از سوی مسببان اصلی آن باید محاسبه و پس از رسیدگی از اموال آنان تامین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ