لوکادیا از بند شرایط فورس‌ماژور که در قراردادش ذکر شده بود استفاده کرده و قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه اهانت‌ها به قرآن کریم در کشورهای اروپایی، بار دیگر فردی هتاک در هلند با حضور در مقابل سفارت ترکیه، به قرآین کریم توهین کرد.
سفارت روسیه در واشنگتن در واکنش به کشته شدن خبرنگار حوزه جنگ خبرگزاری اسپوتنیک و زخمی شدن چند روزنامه‌نگار دیگر با بمب‌های خوشه ای، اعلام کرد: این موضوع بی اعتباری سخنان آمریکایی‌ها در استفاده با احتیاط و سنجیده از این مهمات را برهمگان آشکار کرد و نشان داد که واشنگتن کنترل دست نشانده‌های خود را از دست داده است.
سفارت ایران در آذربایجان اعلام کرد: هتک حرمت مجدد به قرآن کریم توهین به عقاید دو میلیارد مسلمان و به خطر انداختن صلح و همزیستی مسالمت آمیز بین المللی و سو استفاده عیان از آزادی بیان است.
سفارت ترکیه در پاریس با انتشار بیانیه‌ای به شهروندان خود نسبت به سفر و تردد در فرانسه هشدار داد.
سفارت ترکیه در پاریس با انتشار بیانیه‌ای به شهروندان خود نسبت به سفر و تردد در فرانسه هشدار داد.
وزیر خارجه هند اعلام کرد که مصمم است برخی از فعالیت‌های سفارت دهلی‌نو در کابل را حفظ کند، اما به‌این زودی سفیری به افغانستان نخواهد فرستاد.
پاکستان معاون سفارت آمریکا در اسلام آباد را به دلیل بیانیه مشترک ایالات متحده و هند احضار کرد.
عربستان یک طبقه هتل اسپیناس در تهران را برای طولانی مدت رزرو کرده است. دیپلمات‌های عربستان سعودی که از مدتی قبل به تهران آمده‌اند در این هتل مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند؛ بنابراین تا زمان تعیین تکلیف ساختمان سفارت عربستان سعودی در تهران، سفارت به طور موقت در این هتل باقی خواهد ماند.
مراسم بازگشایی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض امروز ۱۶ خرداد با حضور سرپرست سفارت کشورمان در عربستان و شماری از مسئولین وزرات خارجه دو کشور رسما بازگشایی شد.
سفارت ایران در عربستان، سه ماه پس از توافق از سرگیری روابط میان این دو کشور، بازگشایی شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفارت و سرکنسولگری کشورمان در ریاض و جده و نمایندگی دائم ایران نزد سازمان همکاری اسلامی طی روزهای سه شنبه ۱۶ خرداد و چهارشنبه17 خرداد بازگشایی خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفارت و سرکنسولگری کشورمان در ریاض و جده و نمایندگی دائم ایران نزد سازمان همکاری اسلامی طی روزهای سه شنبه ۱۶ خرداد و چهارشنبه17 خرداد بازگشایی خواهد شد.
برگزاری «اسپوتنیک» به نقل از منابع آگاه نوشته بود که میانجیگری روسیه و امارات منجر به از میان رفتن موانع موجود در روابط عربستان و سوریه شده و بخش کنسولی سفارت عربستان در دمشق پس از عید فطر افتتاح می‌شود.
مقامات آمریکایی از بسته شدن سفارت این کشور در سودان و خارج کردن کارمندان آن در سایه تداوم درگیری‌های مسلحانه در این کشور خبر دادند.
سفارت ایران در پایان مطرح کرد: علاوه بر این، ضیافت‌های افطار رسم دیرین سفارت ما بوده است.
سفارت روسیه در ایران با انتشار جوابیه ای، عدم صدور ویزا برای بازیکنان تیم ملی فوتسال ناشنوایان را تکذیب کرد.
در پیامی که روز دوشنبه در حساب کاربری توئییتر سفارت کشورمان منتشر شد آمده است: «با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اخیراً در ویدیوئی مغرضانه که در فضای مجازی پخش شده به دروغ ادعا شده‌است که دیپلمات‌ها یا خانواده‌های اعضای این سفارت درماه مبارک رمضان بعنوان مسافر و در حال صرف غذا هستند.»
جمهوری آذربایجان بنا دارد در یک اقدام ضد فلسطینی، امروز سفارت خود در اراضی اشغالی را افتتاح کند.
پارلمان آذربایجان ۱۸ نوامبر سال گذشته میلادی به افتتاح سفارتخانه این کشور در تل‌آویو رای مثبت داد. الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان نیز ۲۶ نوامبر قانون مربوط به این تصمیم را امضا کرد.
وزیر مشاور در امور خارجه هند با حضور در سفارت سوریه در  دهلی نو امروز اعلام کرد: هند آماده کمک به زلزله زدگان و ارسال کمک های بشردوستانه به سوریه است.
ثبت سفارش واردات برنج از هند متوقف شد.
رئیس فدراسیون شطرنج ایران می‌گوید که سفارت هند برای ملی پوشان ویزا صادر نکرد.
سفارت هند در تهران توضیحی را درباره تهدید بمب‌گذاری در هواپیمای ماهان که به مقصد گوانگجو در حرکت بود، ارائه کرد.
سفارت هند در تهران با صدور بیانیه‌ای در خصوص گزارش‌های رسانه‌ای درباره تهدید به بمب‌گذاری در پرواز هواپیمای ماهان در مسیر تهران به مقصد گوانگژو،گفت: مجوز فرود اضطراری صادر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ