پرسپوليس باید با نبود لوکادیا کنار بیاید و یحیی گل‌محمدی امیدوار است مهاجمان کنونی‌اش تا نیم فصل شرایط گلزنی مناسبی را طی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: فقر نیز یکی از عوامل بروز این وضع است، ولی مهم‌تر از آن اختلال در قواعد حقوقی و عرفی حاکم بر روابط مردم و نیز غیبت حکومت و دولت است و اگر هم حکومت غایب نباشد به راحتی می‌توان گفت که سوگیری و تبعیض در داوری‌ها منع از مواجهه عادلانه خواهد شد.
شهاب زاهدی از اولین روز تمرین پیش فصل زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار خود را آغاز کرده است.
شاگردان حسین عبدی موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل افغانستان شدند.
در صورت ادامه وضع موجود، در بهترین حالت، همین تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی که در چند سال گذشته داشتیم تکرار خواهد شد و رشد اقتصادی نیز زیر ۳ درصد خواهد بود اگر به زیر صفر نرسد، هر چند این وضع نیز پایدار نخواهد ماند و کشور را به سوی تورم‌های بالاتر و رشد منفی سوق خواهد داد. نتیجه می‌گیریم که کار خیلی خیلی سخت‌تر از آن است که دولت و طرفدارانش تصور کنند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن بازنشر دوخبر در یک روز، به آنها واکنش نشان داد.
هافبک نساجی این بار در نقش همراه کننده شادی گل در دیدار جام حذفی ظاهر شد.
عبدی نوشت: ایران و عربستان در پکن پذیرفتند که به توافقنامه دو کشور در سال ۱۳۷۷ و ۱۳۸۰ یعنی دوره اصلاحات برگردند، حالا آموزش مذاکره؛ آن هم زیر سایه چین را می‌دهند.
عبدی نوشت: ایران و عربستان در پکن پذیرفتند که به توافقنامه دو کشور در سال ۱۳۷۷ و ۱۳۸۰ یعنی دوره اصلاحات برگردند، حالا آموزش مذاکره؛ آن هم زیر سایه چین را می‌دهند.
عبدی نوشت: با این تیتر زدن‌ها بطور ضمنی اقرار می‌کنند که این آهنگ در تمام لایه‌های فکری خودشان نیز نفوذ کرده است.
عباس عبدی نوشت: اگر مسائل اقتصادی حل نشود، این وضع ادامه خواهد یافت چه معتقد به ریشه داخلی یا خارجی باشیم، نتیجه فرقی نمی‌کند، چون بهبود وضع اقتصادی یک خواست و مطالبه مشروع است، مطالبه‌ای که ظاهرا با آتش زدن سطل زباله حل نمی‌شود .
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از نتیجه تساوی مقابل پیکان راضی نیست، به مشکلات تیمش اشاره کرد و گفت: به موقع یک مهاجم خوب جذب خواهیم کرد.
هافبک باتجربه نساجی مازندران مدعی است نمایش بد تیمش در هفته گذشته را در ادامه جبران خواهند کرد.
عباس عبدی گفت: امروز در وضعیتی زندگی می‌کنیم که نه روابط بین‌الملل، نه نظام رسانه‌ای نه ساختار اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و نه حتی و مهم‌تر از همه نه ویژگی‌های شخصیتی فردی در ایران مطلقا مشابه گذشته نیست و همه این‌ها نیاز به تغییر و تحول را در سیاست و حکمرانی ضروری کرده است.
مجید عیدی گل سوم ملوان مقابل فولاد را در دقیقه 59 زد تا یک نتیجه غیرمنتظره در انزلی رقم بخورد.
گلزنی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا هم عادی شده! مهدی در دقیقه پنجم دروازه اتلتیکو را باز کرد و نیمه اول دو بر صفر پایان یافت. مهاجم ایرانی در دور برگشت دروازه هرسه حریف را باز کرده و بعداز دبل مقابل لورکوزن و بروژ بلژیک، حالا یک گل به تیم مادریدی زد تا ۵گله شود و بالاتر از مسی رده دوم آقای گل‌های لیگ قهرمانان را تصاحب کند
مهرداد عبدی زننده تک گل نساجی در دیدار با گل گهر سیرجان بود. او با یک ضربه سر طلایی اولین گل فصل خود را رقم زد.
مهرداد عبدی یک بار دیگر با ضربه سر گل سرنوشت سازی برای نساجی به ثمر رساند.
حسین مهربان از اتفاقات پر گل ترین دیدار لیگ یک تا به اینجای کار صحبت می کند.
شاگردان حسین عبدی در تیم نوجوانان ایران با کسب پیروزی پر گل مقابل قرقیزستان در آستانه‌ی صعود به جام ملت‌های آسیا قرار گرفتند.
شاگردان حسین عبدی موفق شدند در اولین دیدار مرحله مقدماتی جام ملت های آسیای زیر 17 سال لائوس را با سه گل شکست دهند.
اگر نظام بانکی ما مثل کشورهای دیگر باشد، طبعا مدیران بانک باید هر روز در رسانه‌ها تبلیغ کنند که وام ۱۸درصد می‌دهیم لطفا بشتابید برای گرفتن. یا روسای شعب بانک‌ها یک صندلی جلوی بانک‌ها بگذارند و هر کسی را که از جلوی بانک رد می‌شود دعوت به دریافت وام کنند. ولی می‌دانیم که چنین نیست.
تیم نوجوانان که برای انجام بازی های دوستانه به تاشکند سفر کرده است در اولین بازی دوستانه مقابل ازبکستان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
ساسان انصاری با تکل روی پای مهدی عبدی، مانع از گلزنی مهاجم پرسپولیس شد.
مردم بیش از چنین حضوری انتظار دارند که خدمات‌رسانی و آواربرداری سریع‌تر و بهتر انجام شود، ولی این حضور هم نیازمند رفتن در گل و لای و عکس گرفتن نیست، چون هیچ آدم عاقلی چنین انتظاری از مسوولیت رده یک و دو ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ