باشگاه پرسپولیس، اکنون در مذاکراتی که داشته، توانسته شرایط پرداخت این مبلغ را فراهم سازد و قرار است طی ساعات آتی مبلغ ۱۷۰ هزار دلار به حساب اعلام شده توسط این بازیکن پرداخت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: تا پایان امسال بر رفع مشکلات پایگاه میراث جهانی تخت جمشید و انجام پروژه‌های عمرانی و عملیاتی آن تمرکز داریم.
پس از اعتصاب بازیکنان به دلیل مشکلات مالی آنها امروز تمرین خواهند کرد.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی بخشی از تاکیدات رئیس جمهور درباره رفع موانع و مشکلات پرداخت تسهیلات ازدواج را به او ابلاغ کرد.
بازیکنان استقلال با وجود اینکه از مشکلات مالی گلایه‌مند هستند اما تا پایان فصل این مساله را تحمل می‌کنند و امیدوار به آینده هستند.
مهاجمی که قرار بود جانشین یورگن لوکادیا در خط حمله شود و مشکلات این تیم را پایان دهد، هنوز موفق به ثبت اولین خود در این فصل نشده است.
هدف‌گذاری اقتصادی جدید چین نشان‌دهنده تمایل پکن به یک جهش اقتصادی قابل توجه در مقایسه با سال گذشته است. در سال ۲۰۲۲، دولت چین رشد اقتصادی این کشور را ۵.۵ درصد پیش‌بینی کرده بود، اما در پایان سال به دلیل آنچه کارشناسان اجرای سختگیرانه سیاست «کووید صفر» می‌خوانند رشد اقتصادی محقق شده تنها ۳ درصد بود.
مورایس در مصاف برابر هوادار برای اولین مرتبه به طور مستقیم درباره داوری دیدار تیمش و به طور کلی وضعیت داوری در ایران صحبت کرد.
علی حیدری کارشناس مسائل ترکیه در این ارتباط معتقد است: دولت اردوغان در دو سال گذشته با مشکلات اقتصادی زیادی روبه‌رو بوده و اکنون وقوع زلزله سهمگین در این کشور باعث افزایش مشکلات شده است و این موضوع می‌تواند بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی این کشور که در ماه می‌برگزار می‌شود، تاثیرگذار باشد.
اهواز - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: عمق مشکلات فضای آموزشی در خرمشهر بالا است و امیدوارم تا پایان سال ۱۴۰۳ مشکلات آموزشی این منطقه را به حداقل برسانیم.
حسن روحانی گفت: حل مشکلات اقتصادی ایران مستلزم رفع تحریم‌ها و پایان دادن به تصدی‌گری دولت و خصولتی‌ها است. بدون سیاست خارجی فعال و حل مسائل با دنیا نمی‌توان انتظار بهبود شرایط اقتصادی را داشت. مردم باید به آینده اقتصاد کشور امیدوار شوند.
سریال دغدغه ها و مشکلات شالیکاران بعد از پایان برداشت محصول برنج از شالیزارها همچنان ادامه داشته و این بار به اپیزود آب بها رسیده است.
داور بازنشسته یوفا ایده‌ای جذاب برای پایان مشکلات داوری در بازی‌های بزرگ ارائه کرده است.
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد این کشور و آمریکا نتوانستند در خصوص مشکلات دیپلماتیک خود به راه حلی دو جانبه دست یابند.
یکی از بزرگ‌ترین مشکلات سپاهان طی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر عدم گلزنی مهاجمان هدف این تیم بود.
وزیر صمت تاکید کرد: باید سالانه سه هزار مگاوات سرمایه‌گذاری در حوزه برق کشور می‌شده که این طرح ها به پایان نرسیده است؛ در حوزه گاز برنامه ۸۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری داشتیم که انجام نشد لذا به جز مدیریت مصرف کاری نمی توانیم انجام دهیم.
رشت- نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تمام شرکت‌ها باید تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به خزانه دولت وصل شوند، گفت: بخشی از مشکلات به دلیل جزیره‌ای عمل کردن است.
رشت- نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تمام شرکت‌ها باید تا پایان اردیبهشت ماه به خزانه دولت وصل شوند، گفت: بخشی از مشکلات به دلیل جزیره‌ای عمل کردن برخی از دستگاه ها است.
تیم فوتبال استقلال تهران پس از دو روز تمرین نکردن به دلیل مشکلات مالی، ظهر امروز تمریناتش را آغاز کرد.
محمد ربیعی می‌گوید مشکلات باشگاه‌شان را فریاد نمی‌زند و معتقد است تیمش در پایان نتیجه خوبی خواهد گرفت.
قرار نیست در خلال گفت و گو یکدیگر را مجاب کنیم؛ قرار نیست کسی تن به عقیده دیگری بدهد. طبیعی است که نه من به واسطه ادلّه ظاهری تن به عقیده شما می دهم و نه شما به عقیده من، بلکه اینها بحث های آکادمیک است. گفت و گو برای مجاب کردن همدیگر نیست، بلکه برای پرداختن به دردهای مشترک و یافتن راهکار برای این مشکلات است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی به دلیل مشکلات مالی از ادامه حضور در این تیم کناره‌گیری کرد.
اولین بانوی لژیونر دوچرخه سواری ایران پس از کسب موفقیت در بخش جاده بازیهای کشورهای اسلامی از مصائب و مشکلات این رشته و آرزوهایش برای تصاحب مدال و حضور در المپیک گفت.
اولویت سایپا درخصوص محصول کوییک. اس بر اتمام خودرو‌های ناقص کوییک. اس و افزایش تولید این محصول قرار گرفته است.
تصاویری در فضای مجازی دست به دست می‌شود از وضعیت صندلی‌های پرواز تهران - مشهد. البته نقص فنی هواپیمای شرکت وارش منجر به تاخیر در پرواز شد. پرواز تهران به مشهد ساعت ۱۰:۵۵ صبح هواپیمای وارش، که به علت نقص فنی و جایگزینی با هواپیمای دیگری، ساعت ۱۴ تیک آف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ