سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اطلاعات زیادی از شرایط آمادگی «یورگن لوکادیا» مهاجم جدید تیمش ندارد، گفت: باید به سرعت برای دیدار خانگی مقابل فولاد خوزستان آماده شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلان ماسک باور دارد که ما همین الان سایبورگ شده‌ایم، چون برای حفظ اطلاعات تا حد زیادی به کامپیوترها وابسته‌ایم.
دولت دانمارک تصمیم دارد سن جمع آوری اطلاعات از کودکان را افزایش دهد تا شرکت های بزرگ مانند گوگل، اسنپ چت و متا نتوانند مقدار زیادی از داده های افراد جوان را جمع آوری کنند.
ما هنوز اطلاعات اندکی در مورد مگس ها داریم. جدای از پشه‌ های ناقل بیماری ‌زا، مگس ‌ها گروهی از موجودات هستند که تا حد زیادی مورد مطالعه قرار نگرفته‌اند تا حدی به این دلیل که علم بیش تر بر روی حشرات جذاب معمولی مانند زنبورها و پروانه‌ ها تمرکز دارد.
جریان فساد با تمام قوا به پیکره حاکمیت و مردم حمله می‌کند و این نشان می‌دهد در مسیر فسادزدایی قرار گرفتیم، اما قطعا فاصله زیادی با انتظار جامعه در رفع فساد داریم. در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد تسهیلات کلان کشور، تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد است که در مسیر غلط قرار گرفته و جریان‌های فساد و قدرت نیز در مقابل شفافیت مقاومت می‌کنند، لذا به نظر من باید این مسیر را ادامه دهیم و تا انتها پیش برویم و در برخی از بخش‌ها که هنوز شروع نکردیم، ورود کنیم.
با اینکه سال‌ها است دانشمندان از وجود کروکودیل‌های نارنجی باخبر شده‌اند، اما اطلاعات چندان زیادی درباره آن‌ها وجود ندارد. جالب‌تر اینکه تا دو سال پس از کشف شدنشان، کسی نفهمید که آن‌ها نارنجی هستند!
تحقیقات مربوط به پوشک‌های کثیف نوزادان دانمارکی اطلاعات زیادی را در مورد ویروس‌های ناشناخته قبلی و بهترین دیدگاه تا این لحظه درباره ترکیب میکروبیوم روده نوزاد را ارائه کرده است.
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: یکی از نقش‌های مهمی که یادگار امام بازی کردند در دفتر نشر آثار امام بود که بعد از فوت امام، برای جمع‌آوری و تنظیم اسناد ایشان خیلی وقت گذاشت. این اطلاعات الان در مخزن اطلاعات سرّی است که هنوز افشا نشده و شامل جلساتی است که در حضور امام برگزار شده و ممکن است ضبط شده باشد که عنوان نشده باشد.
در شرایطی که انتشار تصاویر حضور دختر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در کنار پدر در برخی اماکن این کشور گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جانشینی ایجاد کرده بود، نهاد اطلاعاتی کره جنوبی مدعی شد که فرزند اول کیم، پسر است.
سرهنگ مرتضوی با تأکید بر اینکه کانال‌های صیغه‌یابی یا کلاه‌برداری با مبالغ زیاد است و یا سوءاستفاده از اطلاعات و ایجاد مزاحمت کاربران، ادامه می‌دهد: هیچ‌چیزی به نام صیغه یابی یا همسریابی در فضای مجازی نداریم کلاً این مسئله غیرقانونی و مجرمانه است و هر تبلیغی که می‌آید می‌تواند مجرمانه باشد. در این شرایط بهتر است که کاربران گذر کنند یا به پلیس اطلاع دهند.
با وجود اینکه اطلاعات زیادی درباره مشخصات گوشی کوکاکولا فاش نشده است، اما به احتمال زیاد هدف این شرکت هدف قرار دادن بخش‌های اقتصادی و میان رده بازار خواهد بود. چرا که کوکاکولا یک برند شناخته شده و قابل اعتماد به ویژه در کشور هند است، اما ممکن است جذابیت زیادی برای خریداران گوشی‌های هوشمند رده بالا نداشته باشد.
روابط عمومی اطلاعات خراسان رضوی اعلام کرد: تعداد زیادی از سرشبکه فراخوان‌ها و کانال‌های اصلی هماهنگ‌کننده تجمعات در مشهد دستگیر شدند.
روابط عمومی اطلاعات خراسان رضوی اعلام کرد: تعداد زیادی از سرشبکه فراخوان‌ها و کانال‌های اصلی هماهنگ‌کننده تجمعات در مشهد دستگیر شدند.
پس از برخورد یک فضاپیمای متعلق به ناسا با سیارکی در اوایل سال جاری دنباله‌ای عظیم از خرده سیارک‌ها به وجود آمده که اطلاعات زیادی از سنگ‌های فضایی و چگونگی مدیریت هرگونه صخره‌ای که تهدیدی برای زمین به حساب می‌آید، فراهم می‌کند.
گزارشی از انهدام یک تیم تروریستی در کرمانشاه توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه و کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات از تروریستها را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران و شهر‌های مختلف ما امن هستند، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه کار‌های خود در لیبی و سوریه کشور را ناامن کنند، اما جز شکست نصیب شان نشد.
رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در بلوار کشاورز خبر داد و گفت: از متهم مقادیر زیادی مواد آتش‌زا و سمی دست‌ساز کشف شد.
معاون وزیر اطلاعات ادامه داد: همه می دانیم که محدودسازی اینترنت به برخی کسب و کارها زیان می زند اما دستپاچه شدن دشمن در این زمینه نشان داد که برای اثرگذاری از این طریق برنامه ریزی زیادی شده بود .
زیست‌شناسی اسپانیایی که یک موجود آب شیرین را در رودخانه اورینوکو کشف کرد فکر می‌کند که اطلاعات زیادی برای ارائه به ما در اختیار دارد.
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه پنجشنبه گذشته در نشست خبری روزانه گفت: «ما متوجه مقدار زیادی اطلاعات هستیم که به استفاده نیروهای مسلح روسیه از پهپادهای ایران در اوکراین اشاره می‌کنند.»
آسیب‌دیدگی علیرضا بیرانوند نگرانی زیادی درباره شرایط این دروازه‌بان در جام جهانی 2022 ایجاد کرده است.
گروسی: اطلاعات مهم و زیادی را از «زاپروزیا» به‌دست آوردیم
وزیر اطلاعات گفت: موفقیت در اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، موفقیت در مقابله با بیماری منحوس کرونا، موفقیت در عرصه بین‌الملل و منطقه‌ای (نشست سه جانبه)، سفر‌های استانی رئیس جمهور محترم و آثار با برکت آن از جمله دستاورد‌های دولت مردمی و انقلابی در این مدت است.
وزیر اطلاعات ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: دولت در این مدت یک‌ساله، منشأ تحولات قابل توجهی بود که به اذن حضرت احدیت، آثار مبارک آن از این پس، بیشتر و عمیق‌تر دیده خواهد شد.
ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان به این نکته اذعان کرد که هنوز اطلاعات زیادی درباره لیگ کشورمان ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ