شجاع خلیل زاده و امید ابراهیمی مقابل نیکاراگوئه از ردی نیمکت بازی را آغاز کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
شهیندخت مولاوردی در مراسم نکوداشت زهرا شجاعی گفت: تلاش برای آهسته و پیوسته رفتن از اولین درس‌هایی است که این سال‌ها از معلم و استادم سرکار خانم شجاعی که در ادامه و در طول مسئولیتم چون مشاوری امین در کنارم بودند، آموختم و در عشق او، چون او شدم! حرکت با سرعت مطمئنه، آرام و تدریجی و صبورانه، هرچند به قول شاعر بعضا «صبوری طرفه خاکی بر سرم کرد»! و اگرچه بر این باورم که ما آخرین نسلی هستیم که صبوری پیشه می‌کنیم و نسل‌های بعد از ما به صبوری و قناعت ما نیستند.
احمد نوراللهی و شجاع خلیل‌زاده با تصمیم امیر قلعه‌نویی در تهران ماندند تا دوران درمان خود را پشت سر بگذارند.
شجاع خلیل‌زاده همچنان مصدوم مینی کمپ تیم ملی به شمار می‌رود و دیدار تدارکاتی برابر تیم امید را هم از روی سکوها تماشا کرد.
شاگردان امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا 2007 اکثرا مربی شده‌اند و فقط از بین آن‌ها مسعود شجاعی همچنان بازی می‌کند.
مدافع ایرانی ملی‌پوش الاهلی قطر انتخاب امیر قلعه‌نویی را یک اتفاق مثبت برای نیمکت تیم ملی می‌داند و مدعی است قادر خواهند بود شرایط برای قهرمانی شکل دهند.
الاهلی در حضور ثابت و تعویضی دو مدافع ایرانی خود مقابل معیذر شکست خورد.
عباس عبدی نوشت: برخلاف تصور پیشین که گمان می‌کردند عدول از شعار محاکمه صدام، یا جنگ جنگ تا رفع فتنه، یا جنگ حتی اگر ۲۰ سال طول بکشد، موجب شکست و سرخوردگی می‌شود، نه تنها چنین نشد، بلکه روحیه‌ها احیا و امید برقرار شد، چون همه متوجه شدند که مدار امور بر عقلانیت است و نه فقط آرزوها.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نوآوری نیاز به شجاعت دارد و امروز کشور نیازمند مدیران شجاعی است که دارای دو ویژگی قوی بودن و امین بودن باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نوآوری نیاز به شجاعت دارد و امروز کشور نیازمند مدیران شجاعی است که دارای دو ویژگی قوی بودن و امین بودن باشند.
اگر امیر عابدزاده و پیام نیازمند، دروازه‌بان‌های سوم و چهارم تیم ملی را کنار بگذاریم، مربی پرتغالی از فهرست ۲۵ نفره‌اش فقط وحید امیری و شجاع خلیل‌زاده را به زمین نفرستاد.
علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن ١۶ بازیکنی بودند که امروز در اردوی تیم ملی حاضر شدند.
برخلاف شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان، امید ابراهیمی در تیم ملی حضور دارد و کارش را زیر نظر کی‌روش پیگیری می‌کند.
حمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده و امید ابراهیمی به تمرینات اختصاصی خود در کمپ تیم‌های ملی فوتبال ادامه دادند و کارلوس کی‌روش در مدت ۹۰ دقیقه‌ای تمرین، عملکرد شاگردانش را به دقت زیر نظر داشت.
شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان و امید ابراهیمی در حال انجام تمرین زیر نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال هستند.
با حضور امید ابراهیمی، شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان تمرین عصر تیم ملی شلوغ‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود.
شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان و امید ابراهیمی در حال انجام تمرین زیر نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال هستند.
دو ملی‌پوش ایرانی تیم‌های الاهلی و الوکره مقابل هم به میدان می‌روند.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران درباره برجام خطاب به مردم گفت: مذاکره کنندگان از جنس شما هستند و امین و شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید ذره ای به دشمن باج نخواهند داد.
خاتمی گفت: مذاکره کنندگان ما از جنس مردم و امین و شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید که ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد. با این حال سه نکته مهم وجود دارد؛ اول لغو تحریم‌های نفتی است که نفت سرمایه ملت ایران است. اگرچه با شیطنت آن‌ها نیز می‌توانیم نفت خود را صادر کنیم آنچنان که مسئولان این کار را انجام می‌دهند، اما این تحریم‌ها باید برطرف شوند.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به مذاکرات برای رفع تحریم گفت: مذاکره‌کنندگان از جنس مردم، امین، شجاع و مرد میدان هستند و ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد.
قالیباف گفت: به مدیر قوی و امین باید شجاعت داد تا بتواند کار‌ها را پیش ببرد و مسئولیت‌پذیر باشد، امروز در بروکراسی بسیار پیچیده و بی‌ربطی گرفتاریم که اگر بخواهیم از آن عبور کنیم باید شجاعت داشته باشیم .
عوامل زورگیری از یک زن در شهریار دستگیر شدند
پایان ۱۹ سال بلاتکلیفی قاتل مادر و خواهر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ